Vähän ennen Trumpin valintaa CNN uutisoi että Trump tietää että maa on tasainen. Jää nähtäväksi onko Trump valittu paljastamaan tieto maailmalle. Sopivan klovni tyyppi valittu tehtävään, tai ainakin sellainen joka voi laukoa sellaista... ja on siis jo aloittanut:
http://cnn.com.de/news/donald-trump-says-earth-flat/
Paljastaako Trump maan litteyden?
46
187
Vastaukset
- HyväRumppi
Noh, Mr. Trump on sen jo tehnyt.
Taitaa piru vie olla jopa oikeassa. - kdkdkdksss
Hauska huijaussivusto. Menee varmaan lättäpäissä läpi
- Polariz
Hups. Taidat olla oikeassa. Kävi kyllä mielessä kun cnn piste comin perässä oli vielä saksan maatunnus de. Ajattelin että miksei niillä voi olla toimintaa saksassakin yms. Menin nyt takaisin katsomaan ja huomasin että kommentit on päivätty aiemmin kuin artikkeli. Olipas aidon näköiset muuten.
- newsmag
Joo. Hyvä ja uskottava worpress newsmag-template, johon on sitten kirjoitettu kieli poskessa uutisia. Osoitekin jo paljastaa: cnn.com.de
Hetken olin huuli pyöreenä ja meinasin hajota, mutta sitten vilkaisin muita uutisia. Melkein kuin MV, mutta helvetin paljon parempi. - jepulisjepa
Hoh-hoijaa, missä on se oikea antarcticanlehtonen. Turha täällä on trollata: joku varasti mun niminerkkini rekisteröimällä sen. Niinpä tietysti
Nyt olen rekisteroinyt nimimerkin antarcticanaarrelehtonen.
Donald Trump bodyslams, beats and shaves Vince McMahon at Wrestlemania XXIII
https://www.youtube.com/watch?v=MMKFIHRpe7ISeuraavassa linkissa on plaattamaan karttakollaasheja:
https://www.facebook.com/vladikconstantin/photos?source_ref=pb_friends_tl- Knaaja
Etkös sinä ollut tuomittu hullu pedofiili?
NASAfanaatikkojen logiikkaa: "Mina en usko plaattamaahan koska joku niin sanoo, mutta uskon etta joku on tuomittu hullu pedofiili koska joku niin sanoo."
- MissäViipyyVideot
Uskon litteään maahan sinä päivänä kun joku lättäpää tarjoilee omin toimin ottamansa kuvan noin 100km korkeudesta lätän pinnasta.
Saa suorittaa.
Videolinkit kuviin jotka on otettu alle 100km korkeudesta todistavat linkittäjän uskovan pallomaahan.
- diipa-daapa-blues
antarticanlehtonen, joku otti nimimerkkini, nyt kirjoitan nimellä lehtonenbulgaria eikun sittenkin nimellä antarcticanaarrelehtonen. Ja tää kaikki salaiittosivulla. Niin varmaan, kaikki kolme on saman henkilön tekstiä.
Älkää uskoko tuota "Aarre Lehtosta" Minä olen se oikea antarticanlehtonen
No nimimerkki lehtonenbulgaria, onks sul pokkaa linkittaa Facebooksivulle, jossa on valokuvia ja videoita minusta, kuten mina tein aikaisemmassa viestissani ja onks sul pokkaa sanoa, etta valokuvissa ja videoilla oletkin sina?
Kerrataan viela: No nimimerkki lehtonenbulgaria, onks sul pokkaa linkittaa Facebooksivulle, jossa on valokuvia ja videoita minusta, kuten mina tein aikaisemmassa viestissani ja onks sul pokkaa sanoa, etta valokuvissa ja videoilla oletkin sina?
Katsos kun siella Facebooklinkin valokuvissa ja videoilla poseeraan mina, oikea antarcticanaarrelehtonen, kauniin pojan kanssa vierekkain, ja vaikka ne valokuvat ja videot ovatkin laillista kamaa, niin onks sul pokkaa myontaa, etta olet gayliitossa valokuvien ja videoiden pojan kanssa, kuten mina olen myontanyt siella Facebooksivulla? Heh, katsotaan, onko pokkaa.
Jos sellaista alat vaittaa ja jos asut Suomessa, niin voip olla, etta ovellesi ilmestyykin virkavaltaa joka epailee sinua alaikaisen pojan seksuaalisesta hyvaksikaytosta, heh heh, mina katsokaas kun tiedan Suomen ilmiantosysteemin ja virkavaltasysteemin kaytannot, etta pelkkien laillisten valokuvien ja videoiden perusteella voidaan viskata tyrmaan Suomessa, ja vaikka nimimerkkisi lehtonenbulgaria onkin anonyymi, niin IP-osoitteesi avulla voidaan olinpaikkasi jaljittaa ja oh la la, lennat tyrmaan kuin leppakeihas epailtyna homopedofiliasta, hah hah.
Niin etta kirjoita nyt rekisteroidylla nimimerkillasi uusi viesti jossa linkitat sinne Facebooksivulle ja sano, etta olet gayliitossa kuvien ja videoiden pojan kanssa, niin katsotaan sitten, oletko aito antarcticanlehtonen vaiko et. Rekisteroidyn nimimerkin kanssa tulet silloin olemaan tassa asiassa enemman ongelmissa kuin rekisteroimattoman, koska rekisteroity nikki on helpommin jaljitettavissa.Hei nimimerkki lehtonenbulgaria, onks sul pokkaa? No jos et toimi kuten neuvoin, etta laitat uuden viestin ja sinne Facebooklinkin ja sanot viestissasi sen mita pyysin, niin se, ettet sellaista viestia laita, todistaa ettet ole oikea antarcticanaarrelehtonen, vaan se olen mina. Jalleen mina voitin vaittelyn.
Korostan, etta Suomessa tulee 1. 3. 2017 voimaan uusi gayliittolaki, ja gayparisuhdelakihan on Suomessa ollut voimassa jo maaliskuusta 2002 lahtien, joten mina olen kylla turvassa, vaikka Suomen laeista huolimatta Suomessa minulle aiheutti ongelmia niin virkavalta kuin kaduilla olevat kansalaisetkin, koska olin Suomessa asuessani mainostanut gayliittoja, ja nyt kun asun ulkomailla, ei Suomen virkavallan eika kansalaisten taholta voida enaa estaa uuden gayliittolain voimaantuloa 1. 3. 2017 eika niinollen sen mukaista toimintaakaan. Rekisteroitylla nimimerkilla lehtonenbulgaria taitaakin olla pelko, etta jos han tekee niin kuin aikaisemmassa viestissani pyysin, niin han sittenkin voi joutua ongelmiin Suomessa, ja siksi han ei postaakaan sellaista viestia niin kuin pyysin, ja se todistaa sen, etta han aiemmassa viestissaan valehtelee olevansa mina, joka olen oikea antarcticanaarrelehtonen.
- fsafa
Mikä linkki, kuka lehtonen, apua!
- hepsankeikkaa
Ja kisan voitti linkityksen mitalla antarc..., eikun bulg..., eikun aarre... eikun joku vaan. onnittelut voittajalle
Kaverini Facebooksivustolla on kuvia plaattamaan kartoista, Leonardo da Vincin renessanssiaikakauden taidemaalauksia, kuvia joissa poseerataan kirjoittamieni kirjojen kanssa, seka kasikirjoittamiani, tuottamiani ja ohjaamiani elokuvia, kuten elokuvani The Great Megalith, osat 1 ja 2, kestoltaan yhteensa melkein kolme tuntia, sitten on noin tunnin pituinen elokuvani Turun keskiaikamarkkinoilta ja paljon muutakin. Facebooksivusto on taiteellinen ja kulttuurinen ja siksi arvokas, ja sen sanoma on myos gayliittojen mainostaminen, perustuen siihen etta 1. 3. 2017 lahtien Suomessa tulee voimaan uusi gayliittolaki.
Se mika tassa kaikessa on salaliittoa, on se, etta vaikka NASAfanaatikot sanovat, etta uskovat parlamenttien tekemiin lakeihin ja muuhunkin wiralliseen ja ovat siksi kunnon kansalaisia eivatka ns. salaliittohorhoja, niin vaitteistaan huolimatta he kylla sitten haukkuvat plaattamaan kannattajia hulluiksi eivatka suvaitse gayliittomeininkia, elikka he eivat kuitenkaan kannata sananvapautta eivatka laillista gayliittokamaa, koska se ei sovellu heidan omaan maailmankatsomukseensa, jonka mukaan kuussa kaytiin, ja jonka mukaan maailma on maapallo eika plaattamaa, ja jonka mukaan gayliitot ovat muka raamatullista syntia, ja sitten viela kehtaavat talla palstalla varastaa toisten nimimerkkeja ja valehdella, etten mina muka ole oikea antarcticanaarrelehtonen. Sellainen on petos ja identiteettivarkaus.
Sitten he uskottelevat etta heilla on "oikeus" tehda niin, koska he ovat "lainkuuliaisia kunnon kansalaisia", joiden tehtavana on tuhota eri mielta olevat ja siina tyossa voivat rikkoa Suomen rikoslakiakin. Justaansa joo, kunnon kansalaisia, niinpa tietenkin.
Facebooklinkki on tassa viestiketjussa eraassa aiemmassa viestissani.
Olen elokuvaohjaaja ja kirjailija, koulutukseltani yliooppilas vuodelta 1981, ja olen ollut taalla salaliittoteoriapalstalla jo 10 vuotta.Kukas minä sitten olen?
Kirjoitusvirheen korjaus: Olen elokuvaohjaaja ja kirjailija, koulutukseltani ylioppilas vuodelta 1981, ja olen ollut taalla salaliittoteoriapalstalla jo 10 vuotta.
Onko minulta varastetuilla ja niita mukailevilla nimimerkeilla pokkaa laittaa linkkia lailliselle Facebooksivustolle, jossa on Laillista Renessanssitaidegayliittokamaa, ja sanoa etta kannattavat sellaista asiaa? Minulla on, olkaapa hyvat:
https://www.facebook.com/vladikconstantin/photos?source_ref=pb_friends_tlMinä olen Lehtonen!
- jnnlnknlk
EI noi linkin sivut ainakaan kenenkään Lehtosen oo. Nimikin on eri!
Sanoin jo aiemmin, etta sivut ovat kaverini sivut. Siella on elokuviani, joiden alkuteksteissa lukee Written, produced and directed by Aarre Lehtonen, ja siella on kuvia kirjoistani, joiden kansissa lukee Aarre Lehtonen.
- tällei
Te ootte kaikki valelehtosia, Minä oon se oikea
- pelkkalehtonen
Ei kun minakin voi linkittaa tanne saman sivun ja vaitan olevani itse hra Lehtonen
Ihan miten vaan, mutta kun kukaan muu ei linkita paitsi mina, tarkistakaa vaikka tama asia tasta viestiketjusta, joten eiko se jo todista, etta linkittajana voi olla vain se, jonka kuvia ja videoita siella sivustolla on, koska kukaan muu ei halua leimautua linkittamalla, vaikka nimimerkkiensa suojista tanne kirjoittavatkin.
Kaverini on muuten ihan amerikkalaisen trumpetistin ja laulajan Gabriel Angelon nakoinen. Han laulaa seuraavalla YouTube videolla laulun nimelta Stand By Me, joka on oivaa gayliittomusaa ja antaa toivoa:
Gabriel Angelo - stand by me
https://www.youtube.com/watch?v=1kX9dJTstc0
Seuraavaksi tassa on sanat lauluun nimelta Stand By Me
When the night has come
And the land is dark
And the moon is the only light we'll see
No I won't be afraid
Oh, I won't be afraid
Just as long as you stand, stand by me
So darling, darling
Stand by me, oh stand by me
Oh stand, stand by me
Stand by me
If the sky that we look upon
Should tumble and fall
Or the mountain should crumble to the sea
I won't cry, I won't cry
No, I won't shed a tear
Just as long as you stand, stand by me
And darling, darling
Oh stand now, stand by me
Stand by me
So darling, darling
Oh stand now, stand by me, stand by me
Whenever you're in trouble won't you stand by me
Oh stand by me, won't you stand now, oh, stand
Stand by meFacebooksivustolla on tahan mennessa 8 videota ja kymmenia kuvia. Nakyvatko ne kaikki niille, jotka eivat ole Facebookissa kavereita, elikka ovatko ne kamat siella julkista vai eivat? Jos eivat, niin miten saa Facebookista muutettua asetukset niin, etta ne ovat julkista kamaa?
Puoli tuntia sitten saapui POLIISI OVELLENI JA JYSKYTTI SITA KUIN MIELENVIKAINEN JA HUUSI (kaannetty bulgarian kielesta): "SAATANAN PERKELEEN AARRE LEHTONEN, AVAA OVI VALITTOMASTI TAI ME AMMUTAAN SUN OVI PASKAKSI! ME TIEDETAAN ETTA SULLA ON SIELLA ALAIKAINEN POIKA JA ME SAIMME SUOMESTA ILMIANNON ETTA TEET SEKSIA SEN KANSSA!"
No mulla oli kylla Vladik Constantin kylassa, mutta mulla on asunnossani salahuone, jonne han pakeni ennen kuin avasin oven kytille. He etsivat asunnostani kaikkialta Vladik Constantinia, mutta eivat tajunneet, etta han oli salahuoneessa. Kytat karjuivat mulle: "SAATANAN PERKELEEN LEHTONEN, SA LAHDET UUDELLEEN VANKILAAN, NYT 100 VUODEKSI, NYT LAHDETAAN!"
Samassa eras oikeaa ikaa oleva muu kaverini saapui paikalle ja silloin poliisit meni ihan vaikeiksi, koska luulivat, etta se oikean ikainen kaverini olikin se joka oli minulla kylassa.
Poliisit olivat kuin petoelaimia helvetista, mutta poistuivat kuitenkin. Ennen lahtoaan he karjuivat mulle, etta antavat asian KGB:n eli Bulgarian Kommunistisen Valtionpoliisin hoidettavaksi, ja etta olen seuraavat 100 vuotta vankilassa rikoksesta, jonka he kylla keksivat, jos ei muuten todisteita loydy.
Ne GAYVIHAAJAKYTAT olivat saapuneet ryskyttamaan oveani, koska SUOMEN GAYVIHAAJAT olivat tehneet valheellisen ilmiannon minusta Bulgarian poliisille luettuaan Vladik Constantinin Facebooksivuja, joissa on kuviani ja videoitani.
Niin etta Internetin mahti on kylla meleekonen, sano.
Eika se ollut ensimmainen kerta, kun poliisit ovat jyskyttaneet oveani. Mahtoi olla jo neljas kerta taman vuoden 2016 aikana. Tama Bulgariahan on Kommunistisen Valtionpoliisin diktatorisoima poliisivaltio, samalla tavalla kuin Josif Stalinin Neuvostoliitto. Taalla ei saa mitaan tehda live-elamassa, korkeintaan kayda kaupassa ja pankissa. Muu aika sitten on nyhjotettava yksin asunnossa. Jos ei TOTTELE poliisia taalla heidan kaskytyksissaan, niin ne viskaavat vankilaan vuosiksi ilman oikeudenkayntia,samalla tavalla kuin Stalinin Neuvostoliitossa tehtiin.
Poliisit ovat KIELTANEET minua poistumasta Bulgariasta, vaikka olen jo suorittanut kokonaan 1 vuoden ja 8 kuukauden vankilatuomioni Bulgarian vankiloissa. Rajatarkastuksesta Bulgarian lentokentalta kytat veivat minut 28. 11. 2015 suoraan Sofian Keskusvankilaan kolmeksi vuorokaudeksi, koska olin yrittanyt poistua maasta. Syyta maastapoistumiskiellolle ei kerrottu. Sofian Keskusvankilassa minut vietiin ns. Kahdeksanteen Ryhmaan, jonka pomona oli vanki, joka on siella lusimassa 25 vuoden tuomiota poliisin murhasta.
Se vanki on samannakoinen kuin Donald Trump. Se vanki pieksi minua kolme paivaa yhdessa vanginvartijoiden kanssa, ja seka vanginvartijat etta se Donald Trumpin nakoisolento kutsuivat myos muita vankeja minua hakkaamaan, jonka he tekivatkin. Syyna oli se, etta kannatan gayliittoja, ja internetsivustoiltani se tieto oli olemassa Sofian Keskusvankilan vartijoilla ja vangeilla jo vuonna 2013, kun jouduin sinne edellisen kerran, ja he kaikki muistivat minut vuonna 2015.
Niin etta lycka till vaan USA:n uuden pressan Donald Trumpin kanssa, mahtaa tulla vapaapainiotteluita ympari maailmaa sen jalkeen kun han astuu virkaansa, jos han on samanlainen ihmishirvio kuin kaksoisolentonsa Sofian Keskusvankilan Kahdeksannessa Ryhmassa. Talle vaitteelleni on myos katetta muutenkin, katsokaa vaikka seuraava YouTube video, jossa oikea Donald Trump hakkaa nyrkeillaan jonkun maassa makaavan kasvoja tohjoksi, niin saatte jonkinlaista kasitysta, mita Trumpin kaksoisolento teki minulle Sofian Keskusvankilassa.
https://www.youtube.com/watch?v=MMKFIHRpe7ISofian Keskusvankilan Kahdeksannen Ryhman Donald Trumpin nakoisolennon ja hanenkaltaistensa suomalaisten gayvihaajien sanoma on se, etta sallittua on vain nussia akkoja, syoda lihaa, juoda viinaa, ja joka ei kaikkea tata tee, hakataan tohjoksi, ja joka menee gayliittoon, tapetaan heti, vaikka kayttamalla Bulgarian Kommunistisen Valtionpoliisin KGB:n palveluja tahan tehtavaan, jotta KGB viskaa gayliitossa olevan tekaistuilla syytteilla vankilaan, jossa hanet hakataan kuoliaaksi KGB:n kaskysta.
