20 vuotta sitten työmarkkinoiden ulkopuolelle siirtynyt ipulainen kansanedustajaehdokas riekkuu fb sivullaan työttömyydestä vaikka on itse ollut "elättinä" pitkään: "Suurin osa työttömistä haluaa tehdä oikeasti töitä, jo oman henkisen kestävyyden nimissä ja eläkekertymänkin vuoksi. Valtiovallalla on kolme arvokasta arvoa; varhaiskasvatus ja peruskoulu, työtilanteet yhteiskuntatarpeiden myötä ja eläkeläisten huolehtiminen sukupolvisopimuksena. Kulmakivi taloudellisesti on työikäinen väki, joka elättää molemmat - suurelta osin. Työmobilisaatiot on viimein käynnistettävä"
Menisi pelle itse töihin ja maksaisi veroja:
https://www.facebook.com/first.ilkka
Pitkäaikaistyötön riekkuu työttömyydestä
näin_ipussa
2
125
Vastaukset 2
- So-What-the-f
Entä sitten?
- arska.vaan
Ei Luoma ole mikään pitkäaikaistyötön vaan hän toimi yrittäjänä ja nyt on Ympäristöteollisuus RYn pj.
Luoman businekset eivät ole olleet kovin kannattavia - konkurssejakin on ollut - ja Ympäristöteollisuus RY:ssä on vain yksi jäsen - Luoma itse.
Totta on se, ettei hän ole veroja maksanut kun ei ole tulojakaan ja käyttää yhteiskunnan palveluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901369
- 46748
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit64683- 87678
- 20669
- 53618
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o133597- 51592
- 47591
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde61561