Hyviä valintoja 2016

kotisohvalta

Ihana Elli herättää Paavon iloon ja elämään:)

18

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vierastuolilta

      Ei herättänyt.

    • dgegwegwe
      • degermaister

        No just!
        Tyttöparka on ihan hukassa. Jalkoväli näemmä aukeaa joka halukkaalle.
        Vahinkoraskaus ja tuleva yh-mamma.


    • Voi_Elli_minkä_teit

      Siellä on joku urpo vedelly paljaalla sörsselit sisään jo ensitreffeillä, jos jo maaliskussa syntyy lapsi. Ei järki paljoa ihmisten päätä pakota.

      Noh, ainakin Puavon täydellinen vastakohta tämä nopean toiminnan munamies.

    • äitykkä

      Onko sellainen herrasmies? En ruvenna Elliä rienoomaan ajattelee Paavo.

    • Elllipoppia

      Ei tainna Elli suaha Puavolta iloa ja elämhää kovinkhaa kauaa, vuan lähtipä Elli muita miehiä katahtammaa ja uottaapi lasta toiselle miehelle. Hyvä Elli!

    • eiuutta

      Siis onhan tuosta ellin raskauksesta täälä jossaki ketjussa mainittu aikoja sitte,Kaikki varmaan luullut että höpöpuhetta.Nii minäki luulin.

    • gemoun

      Ei tullu yllätyksenä että ei onnistu elliltä ja paavolta,Kaks heti nii erilaista tapausta.

    • Tsemppiä

      Ikävää,että Elli osottautuikin hepsankeikaksi.Paavo on todella fiksu, vaikka ehkä ujokin,mutta ohjelmassa rehdisti puhui tunteistaan ja siitä,että ei ole kiirehtinyt vaan odottanut sitä oikeaa.Älä Paavo lannistu.Uskon,että oikea ihminen joka rakastaa ja jota voit myös aidosti rakastaa vielä tulee elämääsi ihan hakemattakin.Maatalon hommia,kun on kaksin aina mukavampi tehdä ja kokea ylä-ja alamäet.Kaikkea hyvää Paavo sinulle olit aito nuorimies.

    • siis_hä

      Siis hä,Elli istuu eka onnesakukkuloilla paavon sylissä ja kohta jo raskaana toiselle.

    • mällitsisään

      nuoret o nopeita

    • elämäopettaa

      Katriina tuntui kolmikosta vastaavan parhaiten Paavon sanallisesti esittämiä toiveita ja valintakriteereitä. Fiksu ja hyvännäköinenkin.
      Huvittavaa sinänsä, että maajussien (ja miesväen yleensä) lopullinen valinta tuppaa olemaan se seksikkäin, nuorin, nätein ja pirtsakoin, vaikka alunperin etsitään aina luotettavaa, rehellistä, itsetunnoltaan ehjää, huumorintajuista, tilanhoidosta ja perheestä kiinnostunutta jne. Hassuja nuo miehet.

      • Söis-jotain

        Katriinalla ihme lättäperse ei yhtään muotoa luut vaa kolisee.


      • näitäonnähty

        No niinhän on Paavollakin! Sitä paitsi Katriina oli ihan saman näköinen, olinteinen kuin Paavo ja Paavon sisko eli luultavasti olisi pidemmän päälle ollut se oikea valinta, sillä useat pariskunnat muistuttavat usein jotenkin toisiaan *lol*.


    • rumatroskiin

      Aivan samoin se menee naisillakin!!

    • elämäopettaa

      No, enimmäkseen...

    • Paavolla on uusi nainen.

      • No-jok-tokkiisa

        Vässykkä ostana pumpattavan barbaran? :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1419
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      150
      692
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      683
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      630
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      536
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe