onko se sitte vääri ajatella et ilma jumalaa en

tehmies24v

voi elää? et jos en löydä yhteyttä jumalaan..ni en ala elämään ennen ku koen että jumala on läsnä? että jumala kautta alan elään?et mite uskovaisetki sanoo et tee näin, toiset sanoo et tee näin, et täysin torjun ne ennen ku koen että jeesus on tässä ja jeesus ite sanoo mite tehdä?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehmies24v

      minä odotan täällä tunnelissa jossa valo kylmä hohtaa..jossa pimeän koirat ulvoen tuon kirkkauden kohtaa..kaikki kävi niin pian kun aina luulin että vähitellen lähden...minä katuisin vaan en tiedä kuinka..enkä edes minkä tähden? valittaisinko puoliääneen jolle kotimatka kesken jääneen, missä miten päin täytyisi olla? huutaisinko jos Sä(jumala) tääl sittenki?

      tämä valo käy silmiin tunnelissa jossa yhä kuoro laulaa...varhain opin miten hauras onni onkaan, kuinka se ei kestä kauaa...minä haluan tietää miksi kauan sitte Sä(Herra) et palannutkaan..pian kadotin suunnan, helppo polku...

      viekää minut sinne missä Hän(Herra) on.

    • leikkionkaukana

      Kun sinä pitkää aikoinaan pilkkasit, niin uskon että joudut siksi rajuihin henkivaltojen hyökkäyksiin. Kyllä sinulle vielä apu ja pelastus tulee, kun sitä janoat. Jos olisit Jumalan hylkäämä, niin et enää janoaisi.
      Pidä vain Jeesuksesta kiinni ja vetoa Hänen nimeen ja vereen niin lopulla se ratkaiseva vapaus ja voitto tulee.

      Luin kirjan Irti Saatanan otteesta Vince McCann /Päivä

      Syvällä okkultismissa ja kaikkea pimeää harrastanut mies tuli uskoon, mutta kävi kovan taistelun demonivoimien hyökkäillessä.
      Auttaiskohan sinua vapautusrukous. Jos henkilö jolla on armoitus käskeä ja nuhdella pahoja henkiä rukoilisi puolestasi.

      Kun lukee sinun kirjoituksia niin saa kyllä kuvan, että välistä joku toinen taho pakkomielteisesti kirjoituttaa kaikkea pahaa ja herjaa. Samaa tapahtui Kirjan Vincelle. Kunpa saisin tämän teoksen käsiisi.

      • leikkionkaukana

        Harry Potter kirjan siis


      • tehmies24v

        classine esimerkki mite sun hengelline koulutus on sokaissut sut..sä alat järjellä päättelee ilma et todella enää näet mitä luet...kuulemalla kuulkaa älkää käsittäkö... toi raamatu paikka kertoo just samasta asiasta...sä oot nyt ite sokaistunu omien olettamuksie ja ennakkoasenteide takia ilma et sulla on mitää todellista faktaa..ja jos mä kritisoin sua ni edelleen sun hengellise koulutukse sokeus pitää sut pimennossa...eli ajattelet että olen ovela käärme joka haluaa sulle pahaa koska kritisoin..mut teinpä näin tai noin sun omat olettamukset ja ennakkoasenteet pitää sut pimennossa musta


      • tehmies24v

        ilman että iloitsisit että sun kanssa veljes aika toisensa jälkee haluaa enemmä ja enemmä löytää tiensä takasi paimenensa luo mihin me kristityt niin helposti maailma tuulissa eksytään


    • Itse en ymmärrä, että mitä odotat? Halua tehdä asioita? En minäkään aina halua tehdä asioita, mutta kun lähden tekemään, niin saan huomata, että hyvä, että lähdin.

      Asiota tulisi tarkastella myös niiden tuntemusten läpi, ja tutkia että mikä olisi se oikea tie kuljettavaksi. Tunteet, kun saattavat ailahdella, ja kääntää suuntaansa.

