Mutta kun nyt poikkesin linkitettynä tälle palstalle niin ihan eri tieteenalan ihmisenä en voinut olla panematta merkille että täällä käydään ihmeem kummallista keskustelua siitä että onko homous jotenkin evoluutiota ajatellen luonnollista vaiko ei, ekä riitelylle näytä tulevan loppua.
Joten kysyisin ystävällisesti että miten on mahdollista että homous on läpi vuosimiljoonien periytynyt niin että sitä on nykyään valtavasti muualla kuin kristillisissä piireissä?
Tunnustan että olen jäsen monen mielestä sisäänpäinkääntyneessä kristillisessä evankelisessa yhteisössä jossa ei ole homoja eikä siksi juuri koskaan puhuta homoista.
Kysymyksenasettelukin tais olla vähän kehno, mutta arvostaisin sitä että joku yrittäisi asiallisesti vähän valaista asiaa. En osaa englantia kun olen inkeriäinen joten jos joku haluaa linkittää jotakin niin mieluusti suomeksi tai venäjäksi.
Anteeksi että kysyn ilmeisen tyhmiä.
12
<50
Vastaukset
- Fiksu_Kreationisti2
Homoseksualismi ei kuulu palstan aihepiiriin.
Ilmoitettu poistoon. Kyllä kristillisissä piireissä on homoja siinä kuin muuallakin. Valtavastihan heitä ei ole missään. Kristityt eivät vaan voi myöntää homoseksualisuuttaan ainakaan ahtaammissa kristillisissä piireissä. Kärähtihän Nokiamission johtohahmokin sopimattomasta seksuaalisesta käytöksestä samaa sukupuolta olevaa kohtaan.
Eihän Suomessakaan tainnut olla ainuttakaan julkihomoa ennen Monsieur Mossea, joka julkisti homoutensa vuonna 1971? Et kai luule, etteikö homoja olisi aina ollut ja kaikissa yhteisöissä?
Periytymisestä en tiedä. Homoseksuaalisuus saattaa johtua myös sikiöaikaisesta altistuksesta. Olkoon kuinka on, niin homoseksuaalista käyttäytymistä löytyy myös luonnossa useilta eläinlajeilta, joten luonnottomaksi sitä tuskin voi sanoa. Jso ei sitten sanalle "luonnoton" anneta uusi merkitys.
Ps. Itse olen kolmen lapsen isä ja umpihetero. Nuorena olin lähes homofoobikko; nyt vanhempana olen vähän suvaitsevampi.- Normijärkijyrki
Noin se homopropaganda on tehnyt tehtävänsä varomattoman mieleen.
Eläimillä homoseksuaaliset teot ovat satunnaisia erehdyksiä, ei jatkuvaa toimintaa joten ihmishomous on täysin luonnotonta.
Vaikka aloitus haisee pahasti siltä, että jyrrriii ei ole voinut viikonloppuna taaskaan vastustaa mekon vetämistä päälleen, niin vastataanpa silti:
>>...täällä käydään ihmeem kummallista keskustelua siitä että onko homous jotenkin evoluutiota ajatellen luonnollista vaiko ei, ekä riitelylle näytä tulevan loppua.<<
Ei, vaan palstalla on yksi jehovalainen jolle homoseksuaalisuus (ja jonka ei tietenkään pitäisi kuulua palstan varsinaisiin aiheisiin) on pakkomielle, ilmeisesti siksi, että hän pyrkii torjumaan sitä itsessään.
Mitään riitelyä palstalla kys. asiasta ei esiinny, ainoastaan sen yhden jehovalaisen asiaankuulumatonta jankkausta.
>>Joten kysyisin ystävällisesti että miten on mahdollista että homous on läpi vuosimiljoonien periytynyt niin että sitä on nykyään valtavasti muualla kuin kristillisissä piireissä?<<
Homouden periytyminen on toistaiseksi kiistanalainen asia, mutta Suomessa tehdyn tutkimuksen mukaan varsinkin laestadiolaisuus on suorastaan mieshomoja synnyttävä automaatti suosiessaan runsasta lapsilukua perheissä. Tutkimuksen mukaan poikalapsen todennäköisyys tulla homoksi kasvaa suorassa suhteessa hänen vanhempien sisarustensa määrään. Tutkijoiden mukaan tämä johtuu siitä, että runsaat ja jatkuvat synnytykset ehdyttävät naisen testosteronituotannon, jolloinka poikasikiö kohdussa ei altistu tarpeeksi testosteronille, ja niinpä siitä tulee homo. Tai ainakin se homoutumisen riski kasvaa.
Liika testosteronialtistus kohdussa taas tekee tyttösikiöistä lesboja. Tästä on kuulema näyttöä Itä-Euroopan kommunistimaiden urheilun kultakaudelta 1960-80-l.- KiitostiedostasanoiJyri
Niin justiin, vammahan sen homouden täytyy olla sillä ei se luonnollista ole terveellä.
- niiih
KiitostiedostasanoiJyri kirjoitti:
Niin justiin, vammahan sen homouden täytyy olla sillä ei se luonnollista ole terveellä.
Ja vamman aiheuttaa tässä tapauksessa uskonto. Vahva uskonnollisuus on siis väkivaltaa ja vammantuottamista.
- Jyrionsamaaamieltä
niiih kirjoitti:
Ja vamman aiheuttaa tässä tapauksessa uskonto. Vahva uskonnollisuus on siis väkivaltaa ja vammantuottamista.
Tuossa on hiukan perääkin sillä aika köyhäähän ja siksi kurjaakin se on ollut 12 lapsisen perheen lasten elämä kun vanhemmat ovat lopen uupuneita ja riitelevät siksi kaiken aikaa.
Eli surkeista oloistahan ne homot tosiaankin usein kasvavat.
Tämä on selvästi havaittavissa kun homojen taustoja tutkailee.
Ja lessut on tyhmiä kun eivät ymmärrä käyttää ehkäisynä "varmoja päiviä" jotka ovat Luojan lahja syntyvyyden säännöstelemiseen. Eikä maksa mitään muuta kuin vähän järkeä ja itsehillintää.
Mutta kenelläkös sitä olisi tänä päivänä? Ei ainakaan abortti-äpärä-tehtailevilla evomoraalisilla.
- syynäkurjuus
Ongelma on pääosin vasta syntynyt kun evoluutioteoriaan uskojia on ilmaantunut. Liittyvät ehkä yhteen. Ehkä myös päiväkotien yleistyminen on lisännyt oirehtimista.
Neuvostoliitossa havaittiin että hyljättyjä lapsia kuoli 90% kun heitä hoidettiin laitosmaisesti ilman äidin hoivaa. Muista 10% jotka jäivät eloon kehkeytyi sosiaalisesti oireilevia jotka eivät sopeutuneet yhteiskuntaan.Eikös se ollutkaan niin että jo muinaiset roomalaiset homostelivat ja siihen koko Rooman valtakunta kaatuikin?
ilkimyksen.enovainaa kirjoitti:
Eikös se ollutkaan niin että jo muinaiset roomalaiset homostelivat ja siihen koko Rooman valtakunta kaatuikin?
Kuulit väärin. Kyseessä oli Hollywood.
https://www.google.fi/#q=gay hollywood
Aloittaja on TROLLI. Hän pakeni jo (rikos)paikalta.
- Lilakolmio
Natsit hoiti homouden aikas reippaasti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282035Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571289Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89964TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46925
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804