Vaimo ei anna pillua, enkä tohdi mennä vieraisiin ainakaan vielä... Sen vuoksi soittelen linjoille, hyvää se tekee kun saa edes puhua naisen kanssa seksistä ja samalla runkata. Mukavinta on, kun voi jutella aika nuortenkin kanssa. Olen jo yli 50-v enkä saisi helposti nuorta naista, mutta puhelimessa se on mahdollista.
Puhelinseksilinjat
7
349
Vastaukset
- Kivaaseon
Minäkin soittelen mutta eri syystä. En runkkaa vaan kerron omista seksikokemuksistani sekä joskus kysyn tytöiltä millaisia kokemuksia heillä on ollut.
- ukm-65v
Käykää imettämässä kyrpäänne levarilla miehillä, ottavat hyvin suihin, eikä tule pettämisen tuntua.
- sakkku
Täällä myös yksi soittaja. Minulla on erikseen sellaiset naiset, joiden kanssa puhun seksipuheluita ja ne joiden kanssa juttelen muista aiheista. Moni yksinäinen yö on saanut helpotuksen, tavalla tai toisella.
- 60vukm
Maksulliset puhelutkalliita eivätkä ole niin aitoja, mutta tavallinen auttava puhelin ja ymmärtävä nainen...yksi kokemus ja erittäin mahtavat orkut
- ominkäsin
Puhelinlangalla- miehellä ihan hyvät perusteet. Pääasia, että jotenkin saa tyydytettyä tarpeet, ja oma käsi tietää aika hyvin, mikä tekee hyvää ...
- Vauhtia.koneeseen
Pitäisikö minun lainata sulle oma vaimo ja minä panisin sun vaimoa ja otetaan vielä 2-4 Miestä mukaan piristykseksi niin saadaan vauhtia sun vaimon seksi elämään
- Anonyymi
Harmitonta huviahan tuo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1607389
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506046- 1545667
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484767Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623420Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263364- 733332
- 522627
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182470