miten tuukka mäntylä on pelannu olkaa kilttejä ja kertokaa ku en seuraa elitserieniä!!! onko pelannu hyvin?? tulis takasin tapparaan ja kaikki ois hyvi ville ja mäntylä mikä kaksikko ottakaa kantaa
mäntylä...
mäntylä-fani
3
245
Vastaukset
- Äiti86
Tapparan tuukka mäntylä tulee ens kaudeks tapparaan
- mäntylä-fani
niin tulee jes!! onneks koska se on mun tx idoli ja se on iha sairaan söpö ja hyvä pelaan =)=)=)=)=)=)=)=)=) tappara #18
- Svenne gubben Jansson
han är jettegullik poike han okh han er pög som jag.jag hoppas han spelar i TPS,det vara min favorit teamjag tycker om sma spelare som Jaqni Kiviharju okh lilla Tuuka.dom är very sexiga poikar.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2253140Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa131906Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4231407Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1221366Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2151345- 1081200
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5041193- 1121192
- 46954
- 66944