nudistinaista p-pohjanmaalla?

pöksytön

Vapaa,luotettava mies 55,kaipaisi vierelle saman henkistä kumppania! Ystäväx ja ihan tosit. Tuskin löytyy,mut yrittänyttä ei laiteta. Jos niin hyvin kävis,että jotain sattuis kiinnostavan? Laita tietoa tänne..tv.rentoM

12

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile-niitä

Et oo koskaan treffejä kokeillu?
      Suomi24stä löytyy ihan oma saittikin.
      Ja onhan noita pilvin pimein.

• pöksytön

En maksullisiin seuranhaku-foorumeihin mene! Näyttää joka asia vaativan euroja! Rentoa,kivaa naista kaipaan vierelle. Ja miksi näin ei voisi hakea? Hakevathan nuo jotkut seuraa nakutapahtumiin,vaik siel olisi jo muutenkin muitakin. Mä haen vain itselleni seuraa!

• Taidat-olla-rajoitteinen

Siksi, koska treffit ovat ihan palvelumuoto Suomi24ssä. Tämä palvelu on keskusteluja varten.

Jos tuota ei kykene tajuamaan, ihmettelen, kuinka kukaan voisi ottaa moiseen idioottiin yhteyksiä.

• Pöksytön

Rajoitteinen?älä sinä lue palstaa,mikä sua ei kiinnosta! Haluat vain joka asiasta äkkäillä,eikä sinusta taida muuhun ollakkaan! T.pöksytön ja seuraa LIVEEN kaipaan.

• Taidat-olla-rajoitteinen
        Pöksytön kirjoitti:

Rajoitteinen?älä sinä lue palstaa,mikä sua ei kiinnosta! Haluat vain joka asiasta äkkäillä,eikä sinusta taida muuhun ollakkaan! T.pöksytön ja seuraa LIVEEN kaipaan.

Nimenomaan asiakeskustelu kiinnostaa. Valitettavasti melkein kaikki on vain silkkaa paskaa eikä asian kanssa mitään tekemistä.

• pötköpena

Jos sä pöksytön kerran haluat paskaa, ni mä voin sitä myydä sulle suoraan suolesta suuhun periaatteella. Hinta vain 250 euroa kerta. Oon isomahainen ja karvainen mies. Laita yhteystietosi tänne, niin otan suhun yhteyttä.

• Moi, miten onko onnistunut?

• pöksytön

Ei ole kukaan rohjennut,valittajia foorumit täynnä! Ensi kesään ois kiva tehdä jo hieman lomasuunnitelmiakin..t.pöksytön ehkä joulukin olisi aatamin,Eevan aikaa?

• keuliva

No hei. Täälläpä olisi sulle seuraa. Siittimeni sojottaa ja sujahtaa sun suoleen sujuvasti.

• siitinmies

Siittimeni singahtaa suoleesi sun. Saat siemenet sisääsi siittimestäni.

• Moi kelpaako 35-39 vuotias pariskunta kylpykavereiksi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      158
      3351
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      3015
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1986
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      81
      1636
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1447
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1158
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1051
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      1045
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä