Niinhän ne kuortanelaiset opettajatkin olivat sanoneet eräälle oppilaalle,ettei sinusta koskaan tule mitään.
Ja nyt tämä ko. Henkilö johtaa yritystä jossa 20 henkilöä töissä.
Se tässä eniten ottaa päähän kun nää kyseiset opettajat aiheuttivat tempauksillaan monenlaisia juttuja kylällä toilauksillaan,osajo haudassa.
Ensimmäisinä olivat huutamassa oppilaista,luulivat ettei tälläisellä pienellä paikkakunnalla tiedetty heidän retkistään metsäteillä tai muissavastaavissa paikoissa milloin missäkin.
Tuntuvat kollegat tietävän seurustelusta ja muista kotkotuksista,ovat vain hienotunteisia etteivät sano suoraa ko.henkilöille,muualla kyllä kerrotaan ja sanovat olevan työyhteisön tiedossa.
Se siitä kansankynttilöistä.
Kansankynttilät
6
472
Vastaukset
- luuseriseon
Mikä lie vaimonvälitystoimisto?
- Vääräammatti
Toivottavasti Kansankynttilät katsoivat inhimillisen tekijän ja jotku huomaavat kuinka epäpäteviä ovat olleet.
Yhden väärän ammatin valinneen kohdalla lienee myöhäistä eläkeikä jo liian lähellä.
Oppilaat monesta suusta kauhistelivat kuinka jaksaa katsellamonta vuotta,opiskella siinä sitten.
Mielestäni oli kalsea opettaja,sydämmellisyys puuttui.
Muistelin monta kertaa keskuutien varrella asunutta naisopettajaa,siinä oli sitä sydämen lämpöä.- Survari
Se on huono homma näillepettäjille kun on näitä metsästystä harrastavia ,tulevat häirityksi retkillään.
Tästä on jo muutamia vuosia ,kun tämä pariskunta oli luvattomillaretkillään ja ketustaja yllätti heidät omin silmin.
Toinen jo haudassa,toinen esiintyy kuin olisi pyhimys.
Luuleekohan ettei tiedetä ja ettei tiedä muut kuin opekaverit,väärin.
Koko kylä suurinpiirteiden tietää,mua ainakin hävettäis. - Ketustajat
Nii minuakin!
- Anonyymi
Survari kirjoitti:
Se on huono homma näillepettäjille kun on näitä metsästystä harrastavia ,tulevat häirityksi retkillään.
Tästä on jo muutamia vuosia ,kun tämä pariskunta oli luvattomillaretkillään ja ketustaja yllätti heidät omin silmin.
Toinen jo haudassa,toinen esiintyy kuin olisi pyhimys.
Luuleekohan ettei tiedetä ja ettei tiedä muut kuin opekaverit,väärin.
Koko kylä suurinpiirteiden tietää,mua ainakin hävettäis.No sitä hän kaikki on täs niin ku kysyny mutta niin ei muuta. Tai olisivat kaikki yhdesä lössissä kesät talvet mutta vaihtelua on. Mutta sielä on pääs niinku piirun verron enemmän kokemusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitä hän kaikki on täs niin ku kysyny mutta niin ei muuta. Tai olisivat kaikki yhdesä lössissä kesät talvet mutta vaihtelua on. Mutta sielä on pääs niinku piirun verron enemmän kokemusta
Kansankynttilöitä ei enää pidetkkään jalustalle,niinkuin enne vanhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549