Mun fetissi on kireät kumihousut ja anuksen venytys. Mun anukseen menee nyt 12 cm paksu 20 cm pitkä tappi, Aivan saatanan mageeta työntää tappi popperssin kanssa sisäälle ja vetää sit kireet mustat kuihousut päälle niin, että eestä painuu vitun väliin ja takaa tapin päähän niin et tappi näkyy hyvin. Tappi levittää mun perseen ihan auki. Sit kadulle näyttelee itteensä ja sormettaa vittua niin et tulee orkkuja. Onko ketään muita kumihousujen käyttäjiä, joilla on anustappi sisällä?
Kireät kumihousut?
6
719
Vastaukset
onhan täällä. harva se päivä tappi suolessa ja kumihousut jalassa pervoilen.
- kumiii
tottakai! mikä sen mukavampaan kun leikkiä perseellä kumeissa.
haluaisikko leikkiä joskus?
- kumilutka
Eilen ostin itelleni aivan saatanan kireät pillifarkut. Vittu en pystyny kunnolla kävelee 16 cm korkeissa nilkkureissa. Vittu kiima alko tuntuu haaroissa ja mun ol pakko mennä yhteen seksikauppaa ostaa isot tapit sisälle. Myyjä ol ihan kiimassa ku työnsi 10 cm paksut tapit molempiin reikiin. Vittu et ol vaikee saada sen jälkee farkut päälle. Mut ol aivan saatana mageet kävellä huoramaisesti sit kadulla, sain monta orkkuu ku tapit levitti reikii.
- Promaski
Kannattaako arvostelijoiden ja pilkkaajien lukea näitä juttuja voisivat perustaa toisilleen keskustelun missä saavat laukoa noita typeryyksiä toisilleen
- promaski
Pakko laittaa märkäpuku tappi anneiin kumihanskat kumihuppu kaasunaamari päälle ku näitä lukee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai918814Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki484781Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414451Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit462706Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001526- 401316
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441266Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641192Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391170Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671110