Ainakin ennen oli...
Onko Mäntsälä edelleen sisäsiittoinen paikka?
9
157
Vastaukset
- gfjpäf
Kyllä täällä kaikki on vähintään serkkuja toisilleen. Kiva 70 luvun meininki. Tervetuloa.
- Abrahamm
Jos et ole kepulainen jo syntyessään, niin siivoojankin paikka on kivenalla ja jos kepulainen pääsee johonkin laitokseen ,voi jo sanoa hyvästit muille !? Mustat listat ennen paljastui, kuin ruokaostot muutettuna lannoitteeksi. Sattuipa metsänparannus avustukset hehtaareina isännälle, yli kaksinkertaisena omistukseen nähden ja ne katosi oikeus hämärään !?
- Nimim.kokem.on
En tiedä onko sisäsiittoinen mutta paikallisiin kapakoihin ei kannata vieraspaikkakuntalaisen mennä..paikalliset katsoo niissä vihaisin katsein ja saattaa tulla turpaankin.
- Simmhall
Oli ennen sotia mutta karjalaisuuden myötä muuttui muuta omituista ei ole kun ettei edes uimahallia (jos ei sitten kunnantalossa ole)olisi niin tärkeä vanhuksille ja moni tuttu maanviljelijäkään ei osaa uida)
- Spetter
Kyllä nykyisin joka tilalla on kaivuri jolla voi tehdä lammen jossa opettelee uimaan
- uhrina
On ja pysyy
- Kehitystä
Ei o enää. Muutama jäljellä nauttien alkuasukkaan kohtelusta.
- Diipataapa
Nukkumalähiö muualta tulleet käy muualla töissä
- nukkuja
Mäntit mäntsälässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813181
- 922895
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin251249