Ehdinkö laihtua kuukaudessa?

Ashl

Syön tavallisesti alle 500kcal/päivä, tällä viikolla on tullut jokaisena päivänä alle 400kcal. Ahmimis-oksentamiskohtauksia mulla on viikossa yhtenä tai kahtena päivänä yleensä. Kuukaudessa pitäisi pudottaa vähintään 6kg, paino nyt siis 46.6kg. Painonpudotuslaskurin mukaan pitäisi onnistua, mutta mua huolettaa että onnistuuko sittenkään. Samankaltaisesta pudotuksesta kokemuksia kellään?

18

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luurankona

Toihan on sairasta laihduttamista. Hanki apua itsellesi.

• Ashl

Tiedän. Sitä paremmin pääsen hoitoon mitä laihempi olen.

• Jokulihavavaan

Mä laihduin tolla määrällä kuukaudessa 59 kilosta 53 , mut oot jo valmiiksi kevyempi enkä usko et laihdut niin paljon. Luulisin myös et 40 on liian vähän jo.

• Ashl

Joo mietinkin että paino ei tämänkokoisella välttämättä kovin nopeasti putoa. Mutta olen myös (tällä hetkellä vamman takia "poissa pelistä") kestävyysurheilija, joten aineenvaihduntani on luultavasti toistaiseksi vähän tavanomaista parempi. Olen tosi lyhyt niin 40kg ei oo mulle mitenkään hirvittävän alhainen.

• Voitkopleasekertoo

Minkä pitunen oot?

• Ashl
        Voitkopleasekertoo kirjoitti:

Minkä pitunen oot?

Noin 155cm.

• tynnyripää

onks sulla kikkiä tai instaa? mullaki on ton tapasii suunnitelmii:)

• Ashl

Insta on mutta en halua että tutut löytää mua täältä!

• hetihoitoon

Missä päin Suomea laiminlyödään ihmisiä niin, että sairaanloisesti laihduttava ei pääse heti hoitoon? Sehän on rikos. Ainakin sen pitäisi olla.

• Ashl

Oon normaalipainoinen (vielä) joten tuskin kukaan pitää kovin vakavana tilanteena vaikka ahdistus ja masennus todella kovat.

• jslkjlksjlj

Tiedätkö, että hoitoon pääseminen ei edellytä itsensä riuduttamista?

• hetihoitoon

1. 500 kaloria päivässä
      2. ahminen ja oksentelu
      3. masennus

Mikä tahansa noista yksinään riittää syyksi saada hoitoa.

• Ashl

No joo, kyllä mä tämän taidan oikeasti tiedostaa... Itsensä riuduttaminen vaan ois niin helposti näkyvä, sanaton avunpyyntö. On niin vaikea hakea apua kun pelkää vähätellyksi tulemista :(

• mielenterveys
        Ashl kirjoitti:

No joo, kyllä mä tämän taidan oikeasti tiedostaa... Itsensä riuduttaminen vaan ois niin helposti näkyvä, sanaton avunpyyntö. On niin vaikea hakea apua kun pelkää vähätellyksi tulemista :(

Apua saa terkkarin psykologilta. Ei ole vaikeaa, jos on haluja avun saantiin.

• Valasbddj

Voisitko oikeesti kertoo sun instan tai minkä vaan mis voisin ottaa yhtetyttä suhun? Tarvitsisin apuu

• Ashl

En halua täällä huudella kun mut tunnistettais. Laita oma niin saatan ottaa yhteyttä.

• Venlaenla

Kyllä minä laihduin noilla määrillä aika helposti normaalipainosta alipainoon.

• Kunhankiinnostuin

Miten edistyy?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3545
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      1002
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      833
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      824
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe