"Ville Niinistö pakotetaan pöhköllä puoluepykälällä pois puheenjohtajan pallilta juuri kun hän on päässyt hommasta jyvälle, tehnyt tarpeellisen määrän virheitä ja saanut omien arvostamaan aseman. Silloin voi esiintyä vaikka Talvivaaran kypärässä omana ministeriaikanaan ja arvostella pääministerin Terrafame- pipoa. Ilman, että yöunet menevät, Soini kirjoittaa.
Hän viittaa kohuun, joka alkoi pääministeri Juha Sipilän esiintymisestä Terrafamen pipossa. Tämä, yhdistettynä pääministerin lausuntoon Talvivaaran ihmeestä oli liikaa Ville Niinistölle".
Voi Villeä!
5
53
Vastaukset
- sipulikos
Soinin pelle katsoi ilmeisesti uutisvuodon jossa ben kertoili, ja soini kirjoitti, mutta miten voi olla kannattava yritys kun joka kuukusi tuottaa "voittoa" 10 miljoonaa veronmaksajille, tosin paksa Paula pitänee peukkua pystyssä et ne lapsien sijoittamat 300 000 euroa vihdoin rupeaa tuottamaan voittoa.
- politiikko
Menikö viherpiipertäjältä toimeentulotuki alta kun terramea noin kovasti vastaan hankaat?? Koskas viherpiipertäjä on oppinu veroa maksamaan??????
- fiksupoliitikko
Minun mielestä Ville Niinistö on hyvä tyyppi?'
Ainesta seuraavaksi presidentiksi? - Kolmoset
Vihreät ovat aikoinaan tehneet hienon päätöksen puheenjohtajan valinnasta. Tästä voisi ottaa mallia muutkin puolueet. Älkää peljätkö kyllä Vilpertin ääni kuuluu jatkossakin, vaikka ei ole puheenjohtaja.
- Huvittunut
Vilunki Ville ajeli autolla, josta ei oltu maksettu autoveroa Suomeen. Vilunki Ville valehteli kärähdettyään, että oli soittanut tulliin ja sieltä oli muka sanottu, ettei siinä ole ollut Villen auton kohdalla mitään laitonta. Eduskunnassa on 199 Villeä fiksumpaa, jotka kaikki tietävät, että tuontiautosta on maksettava autovero Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201