Ei eroa KGB millaan tavalla pahimmista aari-islamististen valtioiden SHARIA-LAEISTA ja niiden SHARIA-POLIISEISTA (kuten Syyriassa), joiden mukaan on lupa tappaa kaikki, jotka eivat kannata islamismia, ja KGB:n tapauksessa on lupa tappaa kaikki, jotka ovat gayliitossa. Gayt viskataan alas katoilta kivikautisissa JallaJalla-maissa, kuten olemme uutisista saaneet tietaa. (Jalla on arabian kielta ja tarkoittaa "tulkaa", elikka "tulkaatten toki kaikki kilttien gayliittoteloittajien luokse.")
No mutta eihan SHARIA-LAKIA saa nykyaan kritisoida Euroopassa, koska "senhan pitaisi toki vain olla gayliitossa olevien parhaaksi, etta heidat teloitetaan viskaamalla alas katoilta". Se vain ihmetyttaa, etta miksi ihmeessa ne samat lainsaatajat Suomen eduskunnassa laillistivat gayliitot, kun niista lainsaatajista kuitenkin suuri osa kannattaa SHARIA-LAKIA silla perusteella, etta he sanovat sen olevan vain kaikkien parhaaksi, ja etteihan toki katolta viskaaminen mitaan vakivaltaa ole.
Talla samalla mentaliteetilla Suomen kaduilla laahustavat gayvihaajazombit soittelevat Vladik Constantinin Facebooksivustosta Bulgarian poliisille ja kaskyttavat sita vangitsemaan minut olemattomasta rikoksesta, elikka he tekevat valheellisen ilmiannon, koska he silla tavalla kuvittelevat olevansa "kunnon kansalaisia" kun pyrkivat KGB:n avulla etateloituttamaan (remote execution) gayliittoja kannattavia ulkosuomalaisia kuten meikalaisenkaltaisia ihmisoikeusaktivisteja.- HirnuPoni
Kiitoksia kirjoituksista hra Lehtonen.... :-)
Olen utelias ja tiedustelen kuinka hankitte toimeentulonne Bulgariassa? Soitin asken Bulgarian Sisa-asiainministerioon ja kysyin, miksi minulla on Bulgariassa maastapoistumiskielto, ja etta milloin se kumotaan, ja sielta vastattiin, etta syyta maastapoistumiskiellolle he eivat tieda, paitsi etta KGB on sellaisen maarayksen antanut, ja etta maastapoistumiskielto on voimassa seuraavat 30 vuotta, aina vuoteen 2046 saakka. Vastasin, etta olen jo suorittanut 1 vuoden ja 8 kuukauden vankilatuomioni Bulgariassa, eika oikeuden paatoksissa ole mitaan maastapoistumiskiellosta. He vastasivat, etta maastapoistumiskielto on osa kirjoittamatonta vankeusrangaistustani. Kysyin, etta mita ovat seuraukset, jos koetan poistua maasta, ja he vastasivat, etta silloin minut vangitaan Sofian Keskusvankilaan vahintaan kolmeksi vuodeksi ja enintaan kymmeneksi vuodeksi torkeasta valtiorajarikoksesta.
Niin etta jos koetan poistua Bulgariasta, huolimatta tosiseikasta, etta minulla on voimassaoleva Suomen passi, niin silloin joudun takaisin Sofian Keskusvankilan Kahdeksannen Ryhman Donald Trumpin kaksoisolennon pieksettavaksi seka vanginvartijoiden pieksettavaksi useiksi vuosiksi. Tama on Bulgaria, tervetuloa vaan tanne turistimatkalle, jos kiinnostaa joutua vankilaan tekaistuilla syytteilla useiksi vuosiksi ilman oikeudenkayntia.
KGB pyydystaa taalla ihmisia kaduilta suoraan vankilaan kuin koiria. KGB tekee kotietsintoja ilman oikeuden lupaa. Tervetuloa vaan tanne Bulgariaan. KGB on pelkka murhajarjesto, jonka ainoana tehtavana on tappaa ihmisia Bulgarian vankiloissa. KGB on Josif Stalinia palvova saatananpalvontajarjesto, joka antaa ihmisuhreja saatanalle. Kun ulkomaalainen matkailija kerran saapuu Bulgariaan, han ei enaa koskaan paase taalta pois.Nimimerkki HirnuPoni kysyi minulta:
"Kiitoksia kirjoituksista hra Lehtonen.... :-)
Olen utelias ja tiedustelen kuinka hankitte toimeentulonne Bulgariassa?"
Vastaan: Kay katsomassa Facebooksivustoa jonka nimi on Vladik Constantin, ja siella on valokuvasivulla kuvia minusta ja kavereistani, jotka poseeraamme talvella metsassa, ja meilla on laukku, joka sisaltaa... niin, mita se laukku sisaltaa? Valokuvista nakee kylla selvasti, mita se laukku sisaltaa, ja kysynkin, etta voiko joku vastata talla palstalla, mita se laukku sisaltaa, koska:
Nakyvatko ne Vladik Constantinin Facebooksivulla olevat kymmenet valokuvat myos niille, jotka eivat ole Facebookissa kavereita, elikka ovatko ne kamat siella julkista vai eivat? Jos eivat, niin miten saa Facebookista muutettua asetukset niin, etta ne ovat julkista kamaa?PS. Jos sen Facebooksivuston valokuvien kassin sisallon nakee, niin silloin tietaa, miten saan toimentuloni Bulgariassa.
Donald Trumpin valinta USA:n presidentiksi merkitsee, etta kun han astuu virkaansa, niin seuraavat nelja vuotta USA:n maailmanpolitikka on sellaista, etta maailman eri kolkissa poliisit tappavat ihmisia hakkaamalla ihmisia turpiin ilman mitaan syyta tai provokaatiota, koska Donald Trump kaskyttaa siihen. Vuoden 2020 USA:n presidentinvaaleissa Trump tullaan valitsemaan uudelleen presidentiksi, ja se merkitsee, etta vuoden 2025 tammikuuhun saakka maailman eri kolkissa poliisit tappavat ihmisia hakkaamalla ihmisia turpiin ilman mitaan syyta tai provokaatiota, koska Donald Trump kaskyttaa siihen.
Donald Trump ei eroaa millaan tavalla pahimmasta kommunistisesta KGB-upseerista jossakin Ita-Euroopan Kommunistisessa poliisivaltiossa. Kaikille edellaluettelemilleni vaitteille on olemassa todisteet, YouTube video joka nayttaa sen, mita USA:n maailmanpolitiikka tulee olemaan seuraavat 8 vuotta.
https://www.youtube.com/watch?v=MMKFIHRpe7IDonald Trumpin takia USA:n uusi maailmanpolitiikka tulee olemaan ihmisten tappamista kahdella tavalla: hakkaamalla kuoliaaksi, kuten aiemmassa viestissani kerroin, ja myos kiduttamalla ihmisia kuoliaaksi sitomalla heidat tuoleihin ja kayttamalla kidutusvalinetta.
Donald Trumpin valinta USA:n presidentiksi merkitsee, etta kun han astuu virkaansa, niin seuraavat nelja vuotta USA:n maailmanpolitikka on sellaista, etta maailman eri kolkissa poliisit kiduttavat ihmisia kuoliaaksi sitomalla ihmisia tuoliin ja kayttavat kidutusvalinetta ilman mitaan syyta tai provokaatiota, koska Donald Trump kaskyttaa siihen. Vuoden 2020 USA:n presidentinvaaleissa Trump tullaan valitsemaan uudelleen presidentiksi, ja se merkitsee, etta vuoden 2025 tammikuuhun saakka maailman eri kolkissa poliisit kiduttavat ihmisia kuoliaaksi sitomalla ihmisia tuoliin ja kayttavat kidutusvalinetta ilman mitaan syyta tai provokaatiota, koska Donald Trump kaskyttaa siihen.
Donald Trump ei eroaa millaan tavalla pahimmasta kommunistisesta KGB-upseerista jossakin Ita-Euroopan Kommunistisessa poliisivaltiossa. Kaikille edellaluettelemilleni vaitteille on olemassa todisteet, YouTube video joka nayttaa sen, mita USA:n maailmanpolitiikka tulee olemaan seuraavat 8 vuotta.
