Te joilla näitä coineja on, niin kertokaahan mitä se teidän ohjelma kertoo ? Ilmeisesti coinit ostamiset on hylätty jo kaikkien pankkien osalta ? Olen nyt ymmärtänyt, että koko homma on jäissä ja vuodeksi 2018 on luvattu ehkä jotakin .. ?
Onecoinin tilanne ?
13
153
Vastaukset
- ootellaan
2018 räjähtää. Ruja lupas.
- PääomaPaloi
Ruja ei pidä lupauksia. Ämmä valehtelee ja tyhmyyttään jäi vielä kiinni.. Kun mustalainen avaa suunsa on vastuu kuuntelijalla.
- Leuat.tulee.loksahtamaan
Kesällä 2018 One festivaali jossa konsertoiva Mastergard yhdessä alkorytmiorkesterin kanssa esittää kappaleen --haaveet kaatuu--.
Toisaalta ikävää kun onecoin on käytännössä kaatunut. Coinisteilta on mennyt into kirjoitella kun ovat nyt tosipaikan edessä: coineilla ei voi tehdä mitään nyt eikä koskaan!
MUAHAHAHAHAAAAAAMUAAHAHAHAHAHAA- 2018tai2019
Seuraavassa Mega eventissä rysähtää, ensin vedetään karaokena joku mukava yhteislaulu ja sen jälkeen ilmoitetaan, että kolikoiden arvo on taas noussut ja sitten luvataan kertoa taas seuraavassa eventissä missä niitä kolikoita voi käyttää.
- ExitustaTunkkaajille
OneCoinia kohtasi Exitus. Sioittajia kohtasi Vitutus.
- YksiKolikkoTaskussa
Eikös ihmiset niitä PDF -tiedostoja kuitenkin ostaneet? Olen ymmärtänyt, että se "kulta" saattaa löytyä niistä. Jokainen saa käyttää niiden antamat tiedot haluamallaan tavalla mahdolliseen menestymiseen.
Kaikki muu on/oli oheistoimintaa.- halpaa.koulutusta
Suomeen on siis odotettavissa todella monta miljonääriä kun PDF-koulutuksen avulla entiset coinistit alkavat rahaa vuolemaan. Onecoin todennäköisesti kaatuu mutta PDF tekee Suomen coinisteista miljonäärejä.
- Puoliaivo
halpaa.koulutusta kirjoitti:
Suomeen on siis odotettavissa todella monta miljonääriä kun PDF-koulutuksen avulla entiset coinistit alkavat rahaa vuolemaan. Onecoin todennäköisesti kaatuu mutta PDF tekee Suomen coinisteista miljonäärejä.
Kyllä, juuri näin. Jos netistä opiskelee samat asiat, se ei johda miljooniin, tilanne vaatii kyseiset PDF:ät.
- käveleväkarikatyyri
http://www.onecoin-harhautetut.fi/join/
kusetus jatkuu 50e ilmaisjäsenyydellä..
kävelevä karikatyyri tommi vuorinen tässäkin taustalla- Joininjohtaja
Tommi se jaksaa. 50 taitaa olla ihan pa.
- Ip-paljastaa
Säännöt copioitu suoraan onecoinin sivulta. Jo on laiskaa toimintaa. Palvelinkin Bulgariassa Rujan louhintaluolassa.
- kallistakoulutustaoli
Tilanne stabiili. Onecoineja tilillä, mutta ei niitä mihinkään toimivaan rahaan voi vaihtaa. Ei ole mennyt yhtään toimeksiantoa koskaan läpi. No koulutustahan tässä kuulemma ostettiin, vaikka muuta luvattiin. Jos viitsii kusettaa kavereita tunkittamalla, niin jotain voi saada, mutta samalla menee maine lopuksi ikää. Ja kaverit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171090124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2392440Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252318Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31660- 1941245
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491214- 721170
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591049Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77999