MV: KKK on tullut Suomeen

Tötterökaavut

Ilja Janitskin tiedottaa: Ku Klux Klan on aloittanut toimintansa Suomessa.

http://mvlehti.net/2016/11/21/jymyuutinen-ku-klux-klan-rantautui-suomeen/

“Tämä klaani on ainoa oikea Suomessa toimiva, jota johdetaan Jenkeistä, jäsenille tulee sertifikaatit, jäsenkirjat ja muut suoraan Amerikasta. Ei siis ole mitään peräkammarin poikien juttua.”

Tosiasiassa Klaani on Jenkeissä jakautunut useaan, keskenään riitelevään lahkoon, eikä yksi niistä voi sanoa olevansa ainoa oikea.

12

365

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Talvisodanhenki

"Suomi sanoo TERVETULOA!" Toivottavasti saavat toiminnan nopeasti alkuun, halukkaista jäsenistä tuskin on puutetta kun asiat on päässeet näin hulluiksi mitä ne nyt ovat..☆

VALKOISTA joulua odotellessa...:)

• HAJAANTUKAA

J. Keinänen tulee kohta saamaan poliisin Team Karhun vieraakseen, luulen ma. Tässä maassa eivät kaapuhemmot juhli!

• ValkoistaKohinaa

Valkoisen raivon kohinaa länsimaissa, joka ruokkii näitä KKK-idiootteja. Mitä päällemme oikein sumutetaan, tai johtuuko langattomista mikroaaltoverkoista?

• Jani_T_Skini

Taitaa olla jotain Iljan prätkäjengituttuja tuo "suurlohikäärme"...

• kljlkjkjj

Kolmen KKK marketteja tule joka kulmaan.......

• Ku_Klux_Kesko

Ikävä kertoa sinulle tämä tosiasia, mutta Kesko luopui jo melkein kymmenen vuotta sitten siitä luokituksestaan, jonka mukaan K-kirjainten määrä logossa ilmaisi kauppojen kokoluokan.

Pienimpien K-kauppojen (Extrojen) tunnuksena oli yksi K-kirjain ja toiseksi pienimpien (Marketien) kaksi K-kirjainta, ja sitten isompien kauppojen kohdalla Supermarketeissa oli kolme K-kirjainta ja Citymarketeissa neljä K-kirjainta.

Tämän muutoksen Kesko teki nimenomaan siksi, että maailmalle alkoi levitä netin kautta näitä valokuvia KKK-kylteistä.

• KuolenHäpeään

Häpeän olla suomalainen. Häpeän olla valkoinen.

• Teiskolainen

Toivotaan ettö tulee ja menestyy. Tuo monikultturisuushömppä alkaa jo riittämään veronmaksajille.

• apusekin

Onhan se täällä jo ollut jonkun aikaa. Itsekin tiedän kaksi jäsentä. Tsemppiä heille tampereelle!

• On Suomalainen Ku Klux Klan vielä aktiivinen ? Ja jos on tiedätkö miten voin saada heihin yhteyttä olen itse valkoisen ylivallan kannattaja.

• lkjkjjlkjj

Miten KKK eroo ISIS tai Black Lives Matter järjestöistä ei niistäkään ole huudettu mitään vaikka Suomi on täynnä niitä tyyppejä...........

• T.OORIKKA

Jo on aikakin. Valkoista miestä on syrjittu jo pitkään omassa maassaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      223
      1397
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      62
      985
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      854
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe