Heimo Nuutinen vääräprfeetta

niiseonniin

Sanoi että nainen tulee USA

Heimo Nuutinen Jyväskylässä 18.9. 2016: "Raportti vartiopaikalta"

10

3868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauheaa eksytystä. Itken!

      • Jumalan - ILMOITUKSEN - MUKAAN . . .

        Jarmo Eklund näyttelee --- PELASTUNUTTA --- vaikka on JUMALATON !

        ◾Jarmo Eklund on TEMPAUS - eksyttäjä

        ◾Jarmo Eklund on VÄÄRÄ PROFEETTA

        ◾Jarmo Eklund on SODASSA - Jumalaa - VASTAAN

        . . .

        TÄTÄ SAA - siis - ARVOSTELLA --- aivan vapaasti . . .

        . . .

        EI_TROLLI_vaan_TOTUUS
        22.02.2020 18:55

        Jarmo Eklund näyttelee --- PELASTUNUTTA --- vaikka on JUMALATON !

        Jarmo Eklund - ja - PELASTUSSANOMA - sivusto
        ja lisäksi vielä sivuston yhteydessä oleva --- KESKUSTELUPALSTA . . . ;)

        . . .

        Jumalan TOTUUS --- Jarmo Eklundin --- EKSYTTÄVÄSTÄ TOIMINNASTA . . .

        ◾Jarmo Eklund on TEMPAUS - eksyttäjä

        sillä --- TEMPAUSPÄIVÄMÄÄRÄ - ennustelu --- ON KIELLETTYÄ

        sillä --- TEMPAUS - harhaoppien levittäminen --- ON KIELLETTYÄ

        ◾Jarmo Eklund on VÄÄRÄ PROFEETTA

        sillä --- VALHEPROFETIOIDEN ennustaminen --- ON KIELLETTYÄ

        sillä --- VALHEPROFETIOIDEN levittäminen --- ON KIELLETTYÄ

        ◾Jarmo Eklund on SODASSA - Jumalaa - VASTAAN

        sillä --- VALEHTELU - ja - PANETTELU --- ON SYNTIÄ

        sillä --- VÄÄRISTELEE Raamattua --- esittämällä virheellisiä tulkintoja

        sillä --- EI TEE PARANNUSTA --- vaikka toistuvasti KEHOITETTU

        sillä --- esittää PELASTUNUTTA --- vaikka on JUMALATON

        . . .

        Jarmo Eklund on PANETELLUT --- Jumalan PROFEETTAA eli . . . Jumalaa . . . !

        . . .

        Jumala KYSYY . . .

        . . . KAIKILTA --- Jarmon EKSYTYS - lahkoon --- KUULUVILTA . . .

        . . . Millä tavalla OLETTE ojentaneet - Jarmoa - hänen rikkomuksistaan . . .

        . . . ELI siis --- Millä tavalla OLETTE täyttäneet . . . Kristuksen lain . . . ?

        . . .

        OLETTEKO - TE siis - UMMISTANEET SILMÄNNE RIKKOMUKSILTA ?

        Jumala SANOO . . . TEILLE --- EKSYNEILLE . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        28.04.2017 01:04

        7. Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.
        8. Joka lihaansa kylvää, se lihasta turmeluksen niittää; mutta joka Henkeen kylvää, se Hengestä iankaikkisen elämän niittää.

        . . .
        11. Katsokaa, kuinka suurilla kirjaimilla minä omakätisesti teille kirjoitan!
        . . .

        Kirje galatalaisille 6
        1. Veljet, jos joku tavataan jostakin rikkomuksesta, niin ojentakaa te, hengelliset, häntä sävyisyyden hengessä; ja ole varuillasi, ettet sinäkin joutuisi kiusaukseen.
        2. Kantakaa toistenne kuormia, ja niin te täytätte Kristuksen lain.
        3. Sillä jos joku luulee jotakin olevansa, vaikka ei ole mitään, niin hän pettää itsensä.
        4. Mutta tutkikoon kukin omat tekonsa, ja silloin hänen kerskaamisensa on vain siinä, mitä hän itse on, ei siinä, mitä toinen on;
        5. sillä kunkin on kannettava oma taakkansa.
        6. Jolle sanaa opetetaan, se jakakoon kaikkea hyvää opettajallensa.
        7. Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.
        8. Joka lihaansa kylvää, se lihasta turmeluksen niittää; mutta joka Henkeen kylvää, se Hengestä iankaikkisen elämän niittää.
        9. Ja kun hyvää teemme, älkäämme lannistuko, sillä me saamme ajan tullen niittää, jos emme väsy.
        10. Sentähden, kun meillä vielä aikaa on, tehkäämme hyvää kaikille, mutta varsinkin uskonveljille.

        11. Katsokaa, kuinka suurilla kirjaimilla minä omakätisesti teille kirjoitan!
        .
        . . .
        . . . . . Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Anonyymi

        Kuka aivokääpiö tällaista sekavaa tekstiä kirjoittaa??


