Osasipas tuo hemmoteltu Dinglen iltatähti olla uskomattoman ilkeä ja pirullinen.Hänen on kerrottu spoilauksissa olevan mieleltään sairas, skitsofreenikko.Se näkyy jo selvästi, tässä hänen viimeaikaisessa käytöksessään.
Bellen oikut ja hankala käytös ei liity siis, vain aikuiseksi kasvamisen vaikeudesta, kuten Lisa luulee.Onhan se tietenkin järkyttävää nähdä, oman isänsä olevan uskoton rakkaalle äidilleen.Mutta silti Belle meni asian julkituomisessa nyt liian pitkälle.Ei malttanut antaa muille edes joulurauhaa, piti pilata omat synttärinsä ja koko suvun joulukin.Saadakseen möläyttää totuuden julki kaikkien kuullen.
Sanoi, ettei haluaisi Joanin makaavan isänsä kanssa.Vaikka suhde ei vielä ollut edes edennyt noin pitkälle.Tavallaan Belle pilasi tässä myös äitinsä joulun.
Hermoheikolle Lisalle tämä on liin rankkaa, kun aviomies vanhoilla päivillään rakastuu toiseen naiseen.Sen lisäksi Lisa saa vielä tietää ainoan lapsensa olevan vaikeasti mielisairas.Ehkä Lisa ei halua nähdä enää kumpaakaan.
Ei sairasta tytärtään, eikä uskotonta aviomiestä.Joten hän poistunee pian kokonaan kuvioista kokonaan.Lisa jättää pirullisen ja hankalan Bellenkin isänsä ja Joanien riesaksi.
Pirullinen Belle
6
203
Vastaukset
- teinienvanhempi
Mun mielestä ihan tavallista petetyn teinin (lapsen) käytöstä ollut Bellellä toistaiseksi. He elää hetkessä ja kun noin isoja tunnekuohuja tapahtuu, niin napsahtaa.
En näe näissä kiukkukohtauksissa vielä mitään merkkejä vakavammasta sairaudesta. Ehkä myöhemmin.- DingleArrrrggh
Pissis seko Belle tulee vahvasti esille harhoineen kevään ja kesän mittaan. Harmia koko suvulle ja katsojien piinaa ja ärsytystä. Lisa, Zak ja Belle ärsyttäviä hahmoja.
- MaxRenn
Eli palaako riivaaja Evil Gennie maisemiin?
- Belleboring
Belle näkee harhana Ellie nimisen tytön jonka katsojakin näkee mutta jota ei ole oikeasti olemassa kuin Bellen mielessä. Käytetään apuhahmoa. Joku taitavampi vanhempi näyttelijä osaisi tulkita,esittää harhaista ilman apuhahmoa.
- mies_pp
Mielenkiintoisia aikoja odotellessa :)
Paljon mielenkiintoisempaa olisi ollut seurata, Dinglen perheen elämää.
Jos edes Bellestä olisi tullut jotain muuta, kuin muista pöhköistä ja usein niin kiivasluontoisista Dingleistä.Bellen touhutessa innokkaasti, tehtaalla, kansiot kainalossa mehubisneksen kimpussa.Hänestä olisi luullut tulevan jotain muuta, kuin mielisairas.Mutta tässäkin hommassa, neitokaista taisi kiinnostaa enemmän vain Kirin, kuin se oma menestyminen bisneksessä.
Tyttöparalle on kirjoitettu aika ikävä rooli ja tulevaisuus.Eipä kyllä näytä nyt kovin hyvältä muidenkaan kylän nuorten tulevaisuus.Ei heistä kenestäkään mitään sen suurempaa taida tulla.Tuskin näemme Laclania ja Gabbya ja muita kasvavia lapsia.Elämässään, hyviin ammatteihin kunnianhimoisesti opiskelemassa.Valmistuttuaan elämässään onnellisina ja menestyvinä ihmisinä.Kyllä heidänkin tulevaisuuteen taatusti jotain ikävää keksitään kirjoittaa.Huumehelvetistä, vankilassa istumiseen jne.
Ehkäpä heistä tulee kuitenkin, puodin, kauneushoitolan, majatalon, tai pubin pitäjiä.Tai sitten autoromuttamo, tai autokorjaamoyrittäjiä.
Joku yrittää saada elantonsa viljelijänä, tai lammasfarmarina maatilalla.
Joku voi alkaa kuljetusalan yrittäjäksikin.Joistakin tulee ehkä vain pelkkiä roistoja ja muita ketkuja.Kuten Rossista ja Charitysta ja Cainista.Mutta, jos joku heistä sattuukin elämässään menestymään.Hänestä saattaa tulla, jopa kirkkoherra, tai poliisi, eläinlääkäri, tai sairaanhoitaja.Joku heistä voi olla aikanaan, ehkä jopa paikallisen kartanon omistaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514