........täällä on tykkäysnapit. Kiitos sinä suuri YP!
Mitä vanhat silmäni näkevätkään...
8
168
Vastaukset
- aids22
Lisätkää vielä prestige ja post count.
YP ja varsinkin modet/luotsit ovat perseestä
- Heikki_Hurjasuoli
jokutyyppi19 kirjoitti:
Tietysti, kun minä en enää kuulu heihin. Heti laski taso. :(
Sama homma Tissun kanssa. Olen aina arvostanut Ex-Tissun luotsipanosta alkoholipalstalla.
- V__
Heikki_Hurjasuoli kirjoitti:
Sama homma Tissun kanssa. Olen aina arvostanut Ex-Tissun luotsipanosta alkoholipalstalla.
Kylmis, miksi et kirjoita omalla nimimerkillässi? Tiedän, että vihaat tissua, koska hän yritti saada Santun hyökkäämään sun kimppuun. Teistä tulikin ystävät ja tämä on tissulle katkeraa kalkkia.
- Anonyymi
Heikki_Hurjasuoli kirjoitti:
Kylmis ei ikinä pääse irti tissusta. Hän on vaan vankina Oulun betonikuutiossa vaikka kovasti haluaisi mennä imutettavaksi haarikan vessaan.
-Eräs teoria
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2786205Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss643248- 2002981
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242407- 731827
- 1461582
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1961539Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631491Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121428- 881343