https://www.youtube.com/watch?v=MMKFIHRpe7I
MINULLA ON KOKEMUSTA BULGARIAN SOFIAN KESKUSVANKILASTA, MITA DONALD TRUMPIN KAKSOISOLENTO MINULLE SIELLA TEKI, JOTEN TIEDAN MISTA PUHUN.Seuraavalla YouTube videolla naytetaan ikaankuin tulevaisuudennakymana, milta maailman kaupunkien kadut nayttavat sen jalkeen kun raivohullu psykopaatti Donald Trump astuu USA:n presidentinvirkaan:
COPS GOTTA SMALL COCK - Pole ice state warfare. flat earth
https://www.youtube.com/watch?v=RimvIILVvrg
YouTube videolla oli ilmeisesti jossakin kavellyt gaypariskunta kadulla, ja Donald Trump, josta oli tehty USA:n presidentti jo vuosia ennen vaaleja, oli kaskyttanyt satoja poliiseja metsastamaan gaypariskuntaa ja kaskyttanyt poliiseja tappamaan heidat hakkaamalla. YouTube videolla nakyy, kuinka poliisit hakkaavat maassa makaavia kansalaisia. Niin etta sellaista se ihmisen elama on talla plaattamaalla, josta ei paase pois Antarctican tuolle puolen uudelle plaattamaalle, koska Antarcticaa vahtivat armeijat joka puolelta.Viime yona ne samat poliisit saapuivat asuntooni ja hakkasivat ja potkivat minua puoli tuntia kun makasin lattialla. Verta roiskui nenastani pitkin seinia. Sellaista se on, suomalaiset gayvihaajat jarjestivat sen valheellisella ilmiannolla minusta, jonka Bulgarian poliisi otti tosissaan. Nyt koko kehoni on ruhjeilla, enka paase liikkumaan.
Aarre Lehtonen's photo documents, 118 sivua, seuraavassa linkissa:
https://www.scribd.com/document/332172240/Aarre-Lehtonen-s-photo-documentsKommarimaista Ita-Euroopasta ei saanut vuoteen 1991 saakka matkustaa muihin maihin. Nakojaan se kaytanto on vielakin olemassa Bulgariassa. Seuraavaksi paivitetty Aarre Lehtonen's photo documents allaolevassa linkissa, ja olen sielta kopioinut tahan viestiini kyselytietoja sahkopostistani ja niiden kyselytietojen saamat vastaukset josta kay ilmi tilanteeni, etten saa loppuikanani poistua Bulgariasta. Linkki:
Aarre Lehtonen's photo documents 120 pages
https://www.scribd.com/document/332191411/Aarre-Lehtonen-s-photo-documents-120-pages-November-24-2016
Kopiot tassa suomeksi ja englanniksi:
Next there's a copy of Aarre Lehtonen's mail in Finnish language to Embassy of Finland, in Sofia, Bulgaria, on November 24, 2016, because he has not been allowed to go out of the state of Bulgaria, South East Europe, since the year 2012. This document has 120 pages.
(First the text of my mail in Finnish language, then followed by the translation of the same mail text to English, paragraph by paragraph.)
(Ensin mailini teksti suomeksi, jonka jalkeen seuraa saman mailitekstin kaannos englanniksi jae jakeelta.)
In Finnish: Seuraavassa tekstissani kertomani asiat seka taman sahkopostin liitetiedostossa olevat skannaukset pyydan Suomen suurlahetystoa Sofiassa lahettamaan asianajaja Nikolay Todoroville.
In English: The things that I tell in the next text of mine and the scans that are attached to this mail, I request that The Embassy of Finland in Sofia sends to lawyer Nikolay Todorov.
In Finnish: Mina, Aarre Sakari Lehtonen, Suomen kansalainen, olen lahettanyt 24. 11. 2016 Sofian Suomen Suurlahetyston kautta pyynnon, etta asianajajalleni Nikolay Todoroville, joka oli hoitamassa oikeusjuttuani numero 1449 / 2014 g, tiedotetaan, etta han pyynnostani hankkii minulle Sofian oikeuslaitokselta asiakirjan, jossa minun sallitaan poistuvan Bulgariasta, ja etta han lahettaa sen asiakirjan minulle kirjattuna kirjeena tai eKont kuriiripalvelun kautta osoitteeseeni.
In English: I, Aarre Sakari Lehtonen, a national of Finland, have sent on November 24, 2016, through The Embassy of Finland in Sofia a request, that lawyer Nikolay Todorov, who had taken care of my court case 1449 / 2014 g, should be informed that on my request he gets me from Sofia court system a document, that states I am allowed to go out of Bulgaria, and that he will send me that document as a registered letter or through eKont courier service to my address.
In Finnish: Perusteluni asiakirjan pyytamiselle ovat seuraavat. Minulle oli Sofian syyttaja Sasho Ivanov luvannut elokuussa 2015, etta han poistaa etsintakuulutukseni Bulgarian viranomaisten tietojarjestelmasta, mutta koettaessani matkustaa Sofiasta Suomeen 28. 11. 2015, niin minulle sanottiin Sofian lentoaseman passintarkastuksessa, etta minulla on maastapoistumiskielto, ja minut pidatettiin Sofian lentoasemalta kolmeksi paivaksi Sofian keskusvankilaan, jossa vanginvartijat ja vangit pahoinpitelivat minua joka paiva, ilman etta olisin ketaan provosoinut siihen.