    • Anonyymi

      Heimolla on kyllä raitis evankeliumi ja voin sanoa että hän on todella hyvin perillä missä ajassa eletään, kaikkihan me monessa kohtaa hairahdumme ,se ei tee vielä heimosta väärää profettaa

      • Kyllä! Vääräksi profeetaksi nimittely on kyllä aivan liian rohkeaa tuomarointia. Sen sijaan profetia on vajavaista ja meidän kaikkien on hyvä muistaa tämä tosiasia, kun nimittelemme vääriä tai oikeita.


      • JarmoEklund kirjoitti:

        Kyllä! Vääräksi profeetaksi nimittely on kyllä aivan liian rohkeaa tuomarointia. Sen sijaan profetia on vajavaista ja meidän kaikkien on hyvä muistaa tämä tosiasia, kun nimittelemme vääriä tai oikeita.

        KYLLÄ --- Juuri NIIN . . .

        OLET OIKEASSA --- Jarmo --- TÄYTYY OLLA . . . SELVÄT näytöt . . . :(

        KETÄÄN --- EI VOI --- NIMITTÄÄ . . . vääräksi profeetaksi . . . ilman perusteita !!!

        Onneksi minun ei tarvitse - ITSE - pohtia kenenkään syyllisyyttä - sillä en halua sellaista taakkaa kannettavaksi --- Jumala on - siis - VASTUUSSA PÄÄTÖKSISTÄNSÄ . . . ;)

        . . .

        SAMA PERIAATE - myös - eksyttäjien - ja - harhaoppisten . . . NIMITTELYSSÄ . . . ;)

        . . .

        ÄLKÄÄ --- SIIS --- TUOMITKO . . . ilman PERUSTEITA . . . !!!

        Älkää --- siis --- lähtekö --- nyt --- muita SYYTTELEMÄÄN tai tuomaroimaan.

        . . .

        . . . TUOMITSET silloin - ITSESI --- kun TUOMITSET TOISET . . . !

        Roomalaiskirje 2:1,5 ---> Jumalan tuomio on oikeudenmukainen

        Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin. Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja.

        Mutta sinä olet kova etkä sisimmässäsi tahdo kääntyä. Näin kartutat vihaa, ja se kohtaa sinut vihan päivänä, jolloin Jumalan oikeudenmukainen tuomio tulee julki.

        . . .

        Onneksi minun ei tarvitse - ITSE - pohtia kenenkään syyllisyyttä - sillä en halua sellaista taakkaa kannettavaksi --- Jumala on - siis - VASTUUSSA PÄÄTÖKSISTÄNSÄ . . . ;)

        Lukekaa seuraavat VIESTIT - huolellisesti - ja - tarkasti - ehkä YMMÄRRÄTTE . . . ;)
        .
        . . .
        . . . . . Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • Jollain lähti taas vähä lapasesta... XD

      • OSAATKO . . . aivan - ITSE --- yhtään . . . arvioida . . . että milloin - SE - lähti . . . ;)

        MILLOIN --- sinulla JARMO --- alkoi - SOTA - Jumalaa VASTAAN . . . ?

        ja - miksi ?

        . . .

        Jarmo Eklund on . . . sodassa --- Jumalaa VASTAAN . . . !!!

        Jarmo Eklund on PANETELLUT --- Jumalan PROFEETTAA eli . . . Jumalaa . . . !

        . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        18.3.2019 18:25

        Jarmolle --- joka on SODASSA --- Jumalaa VASTAAN . . .

        Gipsy Smith sanoo ytimekkäästi:
        "Tämä julistus, että on uskottava tarvitsematta tehdä parannusta, on helvetistä kotoisin oleva unijuoma, joka on omiaan nukuttamaan omantunnon, kun se huutaa rauhaa siellä, missä ei ole rauhaa. Rauhaa, vaikka sydän kapinoi! Rauhaa samalla kuin uhmataan Jumalaa ja Hänen lakejaan! Rauhaa, samalla kuin koetetaan syöstä Kaikkivaltias pois ikiaikojen valtaistuimeltaan! Ei ystäväni, ei koskaan voi tulla rauhaa, ennen kuin vihollisuudet Jumalaa vastaan on lakkautettu, niin kauan kuin sodan syitä ei ole poistettu! Ei sinun tarvitse vaivata aivojasi rauhalla, niin kauan kuin elät ja viihdyt vääryydessä. Jumalan valtakunta alkaa vanhurskaudella; sitten tulee rauha. Kun ihminen tulee oikeaan suhteeseen Jumalaan, niin hänen rauhansa on oleva kuin virta!

        Sanoma Joosuan kirjasta: Jumala ei hyväksy syntiä!

        . . .

