Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ehdinkö laihtua kuukaudessa?

Ashl

Syön tavallisesti alle 500kcal/päivä, tällä viikolla on tullut jokaisena päivänä alle 400kcal. Ahmimis-oksentamiskohtauksia mulla on viikossa yhtenä tai kahtena päivänä yleensä. Kuukaudessa pitäisi pudottaa vähintään 6kg, paino nyt siis 46.6kg. Painonpudotuslaskurin mukaan pitäisi onnistua, mutta mua huolettaa että onnistuuko sittenkään. Samankaltaisesta pudotuksesta kokemuksia kellään?

18

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luurankona

      Toihan on sairasta laihduttamista. Hanki apua itsellesi.

      • Ashl

        Tiedän. Sitä paremmin pääsen hoitoon mitä laihempi olen.


    • Jokulihavavaan

      Mä laihduin tolla määrällä kuukaudessa 59 kilosta 53 , mut oot jo valmiiksi kevyempi enkä usko et laihdut niin paljon. Luulisin myös et 40 on liian vähän jo.

    • Ashl

      Joo mietinkin että paino ei tämänkokoisella välttämättä kovin nopeasti putoa. Mutta olen myös (tällä hetkellä vamman takia "poissa pelistä") kestävyysurheilija, joten aineenvaihduntani on luultavasti toistaiseksi vähän tavanomaista parempi. Olen tosi lyhyt niin 40kg ei oo mulle mitenkään hirvittävän alhainen.

      • Voitkopleasekertoo

        Minkä pitunen oot?


      • Ashl
        Voitkopleasekertoo kirjoitti:

        Minkä pitunen oot?

        Noin 155cm.


    • tynnyripää

      onks sulla kikkiä tai instaa? mullaki on ton tapasii suunnitelmii:)

      • Ashl

        Insta on mutta en halua että tutut löytää mua täältä!


    • hetihoitoon

      Missä päin Suomea laiminlyödään ihmisiä niin, että sairaanloisesti laihduttava ei pääse heti hoitoon? Sehän on rikos. Ainakin sen pitäisi olla.

      • Ashl

        Oon normaalipainoinen (vielä) joten tuskin kukaan pitää kovin vakavana tilanteena vaikka ahdistus ja masennus todella kovat.


      • jslkjlksjlj

        Tiedätkö, että hoitoon pääseminen ei edellytä itsensä riuduttamista?


    • hetihoitoon

      1. 500 kaloria päivässä
      2. ahminen ja oksentelu
      3. masennus

      Mikä tahansa noista yksinään riittää syyksi saada hoitoa.

      • Ashl

        No joo, kyllä mä tämän taidan oikeasti tiedostaa... Itsensä riuduttaminen vaan ois niin helposti näkyvä, sanaton avunpyyntö. On niin vaikea hakea apua kun pelkää vähätellyksi tulemista :(


      • mielenterveys
        Ashl kirjoitti:

        No joo, kyllä mä tämän taidan oikeasti tiedostaa... Itsensä riuduttaminen vaan ois niin helposti näkyvä, sanaton avunpyyntö. On niin vaikea hakea apua kun pelkää vähätellyksi tulemista :(

        Apua saa terkkarin psykologilta. Ei ole vaikeaa, jos on haluja avun saantiin.


    • Valasbddj

      Voisitko oikeesti kertoo sun instan tai minkä vaan mis voisin ottaa yhtetyttä suhun? Tarvitsisin apuu

      • Ashl

        En halua täällä huudella kun mut tunnistettais. Laita oma niin saatan ottaa yhteyttä.


    • Venlaenla

      Kyllä minä laihduin noilla määrillä aika helposti normaalipainosta alipainoon.

    • Kunhankiinnostuin

      Miten edistyy?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe