Viitakylän laki!

TimelitimppaYway

Moni on kysellyt Viitakylän lain merkitystä ja sanamuotoa,sehän on tälläinen; Näin me teemme ja rahamme me juomme! " Siis perinteistä kauhajokista politiikkaa.

9

252

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TimelitimppaYway

Ennenkuin kukaan ehtii nolata itseään tulee Palomestari Turkulaisen vastaus; Mitä mä voin tehdä tilanteessa johon mulla ei ole edes lain mukaan valtaoikeuksia?sama toiminta valtuuksien puute on myös kaupungin johdolla.: Eli tällä tasolla mennään! Sairastamista teille kaikille! Niin Citymarketin plussa porukoille kuin muillekin! Viimeisen rannan Tilanteessa joulua odotellaan. Terveisin Sir Elwoodin Hiljaiset värit.

• sakke50000

Eikös se laki pmene niin että: -"RAHANNE ME JUODAAN"

• kiertokoululaanen

no ny ei auennu?

• TimelitimppaYway

Tästä on ollut kyse jo vuosia. Eli Kauhajoelle pidetään laaja mittaista radiohåirintää,Todenperään kaikki kärsii vaikka ei kuulisikaan tätä kylälle pidettävää möykkää.Voi kuulostella mitä kuuluu vaikka tähän yrjöntielle.. Ja kauhajokisilla riittää rahaa sairastaa...

• Sinun olisi korkea aika hakea apua skitsofreniaasi!

• TimelitimppaYway

Psykiatrinen sairaanhoito toki mukana.Avo hoidos, Tämä PsykoTroonisuus tälläistä onkin,täysis järjis pysyttelimistä ja ylipäätänsä Elävien Erkkien kirjois !

• TimelitimppaYWay

Laitan tähän tämän kun on vähinsä luettu.Asuilen tosiaan osittain Vaasassa ja vien tätä tietämystäni mukana,kuitenkin vain viranomaistahoille ; nytkin siis pohjanmaan poliisille ja Avitus virastoon. Niinhinkin lähinnä kirjeitse ,ilmoitan vain olevani paikkakunnalla.Minä lupaan!

• TimelitimppaYway

Näyttää vähän siltä SM;n alaiset viranomaiset joko ei kykene vastuuseen tai on irtisanoutunut.Tai onhan se ollutkin selvää , ettei nämä sinitakit ainakaan kykene,nämä muut toki tietää, mutta silti sinisten vastuulle aina kaadettu. Eihän tämä mitään maanpuolustushenkeä! Tee se itse Mies nyt kuitenkin ilmoittanut suoraan PM;n ja myös OM;n tietoa menos.Kirjallisia töitä on siis jatkettu , kaima poijan tapaan!

• Timelitimppayway

Vaasan viikko taas,eli itsenäisyyttä juhlitaan vaasan moottoritien kohinas.koittakaa pärjätä täällä kauhajoen melkees!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      136
      6228
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4396
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2888
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2871
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1885
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1544
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1456
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      37
      1447
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      31
      1261
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1161
    Aihe