      • leikkionkaukana

        Mikko on aidosti vakaa uskovainen, mutta ei taida olla kokemusta tilasta kun ihminen on todellisessa pimeyden voiminen mylläkässä ja jopa noiden voimien sätkynukke. Ei silloin kysymys ole vain jostain tunteiden ailahtelusta ja tahdon heikkoudesta. Kysymys on siitä että pahanvoimat vievät, viskelevät heittäen kuin sätkyukkoa jopa fyysisesti tai ohjailevat pakonomaisesti puhumaan, ajattelemaan mitä tahtovat. Ihminen saattaa sisimmässään tietää että hänen puolestaan toimii sivullinen taho ja on täysin vallan armoilla.
        Saattaa olla niin sidottu välistä ettei edes pysty muotoilemaan sanoja rukoukseen. Joskus se pahan side on niin syvällinen henkinen pahaolo ja masennus, että uhri on täysin lamassa ja jumissa.

        Ei siinä tilassa tehdä hyviä tekoja. On Jumalan armoa ettei tule tuhotuksi. Kannattaisi Mikonkin lukea tuo kirja läpi, jos ei ennen kokemusta näistä asioista.
        Tämä Vince oli tullut uskoon, jopa uudestisyntynyt, siitä hän kertoo olleensa vakuuttunut.
        Tehmies on ollut jo uskossa pitempään ja hänen kirjoituksistaan huomaan että hän tietää näistä asioista. Kun hän sitten lähti seille tielle jolle lähti, niin hän saa kulkea sen tien, joka seuraa kun kääntää tietoisesti selkänsä Jumalalle ja alkaa rienata. Sieltä ei nousta tuosta noin vain, jos enää edes noustaan. Uskon kyllä että tässä tapauksessa noustaan, kun on vielä jano ja Herran antaa kokea välillä helpotusta ja vapautusta. Siis Jumala ei ole häntä hyljännyt. Henkivallat rienaavat myös meitä hänen kauttaan: ei hän välttämättä aina sitä itse edes haluaisi tehdä. Toisinaan Tehmies lipsuu tietoisestikin pahan liittolaiseksi ja välistä taas on uudestisyntyneen henkensä kanssa yhtä pataa Jumalan kassa. Sota hänen sielussaan mylvii.

        Tunnen naisen joka oli ollut nuorena uskossa. Oli sitten sattunut ettei kaikki mennyt niin kuin hän olisi rukoillut ja toivonut. Nainen päätti kääntää selkänsä Jumalalle, mutta ei nyt pilkkaamaankaan alkanut. Sanoi, että edessä oli 20 vuotta tarpomista pimeydessä. Rukoili ja janosi, mutta mutta armo ei auennut kuin hetkenä jolloin Jumala sen teki. Kyllä hänkin oli kiertänyt sielunhoidot, vedonnut uskoviin, ym. mutta taivas pysyi kiinni kunnes se aukeni.

        Kun Jumala sallii Tehmiehen kirjoittelevan täällä, janoten apua. Meidän tosiuskovien tulisi ottaa tämä mies sydämen rukousaiheeksi ja muistaa häntä ihan jatkuvasti. Ja tämähän on nimenomaan rukouspalsta.


      • leikkionkaukana kirjoitti:

        Mikko on aidosti vakaa uskovainen, mutta ei taida olla kokemusta tilasta kun ihminen on todellisessa pimeyden voiminen mylläkässä ja jopa noiden voimien sätkynukke. Ei silloin kysymys ole vain jostain tunteiden ailahtelusta ja tahdon heikkoudesta. Kysymys on siitä että pahanvoimat vievät, viskelevät heittäen kuin sätkyukkoa jopa fyysisesti tai ohjailevat pakonomaisesti puhumaan, ajattelemaan mitä tahtovat. Ihminen saattaa sisimmässään tietää että hänen puolestaan toimii sivullinen taho ja on täysin vallan armoilla.
        Saattaa olla niin sidottu välistä ettei edes pysty muotoilemaan sanoja rukoukseen. Joskus se pahan side on niin syvällinen henkinen pahaolo ja masennus, että uhri on täysin lamassa ja jumissa.

