Viitakylän laki!

TimelitimppaYway

Moni on kysellyt Viitakylän lain merkitystä ja sanamuotoa,sehän on tälläinen; Näin me teemme ja rahamme me juomme! " Siis perinteistä kauhajokista politiikkaa.

9

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TimelitimppaYway

      Ennenkuin kukaan ehtii nolata itseään tulee Palomestari Turkulaisen vastaus; Mitä mä voin tehdä tilanteessa johon mulla ei ole edes lain mukaan valtaoikeuksia?sama toiminta valtuuksien puute on myös kaupungin johdolla.: Eli tällä tasolla mennään! Sairastamista teille kaikille! Niin Citymarketin plussa porukoille kuin muillekin! Viimeisen rannan Tilanteessa joulua odotellaan. Terveisin Sir Elwoodin Hiljaiset värit.

    • sakke50000

      Eikös se laki pmene niin että: -"RAHANNE ME JUODAAN"

    • kiertokoululaanen

      no ny ei auennu?

    • TimelitimppaYway

      Tästä on ollut kyse jo vuosia. Eli Kauhajoelle pidetään laaja mittaista radiohåirintää,Todenperään kaikki kärsii vaikka ei kuulisikaan tätä kylälle pidettävää möykkää.Voi kuulostella mitä kuuluu vaikka tähän yrjöntielle.. Ja kauhajokisilla riittää rahaa sairastaa...

      • Sinun olisi korkea aika hakea apua skitsofreniaasi!


    • TimelitimppaYway

      Psykiatrinen sairaanhoito toki mukana.Avo hoidos, Tämä PsykoTroonisuus tälläistä onkin,täysis järjis pysyttelimistä ja ylipäätänsä Elävien Erkkien kirjois !

    • TimelitimppaYWay

      Laitan tähän tämän kun on vähinsä luettu.Asuilen tosiaan osittain Vaasassa ja vien tätä tietämystäni mukana,kuitenkin vain viranomaistahoille ; nytkin siis pohjanmaan poliisille ja Avitus virastoon. Niinhinkin lähinnä kirjeitse ,ilmoitan vain olevani paikkakunnalla.Minä lupaan!

    • TimelitimppaYway

      Näyttää vähän siltä SM;n alaiset viranomaiset joko ei kykene vastuuseen tai on irtisanoutunut.Tai onhan se ollutkin selvää , ettei nämä sinitakit ainakaan kykene,nämä muut toki tietää, mutta silti sinisten vastuulle aina kaadettu. Eihän tämä mitään maanpuolustushenkeä! Tee se itse Mies nyt kuitenkin ilmoittanut suoraan PM;n ja myös OM;n tietoa menos.Kirjallisia töitä on siis jatkettu , kaima poijan tapaan!

    • Timelitimppayway

      Vaasan viikko taas,eli itsenäisyyttä juhlitaan vaasan moottoritien kohinas.koittakaa pärjätä täällä kauhajoen melkees!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      143
      1379
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      998
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      656
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      538
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe