Essonbaari?

Havaintoja

Sensurointia? Valikoivaa?

24

7869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinjuuri

      Juuri niin.

    • Pahuusjatkaavapaasti

      Ai tarkoitatko lessunbaaria? Sensurointia valikoiden on suunta entistä vahvemmin.
      Paha olo tulee näin läpinäkyvästä sensuurista ja tietyn asian saadessa vapaasti mellastaa. Tämä on minun mielipide havaitusta.

    • kintaalla

      Mun mielestä ihan hyvä juttu että näitä elämänkoululaisia heitetään ryhmästä pihalle ja sais heittää ihan isolla kädellä. "ÖYH ÖYH lessunbaari ÖYH ÖYH, katsokaa kaverit olen keksinyt nyt uuden haukkumasanan, he varmasti tästä mielensä pahoittavat ja sielunsa särkyvät LESSUNBAARI ÖYH."

      • hanskalla

        Eli kannatat vain yhtä totuutta ? Muut uskonnot joita on kuitenkin enenmmistö ovat väärässä?
        Ainoa oikea on se uimalakitta liikkuva porukka on se ainoa oikea totuus ja muut väärässä? Kaikki hiukankin totuuksia kirjoittava ihminen on uhka ja se vainotaan hengiltä? Vähän kuin risteyspaikan uhkailiat se on hävytöntä ja sekin juttu poistettiin lessunbaarista pois ,mitä siitäkin jutusta ajattelet?
        En minä ole keksinyt lessunbaari sanaa vaan joku muu on huomannut saman ilmiön että ei olekkaan puhtailla jauhoilla liikkeellä kyseinen baari.

        Elämänkoululaisia? ÖYH ÖYH elämänkoululaisiaÖYH ÖYH ,katsokaa kaverit olen keksinyt nyt uuden haukkumasanan, he varmasti tästä mielensä pahoittavat ja sielunsa särkyvät ELÄMÄNKOULULAISET ÖYH."

        Toimiiko ainoa oikea totuus vain sinun sanomanasi?


      • nielenkiintoista
        hanskalla kirjoitti:

        Eli kannatat vain yhtä totuutta ? Muut uskonnot joita on kuitenkin enenmmistö ovat väärässä?
        Ainoa oikea on se uimalakitta liikkuva porukka on se ainoa oikea totuus ja muut väärässä? Kaikki hiukankin totuuksia kirjoittava ihminen on uhka ja se vainotaan hengiltä? Vähän kuin risteyspaikan uhkailiat se on hävytöntä ja sekin juttu poistettiin lessunbaarista pois ,mitä siitäkin jutusta ajattelet?
        En minä ole keksinyt lessunbaari sanaa vaan joku muu on huomannut saman ilmiön että ei olekkaan puhtailla jauhoilla liikkeellä kyseinen baari.

        Elämänkoululaisia? ÖYH ÖYH elämänkoululaisiaÖYH ÖYH ,katsokaa kaverit olen keksinyt nyt uuden haukkumasanan, he varmasti tästä mielensä pahoittavat ja sielunsa särkyvät ELÄMÄNKOULULAISET ÖYH."

        Toimiiko ainoa oikea totuus vain sinun sanomanasi?

        Ootko noussut väärällä jalalla vai mikä harmittaa? Mikset tee omaa ryhmää jos mielestäsi osaat niin hyvin organisoida tuollaista määrää porukkaa. Ei kukaan ihminen jonka äo on sitä väkivaltalenkkarin kokoa isompi jaksa öyhöttää tämmösestä asiasta suomi24:lla. Miten se uskonto liittyy siihen jos ryhmässä häiriköivät ja useaan otteeseen varoitellut henkilöt eivät ota opikseen vaan ryhmän sääntöjen mukaan (ovat kaikkien luettavissa) tulee esimerkiksi poistetuksi ryhmästä? Risteyspaikan tapaus kuuluu poliisin hoitoon, ei tuollaisessa ryhmässä aleta henkilökohtaisesti lynkkaamaan ihmisiä. Yleisestikin ottaen ihmisten pitäisi ottaa asioissa yhteys asianomaisiin eikä viritellä itkuvirsiä jonnekkin facebookkiin, valoja tauluun vähän niin alkaa se päivä paistamaan sinne risukasaankin : )


    • PerustettuJO

      Onneksihan nyt löytyy uusi essonbaari (sensuroimaton versio)

    • Huoooh

      Katsotaan kuinka kauan menee kun sensuroimattoman ryhmän vetäjä tai joku siellä kommentoinut vastaa oikeudessa kunnianloukkauksesta, vihapuheista. Sensuroimaton myöntää jo että kaikki sallitaan. Essonbarissahan yleensä samat ihmiset valittaa jokaisesta asiasta. Niitä ei jaksa enää lukea. Yksinkertaisten ihmisten pahoinvointi ja typeryys vaan loistaa.

    • Mielenterveyspalvelua

      Tuo sensuroimattoman ryhmän perustaja ei taida olla penaalin terävin kynä? Hän vastaa siellä olevista haukkumisista ja vihapuheista yhdessä kirjoittajien kanssa. Odotellaan rauhassa milloin oikeus kutsuu. Samat ihmiset itkee siellä jokaisesta asiasta. Muutaman tietäen voi sanoa, että monelle riittää, kun laittaisivat ensin oman pään ja elämän kuntoon. Ei jaksa vähempää kiinnostaa tuollaiset ryhmät.

      • Kiitosvastauksesta

        Niin tosiaan orottele rauhassa vaan.
        Mitäs lakia ne on sun miälestä rikkoneet? Ihan rehti kysymys tässä kohtaa.


    • Mniemi

      Onneksi essonbaarista se yks provosoiva homo lensi pois. Asiasta keskustelua siellä nykyään

      • sra

        Voisi sieltä vielä muutaman ihmisen heittää huoletta pihalle.


    • teuvosillanpää

      Homo vainoa? Kuuluuko se baarin toimintaan?

      • Seijoku

        Sitä inhottavaa miestä saakin vainota. Täysin ansainnut sen


    • Piiripienipyöriivalittu

      Jos ei livo niin heitetään pihalle tyylilläkö se nyt toimii?
      Kuka on nykyään ylläpitäjä/jiä?

    • Ipkirjautuu

      Harmi kun ei pääse enää lukemaan niitä asiallisia juttuja. En kirjaudu.

    • Latka

      Nuoriso maajoukkueesta saa 5000€ lentopallon maajoukkueesta lämmintä kättä jos sitäkään

    • Anonyymi

      Jokhan on taso noussut? Ei pääse enää lukemaan kun ei ole tullut tunnuksia kyseltyä.

    • Anonyymi

      Onko essonbaari lopettanut typerien mielipiteiden kirjoittamisen? Eli poisteaan ylläpitäjän toimesta asiattomuudet? Kuka/ketkä sitä ylläpitää? Joskus ollut harkinnassa kirjautusko mutta ei ole vielä riittänyt mielnkiinto kun maine on että hmm no .

    • Anonyymi

      Joko on tekstit oikeudenmukaisia? Eipä ole tullut hankittua tunnuksia ja tuskin saisinkaan koska totuuden kirjoittaminen ei onnistu suomessa.

    • Anonyymi

      Onko totuuden kirjoitus edelleen kielletty? Aiemmin oli.

    • Anonyymi

      Olin kurssilla johon kuului työharjoittelu 4 viikkoa ilman eestä työpaikan ei ois tarvinnu maksaa mitään . Alajärven puolelta soitin a ö kaikki yritykset läpi kukaan ei ottanu pelkäsivät kai jottain olematonta .Vimpelin puolelle ensi soitto heti ois päässy puhuttiin jopa jatkosta töitä ois .Lappajärven puolelle heti ois taas paikka ja jatkoakin jos haluaa .Yhteenveto Alajärvellä et pääse töihin jos et kuulu mihinkään lahkoon .

      • Anonyymi

        Täällä täytyy löytyä älyä ja ymmärrystä. Tekstisi osoittaa, ettei kumpaakan löydy, joten mene vain Lappajärvelle.


      • Anonyymi

        Tulin 6 vuoden jälkeen eteläsuomesta Alajärvelle, pääsin välittömästi töihin, en kuulu mihinkään lahkoon . tuntipalkkani on vain 35 settiä vähemmän kuin etelä- suomessa. Mutta eläminen on täällä paljon halvempaa, esim sähkö on lähes kolmanneksen halvempaa, En muuta takaisin eteläsuomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin 6 vuoden jälkeen eteläsuomesta Alajärvelle, pääsin välittömästi töihin, en kuulu mihinkään lahkoon . tuntipalkkani on vain 35 settiä vähemmän kuin etelä- suomessa. Mutta eläminen on täällä paljon halvempaa, esim sähkö on lähes kolmanneksen halvempaa, En muuta takaisin eteläsuomeen.

        Muutin Jyväskylästä Alajärvellä, ja töitä riittää, rakensin talon missä asun, täällä palvelut lähellä , sekä harrastus mahdollisuudet erinomaiset. Kannatti muuttaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3680
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1803
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      151
      1260
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      895
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      870
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      850
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      830
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    Aihe