        Paavo Järvinen - Ilman parannusta ei ole pelastusta

        Julkaistu 29.1.2016

        Gipsy Smith sanoo ytimekkäästi:
        "Tämä julistus, että on uskottava tarvitsematta tehdä parannusta, on helvetistä kotoisin oleva unijuoma, joka on omiaan nukuttamaan omantunnon, kun se huutaa rauhaa siellä, missä ei ole rauhaa. Rauhaa, vaikka sydän kapinoi! Rauhaa samalla kuin uhmataan Jumalaa ja Hänen lakejaan! Rauhaa, samalla kuin koetetaan syöstä Kaikkivaltias pois ikiaikojen valtaistuimeltaan! Ei ystäväni, ei koskaan voi tulla rauhaa, ennen kuin vihollisuudet Jumalaa vastaan on lakkautettu, niin kauan kuin sodan syitä ei ole poistettu! Ei sinun tarvitse vaivata aivojasi rauhalla, niin kauan kuin elät ja viihdyt vääryydessä. Jumalan valtakunta alkaa vanhurskaudella; sitten tulee rauha. Kun ihminen tulee oikeaan suhteeseen Jumalaan, niin hänen rauhansa on oleva kuin virta!

        Sanoma Joosuan kirjasta: Jumala ei hyväksy syntiä!

        Mestari sanoo:
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        (MATTEUS 7)

        https://www.youtube.com/watch?v=N8ZaCz0sUBM


      • EI_TROLLI_vaan_TOTUUS kirjoitti:

        OSAATKO . . . aivan - ITSE --- yhtään . . . arvioida . . . että milloin - SE - lähti . . . ;)

        MILLOIN --- sinulla JARMO --- alkoi - SOTA - Jumalaa VASTAAN . . . ?

        ja - miksi ?

        . . .

        Jarmo Eklund on . . . sodassa --- Jumalaa VASTAAN . . . !!!

        Jarmo Eklund on PANETELLUT --- Jumalan PROFEETTAA eli . . . Jumalaa . . . !

        . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        18.3.2019 18:25

        Jarmolle --- joka on SODASSA --- Jumalaa VASTAAN . . .

        Gipsy Smith sanoo ytimekkäästi:
        "Tämä julistus, että on uskottava tarvitsematta tehdä parannusta, on helvetistä kotoisin oleva unijuoma, joka on omiaan nukuttamaan omantunnon, kun se huutaa rauhaa siellä, missä ei ole rauhaa. Rauhaa, vaikka sydän kapinoi! Rauhaa samalla kuin uhmataan Jumalaa ja Hänen lakejaan! Rauhaa, samalla kuin koetetaan syöstä Kaikkivaltias pois ikiaikojen valtaistuimeltaan! Ei ystäväni, ei koskaan voi tulla rauhaa, ennen kuin vihollisuudet Jumalaa vastaan on lakkautettu, niin kauan kuin sodan syitä ei ole poistettu! Ei sinun tarvitse vaivata aivojasi rauhalla, niin kauan kuin elät ja viihdyt vääryydessä. Jumalan valtakunta alkaa vanhurskaudella; sitten tulee rauha. Kun ihminen tulee oikeaan suhteeseen Jumalaan, niin hänen rauhansa on oleva kuin virta!

        Sanoma Joosuan kirjasta: Jumala ei hyväksy syntiä!

        . . .

        Paavo Järvinen - Ilman parannusta ei ole pelastusta

        Julkaistu 29.1.2016

        Gipsy Smith sanoo ytimekkäästi:
        "Tämä julistus, että on uskottava tarvitsematta tehdä parannusta, on helvetistä kotoisin oleva unijuoma, joka on omiaan nukuttamaan omantunnon, kun se huutaa rauhaa siellä, missä ei ole rauhaa. Rauhaa, vaikka sydän kapinoi! Rauhaa samalla kuin uhmataan Jumalaa ja Hänen lakejaan! Rauhaa, samalla kuin koetetaan syöstä Kaikkivaltias pois ikiaikojen valtaistuimeltaan! Ei ystäväni, ei koskaan voi tulla rauhaa, ennen kuin vihollisuudet Jumalaa vastaan on lakkautettu, niin kauan kuin sodan syitä ei ole poistettu! Ei sinun tarvitse vaivata aivojasi rauhalla, niin kauan kuin elät ja viihdyt vääryydessä. Jumalan valtakunta alkaa vanhurskaudella; sitten tulee rauha. Kun ihminen tulee oikeaan suhteeseen Jumalaan, niin hänen rauhansa on oleva kuin virta!

        Sanoma Joosuan kirjasta: Jumala ei hyväksy syntiä!

        Mestari sanoo:
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        (MATTEUS 7)

        https://www.youtube.com/watch?v=N8ZaCz0sUBM

        En minä sinua vastaan sodi, vaikka kutsutkin itseäsi Jumalaksi.


    • Anonyymi

      Oisko näin ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2978
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1350
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1218
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      262
      1162
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      961
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      821
    Aihe