        Ei siinä tilassa tehdä hyviä tekoja. On Jumalan armoa ettei tule tuhotuksi. Kannattaisi Mikonkin lukea tuo kirja läpi, jos ei ennen kokemusta näistä asioista.
        Tämä Vince oli tullut uskoon, jopa uudestisyntynyt, siitä hän kertoo olleensa vakuuttunut.
        Tehmies on ollut jo uskossa pitempään ja hänen kirjoituksistaan huomaan että hän tietää näistä asioista. Kun hän sitten lähti seille tielle jolle lähti, niin hän saa kulkea sen tien, joka seuraa kun kääntää tietoisesti selkänsä Jumalalle ja alkaa rienata. Sieltä ei nousta tuosta noin vain, jos enää edes noustaan. Uskon kyllä että tässä tapauksessa noustaan, kun on vielä jano ja Herran antaa kokea välillä helpotusta ja vapautusta. Siis Jumala ei ole häntä hyljännyt. Henkivallat rienaavat myös meitä hänen kauttaan: ei hän välttämättä aina sitä itse edes haluaisi tehdä. Toisinaan Tehmies lipsuu tietoisestikin pahan liittolaiseksi ja välistä taas on uudestisyntyneen henkensä kanssa yhtä pataa Jumalan kassa. Sota hänen sielussaan mylvii.

        Tunnen naisen joka oli ollut nuorena uskossa. Oli sitten sattunut ettei kaikki mennyt niin kuin hän olisi rukoillut ja toivonut. Nainen päätti kääntää selkänsä Jumalalle, mutta ei nyt pilkkaamaankaan alkanut. Sanoi, että edessä oli 20 vuotta tarpomista pimeydessä. Rukoili ja janosi, mutta mutta armo ei auennut kuin hetkenä jolloin Jumala sen teki. Kyllä hänkin oli kiertänyt sielunhoidot, vedonnut uskoviin, ym. mutta taivas pysyi kiinni kunnes se aukeni.

        Kun Jumala sallii Tehmiehen kirjoittelevan täällä, janoten apua. Meidän tosiuskovien tulisi ottaa tämä mies sydämen rukousaiheeksi ja muistaa häntä ihan jatkuvasti. Ja tämähän on nimenomaan rukouspalsta.

        Olen kyllä huomannut omassa elämässäni, että paha ahdistaa heikkona hetkenä, ja siksi pitää olla tahtoa nousta.


      • leikkionkaukana kirjoitti:

        Mikko on aidosti vakaa uskovainen, mutta ei taida olla kokemusta tilasta kun ihminen on todellisessa pimeyden voiminen mylläkässä ja jopa noiden voimien sätkynukke. Ei silloin kysymys ole vain jostain tunteiden ailahtelusta ja tahdon heikkoudesta. Kysymys on siitä että pahanvoimat vievät, viskelevät heittäen kuin sätkyukkoa jopa fyysisesti tai ohjailevat pakonomaisesti puhumaan, ajattelemaan mitä tahtovat. Ihminen saattaa sisimmässään tietää että hänen puolestaan toimii sivullinen taho ja on täysin vallan armoilla.
        Saattaa olla niin sidottu välistä ettei edes pysty muotoilemaan sanoja rukoukseen. Joskus se pahan side on niin syvällinen henkinen pahaolo ja masennus, että uhri on täysin lamassa ja jumissa.

        Ei siinä tilassa tehdä hyviä tekoja. On Jumalan armoa ettei tule tuhotuksi. Kannattaisi Mikonkin lukea tuo kirja läpi, jos ei ennen kokemusta näistä asioista.
        Tämä Vince oli tullut uskoon, jopa uudestisyntynyt, siitä hän kertoo olleensa vakuuttunut.
        Tehmies on ollut jo uskossa pitempään ja hänen kirjoituksistaan huomaan että hän tietää näistä asioista. Kun hän sitten lähti seille tielle jolle lähti, niin hän saa kulkea sen tien, joka seuraa kun kääntää tietoisesti selkänsä Jumalalle ja alkaa rienata. Sieltä ei nousta tuosta noin vain, jos enää edes noustaan. Uskon kyllä että tässä tapauksessa noustaan, kun on vielä jano ja Herran antaa kokea välillä helpotusta ja vapautusta. Siis Jumala ei ole häntä hyljännyt. Henkivallat rienaavat myös meitä hänen kauttaan: ei hän välttämättä aina sitä itse edes haluaisi tehdä. Toisinaan Tehmies lipsuu tietoisestikin pahan liittolaiseksi ja välistä taas on uudestisyntyneen henkensä kanssa yhtä pataa Jumalan kassa. Sota hänen sielussaan mylvii.

        Tunnen naisen joka oli ollut nuorena uskossa. Oli sitten sattunut ettei kaikki mennyt niin kuin hän olisi rukoillut ja toivonut. Nainen päätti kääntää selkänsä Jumalalle, mutta ei nyt pilkkaamaankaan alkanut. Sanoi, että edessä oli 20 vuotta tarpomista pimeydessä. Rukoili ja janosi, mutta mutta armo ei auennut kuin hetkenä jolloin Jumala sen teki. Kyllä hänkin oli kiertänyt sielunhoidot, vedonnut uskoviin, ym. mutta taivas pysyi kiinni kunnes se aukeni.

        Kun Jumala sallii Tehmiehen kirjoittelevan täällä, janoten apua. Meidän tosiuskovien tulisi ottaa tämä mies sydämen rukousaiheeksi ja muistaa häntä ihan jatkuvasti. Ja tämähän on nimenomaan rukouspalsta.

        Rohkaisua moni kaipaa. Ei miedän ongelmat niin suuria ole, ettemmekö voisi nousta niitä vastaan, jos kerran uskomme Jumalaan.


    • leikkionkaukana

      Kyllähän se taistelua on mutta kun ihminen on suorannaisesti henkivaltojen sitoma, niin ei sitä voi edes verrata normaaliin uskontaisteluun jota kaikille sallitaan.

      Tulin nuorena uskoon ja sitten oli välillä monen vuoden penseä jakso. Minäkin ajauduin sinä aikana pimeyden maailmaan, että olin ajoittain jopa sidottu. Se piina ja vihollisen ote jäi vaivaamaan vielä pitkäksi aikaa ja koin etten ollut täysin vapaa. Ei se ollut mitenkään. Jopa roukoustilanteessa palvelija näki sen muutaman kerran esille, että olen hengen kiusaama, vaikka en sanonut mitään ongelmastani. Sanoi että ajallaan se joutuu irrottamaan otteensa ja niin siinä kävi.

      Kyllä minäkin rukoilin ja taistelin, mutta Jumalalla oli kai minulle opetus, etten enää leikittele tottelemattomuudella. Jostain vasaavasta ja varmaan vielä voimakkaamasta vallata on Tehmiehellä kysymys.
      Ei sinulla Mikko ole kokemusta tältä alueelta. Se kommenteistasi käy selville. Et ole ollut siinä taistelussa niin et aisaa ymmärrä.

      • Kyllä olen ollut, ja olen edelleen, mutta en ole pahan lannistetavissa enään.


    • leikkionkaukana

      Itselläni on ollut sitten uskossa uudistumisen ja vapautumisen jälkeen ollut ihan hyvä ja onnellinen elämä, noin 10 vuotta. Silloin sitä jaksaa tehdä evankeliumia edistävää työtä. Tottakai sitä välillä on koetuksia ja ne kuuluvat osana elämää.

      • tehmies24v

        minä todella olen ollut lähellä jumalaa, siksi näen myös sen ettet sinä ikinä ole ollut lähellä jumalaa ja saanu todellista vahvaa hengellistä ruokaa siksi panikoit nyt.. olet saanut vasta maitoa et vahvaa hengellistä ruokaa... mutta mitä mikkoon tulee niin en näe siinä mitään jumalan hengen voimaa ,laki henkine kristitty... helisevä vaski..kuinka oikeassa olenkaan?


      • tehmies24v

        mutta sinä teet nyt enemmä mulle pahaa mitä minä olen koskaan tehnyt kenellekkään ihmisille, eli loukkaat mua tosi pahoin...jopa syvässäkin pimeydessä katon että lyön vaan niitä joka kestää sen...sinä lyöt nyt sitä joka ei kestä iskuja tuolla halveksivalla asenteella....whos the evil now?


      • leikkionkaukana

        No Jumala on sydänten tuntija. Ihminen on joko uudestisyntynyt tai sitten ei ole koskaan sitä ollutkaan. Uskosta voi luopua ja jopa kuolla hengellisesti. Jos on uudestisyntynyt, niin on lähellä Jumalaa ja Jumalan Henki asuu hengessä. Jos on uskossa, syntynyt ylhäältä, niin ei sen lähemmäksi voi päästä Jumalaa. Ei uskon aste-eroja ole olemassa ainakaan mitä lunastukseen pelastukseen tulee. Tietenkin uskon kuuliaisuus Jumalalle on eri asia.


      • tehmies24v
        leikkionkaukana kirjoitti:

        No Jumala on sydänten tuntija. Ihminen on joko uudestisyntynyt tai sitten ei ole koskaan sitä ollutkaan. Uskosta voi luopua ja jopa kuolla hengellisesti. Jos on uudestisyntynyt, niin on lähellä Jumalaa ja Jumalan Henki asuu hengessä. Jos on uskossa, syntynyt ylhäältä, niin ei sen lähemmäksi voi päästä Jumalaa. Ei uskon aste-eroja ole olemassa ainakaan mitä lunastukseen pelastukseen tulee. Tietenkin uskon kuuliaisuus Jumalalle on eri asia.

        mitä helevettiä sinä siinä räävyt? haluat et suututat mut kunnolla et raippaa sut ku ite ärsytät mua? en oo tehny sulle mitää,sulla ei ole mitää valtuutta mun yli kute ei mullakaa oo mitää valtuutta sun yli jote suksi vittuun siitä haisemasta ja esittämästä...en minäkää sun reviirille tuu räksyttämään


      • tehmies24v
        leikkionkaukana kirjoitti:

        No Jumala on sydänten tuntija. Ihminen on joko uudestisyntynyt tai sitten ei ole koskaan sitä ollutkaan. Uskosta voi luopua ja jopa kuolla hengellisesti. Jos on uudestisyntynyt, niin on lähellä Jumalaa ja Jumalan Henki asuu hengessä. Jos on uskossa, syntynyt ylhäältä, niin ei sen lähemmäksi voi päästä Jumalaa. Ei uskon aste-eroja ole olemassa ainakaan mitä lunastukseen pelastukseen tulee. Tietenkin uskon kuuliaisuus Jumalalle on eri asia.

        meeppä kysymää Herralta tästä asiasta, jos sinä palvelet jumalaa jossain paikassa ja tuun räksyttää sinne ja samanlailla alan toise kans kahestaa juttelee mite teet....olen aika heikolla hapella...sinä et tiedä minusta mitään eikä sun kuulu tietää musta mitään...älä ole tyhmä tai saatat huomata että Herra ite huomaa sut omien suunnitelmiansa esteenä...


    • Pyhä Henki auttaa ja virvoittaa ja tässä linkissä ja tilaisuudessa on tämä voima läsnä ja koskettaa jokasista kuulijaa ja katselijaa ja antaa voimaa elää voitollisesti tässä lopunajassa.

    • Välkehtivä

      Olisiko tämä kiroilu tehmemies24 yksi asia josta sinun pitäisi luopua ei se varmaan lähemmäksi Jumalaa sinua tuo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1448
    4. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1131
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1128
    6. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1120
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1081
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe