Pitää säästää lunta.
Sipilän hallitus sulattaa jo lumetkin
7
<50
Vastaukset
- törkeää.säästöä
Ai sekö prkle ne lumet sulatti. Lapset joutuivat taaskin pettymään, hyvä kun voin osoittaa heille syyllisen.
- lumetsuli
Siksikö tänään oli niin keväinen ilma ja lämpö asteitakin 8
Jep. Sukset ei käy kaupaksi ja laskettelukeskukset ovat kiinni. Ja Suomi vajoaataas asteen verran syvemmälle ..suohon.
- kohtatulee
Hui, siinä on Sipilälle taas uuden veron asettamis paikka, käyttämättömien keskusten tappio vero.
kohtatulee kirjoitti:
Hui, siinä on Sipilälle taas uuden veron asettamis paikka, käyttämättömien keskusten tappio vero.
Ilmeisesti suosta olemme tulleet ja suohon olemme menevä. kiitos hallitus.
- kukameitäsiunaa
uunounelmaerakko kirjoitti:
Ilmeisesti suosta olemme tulleet ja suohon olemme menevä. kiitos hallitus.
... heh joo, suo, kuokka ja Jussi... on kuin tarina sipilän jussista.
Vielä pahempaa on ensivuonna tulossa.. täällä ei kukaan enää pärjää, ollaan nälkäleirillä, orjatöissä, ilmanpalkkaa.. siihen on tyytyminen.
- eiei
Onkohan aivan pakko tyytyä ja hyväksyä. Kyllä kait sitä vois jotain kehitellä ja tehdä myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058717
- 936670
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345211Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634387- 553481
- 503345
- 513062
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886