In English: My grounds for requesting the document are as follows. Sofia prosecutor Sasho Ivanov had promised me in August 2015, that he will remove my search warrant from the database of Bulgaria's law enforcement, but when I attempted to travel from Sofia to Finland on November 28, 2015, then I was told at the passport control checkpoint in Sofia airport that I have the prohibition to leave the country, and I was arrested from Sofia airport for three days to Sofia Central Prison, where the prison guards and the inmates beat me up for three days, without that I would have provoked anyone for it.
In Finnish: Olen suorittanut kokonaan 1 vuoden ja 8 kuukauden vankilatuomioni Bulgariassa, ja taman asian todistavat oheiset nelja sivua asiakirjoja, jotka ovat liitetiedostoissa nimeltaan Vapauttaminen 1, 2 ja 3, seka Vapaus. Olen myos maksanut kaikki oikeudenkayntikulut, ja taman asian todistavat maksetut pankkitositteet, joita on kaksi sivua, liitetiedostossa nimeltaan Maksetut laskut 1 ja 2, seka laskuasiakirja, jossa on kolme sivua, liitetiedostossa nimeltaan Laskut 1, 2 ja 3. Olen lahettanyt alkuperaiset pankkitositteet maksetuista laskuista Sofian oikeustalolle, tasta on todisteena DHL kuriiripalvelun tosite, liitetiedostossa yksi sivu, nimeltaan DHL.
In English: I have fully served my prison sentence of 1 year and 8 months in Bulgaria, and this fact is proven by four documents in the attached files, named Liberation 1, 2 and 3, and Freedom. I have also paid all the court expenses, and this fact is proven by paid bank transaction receipts, that have two pages, in the attachment file named Paid bills 1 and 2, and the bill document that has three pages, named Bills 1,2 and 3. I have sent original bank transaction receipts about paid bills to Sofia courthouse, this is proven by the receipt from DHL courier service, in the attachment file, 1 page named DHL.
Jatkuu uudessa viestissaniIn Finnish: Maastapoistumisluvassani on oltava kirjoitettuna oikeudenkayntini numero 1449 / 2014 g ja etta olen sen oikeudenkayntinumeron perusteella saamani 1 vuoden ja 8 kuukauden vankilatuomioni suorittanut kokonaan, seka myos se, etta olen suorittanut kaikki oikeudenkayntikulut Sofian oikeuslaitokselle, ja etta minulla on oikeus poistua Bulgariasta.
In English: In my document allowing me to leave the country must be written my court case number 1449 / 2014 g and I have fully served my prison sentence of 1 year and 8 months on the basis of that court case number, and also that I have paid all court expenses to Sofia court system, and that I have the permission to leave Bulgaria.
Aarre Lehtonen
In English: The Embassy of Finland answered that Bulgaria's Ministry of Interior Affairs will never give me such document that would allow me to go out of Bulgaria. That means the KGB, the Communist State Police of Bulgaria, has prohibited me leaving Bulgaria for the rest of my life. They keep me as a detainee and a hostage in Bulgaria, albeit I have fully served my prison sentence of 1 year and 8 months in Bulgaria, and I have paid all the court expenses that were required from me. I sent all the documents stating these facts, but they are to no avail.If I try to cross the border of the state of Bulgaria, I might go to prison from three to ten years.
In Finnish: Suomen Suurlahetysto Sofiassa vastasi, etta Bulgarian Sisaministerio ei tule koskaan antamaan minulle sellaista asiakirjaa, joka sallisi minun poistua Bulgariasta. Se tarkoittaa, etta KGB, Bulgarian Kommunistinen Valtionpoliisi, on kieltanyt minua poistumasta Bulgariasta koko loppuikanani. He pitavat minua kiinni ja panttivankina Bulgariassa, vaikka olen taysin suorittanut 1 vuoden ja 8 kuukauden vankilatuomioni, ja olen maksanut kaikki oikeudenkayntikulut jotka minulta vaadittiin. Lahetin kaikki asiakirjat joissa kerrotaan nama tosiasiat, mutta niista ei ole hyotya. Jos koetan ylittaa Bulgarian valtion rajan, voin joutua vankilaan kolmesta kymmeneen vuotta.Tämä on vähän väärä aihe avautua kyseisestä asiasta. Voisitko avata uuden viestiketjun? Ihan mielenkiinnolla seuraan tarinaasi.
Ok, avasin uuden ketjun nimelta "Ita-Euroopen kommarimaista ei saa matkustaa".
- Anonyymi
Odotellaan nyt rauhassa jos Trump nyt sitten tekee tämän paljastuksen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869