Nyt kun on 100% varmaa, ettei Suomella ole ikinä varaa, eikä kanttia liittyä Natoon, niin on mukavaa olla taas yhtenä voittajana natokeskusteluissa. Täällä melskanneet vajaaälyiset Naton puolustelijat ovat nyt haavojaan nuolemassa kukin omassa rotankolossaan.
Natohimokkaiden Waterloo:)
16
56
Vastaukset
- NarsistinenPersoona
DSM-IV:n mukaan narsistiselle persoonallisuushäiriölle ovat ominaisia laaja-alaiset suuruuskuvitelmat, ihailun tarve ja empatian puute. Se on psykiatrinen diagnoosi, joka määritellään vähintään viidellä seuraavista oirekriteereistä:
1. suuret käsitykset itsestään eli liioittelee saavutuksiaan;
2. keskittyy mielikuviin rajattomasta menestyksestä, voimasta, kauneudesta tai suuresta rakkaudesta;
3. uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot;
4. vaatii korostunutta ihailua;
5. mielestään oikeus erityiskohteluun;
6. muiden hyväksikäyttö;
7. empatian puute;
8. kateus (tai uskoo muiden kadehtivan häntä); ja
9. ylimielisyys ja röyhkeys.- palikkatesti
9/9 No nyt osu ja pahasti, saa nauraa.
Totta kaikki paitsi kohta 8. Minä en luule, että minua kadehditaan, vaan TIEDÄN sen. Olen täysin samaa mieltä, sillä yli 10- vuotta voittamattomana ja pelättynä keskustelupalstoilla on siitä 100% näyttö.
- Kaikkientiltujenäiti
ironmikess kirjoitti:
Totta kaikki paitsi kohta 8. Minä en luule, että minua kadehditaan, vaan TIEDÄN sen. Olen täysin samaa mieltä, sillä yli 10- vuotta voittamattomana ja pelättynä keskustelupalstoilla on siitä 100% näyttö.
Totta, itse ainakin kadehdin sulavaa tyyliäsi.
- EtTiedäVaanLuulet
ironmikess kirjoitti:
"Totta kaikki paitsi kohta 8. Minä en luule, että minua kadehditaan, vaan TIEDÄN sen. "
Et tiedä tai sitten vain luulet tietäväsi! Enimmäkseen sinua vain äälitään, koska luonnevikasi tekee sinusta kuvottavan.
Taas vakio permanentti?
1. Ensin kirjoitus omalla nimimerkillä
sitten
2. Tökerö tukiviesti toisella nimimerkillä perään. Niinhän sinä kateellisena LUULET, mutta et pysty ikinä todistamaan höpinääsi, eli taas yksi voitto minulle. Heheh! Mistä teitä idiiootteja tänne riittää?
palikkatesti kirjoitti:
9/9 No nyt osu ja pahasti, saa nauraa.
Sinulle nyt nauretaan, ei minulle, sillä NarsistinenPersoona nikillä kirjoittava puskarotta kusi omille nilkoilleen. Heheh!
- PaljastuitNilkki
Ottaapa kovile yhä?
- NatorotatKoloissaan
Sauli Niinistö on konkreettisesti rotankolossaan Mäntyniemessä, ollut siellä heti Trumpin voiton jälkeen.
Ja Stubb hävisi maan alle eikä käynyt edes eduskunnan istunnoissa ennen kuin alettiin kysellä, missä se luuhaa.
Kanerva on piilossa, Soinia ei näy.- yhteisostot_edullisia
Politikon työ on niin näkymätöntä. Natolausuntojen antajia kuvataan televisioon.
Kataisen surkimus on näkynyt juuri tuossa ominaisuudessa. EU-komission varapuheenjohtajana hän lobbaa asekauppaa EU-alueella. - Natottajamme
Hyvin sanottu, Katainen on surkimus.
Niinistö on raukkis ja Stubb hölö. - TiltunTyhmyysPaljastuu
"Sauli Niinistö on konkreettisesti rotankolossaan Mäntyniemessä, ollut siellä heti Trumpin voiton jälkeen."
Onko presidentin virka-asunto "rotankolo"? Kerrotko, että missä hänen pitäisi asua kun Tiltun mielestä ei ole 'sopivaa' asua kotona? - OnSeSurkeeta
Ei mutta se bunkkeri on.
On se surkeeta että Niinstö pakenee bunkkeriin kun on sotkenut Suomen ulko- ja turvallisuuspolitiikan.
Mitäs sitten kun se on saanut aikaan oikean sodan? Minne se sitten piiloutuu?
- Trumputinko
Tämä USA-EU-Natojuttu on erinomainen onnenpotku Suomelle. Nyt alamme vihdoinkin rakentaa EU:n yhteistä puolustusta. Saamme Suomeen ja muualle EU:n itäräjalle unionin kustantamat risteilyohjukset eikä meidän tarvitse enää pelätä Putinin ohjustukikohtia Karjalassa.
EU:n Typhoon häivekoneet täydentävät mukavasti maamme puolustusta.
Onko kaikki tämä TrumPutin ansiota? - Jekaterina.Katja
Putin on aivan haltioissaan uudesta DICK JOHNSON pallivahasta.
DICK JOHNSON PALLIVAHA SO GOOD FOR YOUR BALLS
http://www.dickjohnson.fi/images/products/pallivaha_orig.png
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108