Syön tavallisesti alle 500kcal/päivä, tällä viikolla on tullut jokaisena päivänä alle 400kcal. Ahmimis-oksentamiskohtauksia mulla on viikossa yhtenä tai kahtena päivänä yleensä. Kuukaudessa pitäisi pudottaa vähintään 6kg, paino nyt siis 46.6kg. Painonpudotuslaskurin mukaan pitäisi onnistua, mutta mua huolettaa että onnistuuko sittenkään. Samankaltaisesta pudotuksesta kokemuksia kellään?
Ehdinkö laihtua kuukaudessa?
18
243
Vastaukset
- luurankona
Toihan on sairasta laihduttamista. Hanki apua itsellesi.
- Ashl
Tiedän. Sitä paremmin pääsen hoitoon mitä laihempi olen.
- Jokulihavavaan
Mä laihduin tolla määrällä kuukaudessa 59 kilosta 53 , mut oot jo valmiiksi kevyempi enkä usko et laihdut niin paljon. Luulisin myös et 40 on liian vähän jo.
- Ashl
Joo mietinkin että paino ei tämänkokoisella välttämättä kovin nopeasti putoa. Mutta olen myös (tällä hetkellä vamman takia "poissa pelistä") kestävyysurheilija, joten aineenvaihduntani on luultavasti toistaiseksi vähän tavanomaista parempi. Olen tosi lyhyt niin 40kg ei oo mulle mitenkään hirvittävän alhainen.
- Voitkopleasekertoo
Minkä pitunen oot?
- Ashl
Voitkopleasekertoo kirjoitti:
Minkä pitunen oot?
Noin 155cm.
- tynnyripää
onks sulla kikkiä tai instaa? mullaki on ton tapasii suunnitelmii:)
- Ashl
Insta on mutta en halua että tutut löytää mua täältä!
- hetihoitoon
Missä päin Suomea laiminlyödään ihmisiä niin, että sairaanloisesti laihduttava ei pääse heti hoitoon? Sehän on rikos. Ainakin sen pitäisi olla.
- Ashl
Oon normaalipainoinen (vielä) joten tuskin kukaan pitää kovin vakavana tilanteena vaikka ahdistus ja masennus todella kovat.
- jslkjlksjlj
Tiedätkö, että hoitoon pääseminen ei edellytä itsensä riuduttamista?
- hetihoitoon
1. 500 kaloria päivässä
2. ahminen ja oksentelu
3. masennus
Mikä tahansa noista yksinään riittää syyksi saada hoitoa.- Ashl
No joo, kyllä mä tämän taidan oikeasti tiedostaa... Itsensä riuduttaminen vaan ois niin helposti näkyvä, sanaton avunpyyntö. On niin vaikea hakea apua kun pelkää vähätellyksi tulemista :(
- mielenterveys
Ashl kirjoitti:
No joo, kyllä mä tämän taidan oikeasti tiedostaa... Itsensä riuduttaminen vaan ois niin helposti näkyvä, sanaton avunpyyntö. On niin vaikea hakea apua kun pelkää vähätellyksi tulemista :(
Apua saa terkkarin psykologilta. Ei ole vaikeaa, jos on haluja avun saantiin.
- Valasbddj
Voisitko oikeesti kertoo sun instan tai minkä vaan mis voisin ottaa yhtetyttä suhun? Tarvitsisin apuu
- Ashl
En halua täällä huudella kun mut tunnistettais. Laita oma niin saatan ottaa yhteyttä.
- Venlaenla
Kyllä minä laihduin noilla määrillä aika helposti normaalipainosta alipainoon.
- Kunhankiinnostuin
Miten edistyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768