MV-lehtikohu:Tikkurilan Kokoomus hätäkokoukseen

GJIU

18

97

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khkjkkjjhjk

Hirveä hätä!

• fsdfc

Puolueen mainetta pitää suojella ja äärihörhöilijät pitää pihalla

• hgmligjy

Onko kiihottuneita!

• Bdndlfmf

"Lehden maailmankuva ei millään tavalla vastaa Tikkurilan kokoomuksen arvoja."

Siinähän se suuron ongelma lipsahtikin:D

• spit.it.out

Vaikken kokoomuksesta niin välitä, niin aloin kuulkaas nyt selittämättömällä tavalla arvostaa Tikkurilan kokoomuksen arvoja ja maailmankuvaa.

• Kokoomus on seksikäs puolue. Että silleen.

• VVGJBV

Yhä useampi kokoomuslainen lukee MV-lehteä sillä hesari on viherpunahippuen Gay News.

• spit.it.out

Tikkurila Ensin, Kokoomus Ensin ja Andorra Ensin linja-autosaattueet kiertävät kohta Suomea ?

• PoliitikkojenTotuus

-Lehden maailmankuva ei millään tavalla vastaa Tikkurilan kokoomuksen arvoja.

–En aiemmin ole koko lehteä selaillut, mutta nyt oli pakko käydä kurkistamassa minkälainen se lehti on.

Tyypillistä poliitikkojen jargonia, ei olla edes luettu eli "lehden" todellisesta luonteesta totuuksien paljastajana ei mitään hajua, mutta ei silti muka edusta linjaa...

Sikäli poikkeuksellista ja kiitettävää, että edes yksi kokoomuslainen haluaa lähteä avamaan totuuksia eliitin sikailuista ja pimittelyistä.

• MitähänNePelkää

Sikksi juuri hätäkokous...

• PoliitikkojenTotuus

En ole siis selaillut vaan lukenut jokaisen jutun alusta loppuun.

• Hörde

Mitä eroo: työnorjia pitää pidentää tai työnhurjat zorron yössä haiskaa.

• Dr.Doom

Mikäs tässä on vikana? Iljalla on hyvä "lehtibisnes" ja vajakit antaa lahjoituksia. Luulisi sopivan tälläisen yrittäjähenkisyyden kokoomuksenkin arvoihin? Verosuunnitelukin on onnistunut paremmin kuin monessa kansainvälisessä yrityksessä konsanaan. Mikäs siinä Espanjassa sitten on lokoillessa, välillä kirjoittelee provon pari lehteen ja taas rahaa tulee. Tekisin itse samaa jos mitenkään kehtaisin, mutta kun on tuo omatunto riesana.

• urpo-mikä-urpo

no tottakai se akka saa lähdön Kokoomuksesta, sehän on ihan selvä asia!

Urpo mikä urpo

• Palkaton.kokoomus

Se urpo saattaa pysyä nyt leivänsyrjässä kiinni. Kokoomus antaa lämmintä kättä.

• Kermaperse.aate

Ennen vanhaan sanottiin, että hienostokerman roolilla on oma hintansa. Aatelissukujen naiset kartanoissa hoiti pakolaisia ja joskus muitakin, mutta sitä ei k ukaan olisi voinut tehdä ilman suurien tiluksien, navetan, metsien, hevosten, säilyttyjen perunoiden yms. olemassa oloa.

Rikas voi nirsoilla aatteilla, ei köyhä, siitä syystä kokoomus ja sosialistit ovat menneet politiikkaan loisimaan. Aatten viljely on kallista puuhaa, perhe pitää elättää, mutta puheilla ei yleensä elä, ellei taustalla ole jonkun muun tahon sutkaamisetujen hyväksikäyttö.

Tikkurilan kokoomus matujen organisaatioko?

• Mr.Himaskatainen

"Sikäli poikkeuksellista ja kiitettävää, että edes yksi kokoomuslainen haluaa lähteä avamaan totuuksia eliitin sikailuista ja pimittelyistä."

Kuten jo siellä sanottiinkin niin ei ihme, että kauniiden ihmisten kykypuolueessa alkaa paniikkikellot soimaan...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5976
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      3259
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      161
      2750
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2630
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82