Kukahan mahtoi olla henkilö joka oli kaatunut sinisellä mopolla takaluolmantiellä,kellään nimeä tiedossa? Olisin huolissani selvisikö poika ilman ruhjeita.
Kaatunut mopoilia.
25
1237
Vastaukset
- Auttava
Olisit pysähtynyt auttamaan jos keeran olet nähnyt!
- poliisintyö
Ihmekkään että kaatuu niillä laittomilla mopedeillansa...! Kirkonkylällä ajetaan aina ylinopeutta eikä poliisi tee asialle mitään.
- Kyläläinenhuolestunut
Täysin samaa mieltä, kirkolla vielä tapahtuu jotain surullista noiden mopojen tai kevarien takia. Vauhdit ja ajoreitit sellaisia, vanhemmat vois koittaa sanoa nuorille mutta tiedämme sen että nuoruus on vauhdikasta aikaa.
- Heinähatuthaistakaavittu
Ei ny ehkä ne mopot niinkään muttaku liukkaat tuloo ja ne äpärät alakaa vetää luisua raktoriilla nii se on jo vaarallista ja siinä viä tapahtuu jotaki.
- kaupunkilaistenitku
puukäsille sattuu kaikenlaista, turha teitä sääliä :)
- Kruisailuff
Aina ollaan kruisailtu
- Nuorisorikolliset
En tiedä mutta joku ajelee jollain mönkiälläkin sielä päin ja on se niin häiritsevää se ulina ja mekkala.
- Anonyymi
PeDaMu kirjoitti:
Kunnioitukset sulle tästä kommentista, vaikken siellä päin asukkaan.
Olen ollut asialle myönteinen lähinä miettien ajoituksen kärkiväliä sytytys kohdassa. Ontää merkillistä. Ku teetetään niin paljon töitä että kaadutaan. Mahtaa johtua sitä kautta huonosta johtamisesta
- Anonyymi
PeDaMu kirjoitti:
Kunnioitukset sulle tästä kommentista, vaikken siellä päin asukkaan.
Kerro heti yks
- UoleviÅman
On tämä Kuortaneen nuorten touhu sellaista että huhhuh!!!!
- UoleviÅman
eerolta pääsi paukku toivottaa Uolevi22
- mopopolo
Taisi on noin 40 vuotias poika 3 promillen humalassa. Näin siis poliisi tiedotti.
- autoilija22
sielläkin vedetään kylällä raktoriilla sivuluisua, että ihan peliättää ajella ku tiärä koska joku ajaaa vahingossa päin. kyllä siinä sitten on isillä maksettavaa
- sinininenmopopoika
Joo minä siinä kaaduin heitin nii vitusti perää että mopo karkas käsistä ja siinä sitä sitte liuttii tietä pitki. Kätee vähä sattu mutta kyllä runkkaamaan vielä pystyy. Ei mitään hätää isät ja äidit:)<3
- djhakis
Hyi kuinka kauheaa. sattuiko sinuun?
- sininininenmopopoika
ei kauheasti onneksi voi vielä heittää peräää detsonilla
- sinininenmopopoika
Aiva vitusti
- sinininenmopopopopopika
no perrrhana!
- Kuortanelainenäitee
Hyvä ettei käynyt kuinkaa, mutta kannattaa lopettaa se leikkiminen ettei käy pahemmin seuraavaksi. Turvallisia kilometrejä.
- TEKIJÄVASTUUSEEN
kuka mahtaisi olla mustan saab merkkisen auton omistaja?
kolaroi miun autooni ja lähti kaahaten pois tapahtumapaikalta.
tuntomerkkeinä rikkoutunut umpio oikealla puolen autoa.- Pidetäänsilmätauki
No kuule tarkenna vähän, Saabin malli?
- 900
jos oikein näin niin 900tdi twin turbo
- demyllis
taisi minun mielestä olla 9-5 00 vuodern eero saabbi
- suomalaane22
Ristus minkälaasta tää meininki nykyää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518224KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4277279Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693743Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521463412Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092904Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään472438- 1261966
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351629Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801488