petinmieheni

aatteellii60

Olen pettänyt miestäni kolmen eri hierojan kanssa,
Sitä vaan vielä yli viisikymppinen villiintyy kun pakaroita hierotaan

3

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bumja

Sun mies ei leivo sua !
      Ahaa!
      Mitenhänhän noitten hierojien taudit?!
      Millä paikkakunnalla asut, ku käytän monia erityypi hierojia ja hanska kulu, sit hirvee haloo, kun mull se iso paha tauti...
      Et vittu. Kela korvaa 5 €, ens vuonna ei puoliakaan.
      Löysät on miäspualasten verskat ollu alussa, sit purnannu elämää kun ei paskapaperii ees oo. Ja saanu korvausta niilt0ä. Ok 5 eri ja 2 antaa, tai maksaa mulle!
      Saatko sä rahaa kanssa. En ole kertonu et mul on se. Vituttaa, kun yx paska naimisissa oleva, jolta sain sen, sitä kesti 5v, ja skidiki tuli ja sillä.........
      Jotenkin järkyttävää lyödä hynttyy yhteen.....,.,,.

Eli sä olet sen pano ja mä sen huora!
      Ehkä mun penska sun faijas käly.
      Emmä tiijä enää.
      Hoida sä mun poju, ei se oo ku 5kk, jotenki löysää olla aina alla, siis afgaani oikeesti raiskas mut oon 11 v. Ja mulla lymfo ja rustoPaskasyöpä. Et pehmentyny kaikki ja max. 7 v. Saa elää. Poitsu ok, mut sil ei o päätä! Ainoastaan ase ja se harrastaa ampumista, itteensäki! Tykää siitä

• TeOletteNiinTyhmiä

Anteeksi, että olen valehdellut uutisissa ja puhunut läpiä päähänne. Olen ihmispaska. Katsokaa silti uutisia, niin masennutte lisää ja ette jaksa tehdä mitään, kun olemme onnistuneet masentamaan teidät. Nauramme itsemme kuoliaaksi, kun tajuamme, että miljoona ihmistä katsoo oksennustamme silmät kiiluen, kun voisivat olla lastensa kanssa tai ylipäätänsä tehdä jotain järkevää.

Tajuatteko, että uutiset toistavat samaa paskaa päivästä toiseen? Kyllä normaali ihminen tajuaa, että maailmassa on asiat huonosti, vaikkei katsoisikaan paskaamme.
      No, katsokaa silti, vitun juntit.

• En kyllä itse lähtisi tuolle linjalle. Olen vain kotona odottanut milloin sopiva pantava sattuu kohdalle. Toissayönä naapurin musta nainen tuli yökylään. Ite kun oon 50v . niin olihan se kiva puolta nuorempaa hoidella. En kyllä suosi pettämistä. Vaan eipä tällä mutulla miestä ookkaan. Sovittiin . et se alkaa mun tyttökaveriksi. Ei sitä kyllä viikkoon oo näkynykkään. Lainasin sille vähän rahaa. ... No jos ei takas tullukkaan . niin halvempi oli kuin vegasissa. T:pitkä jorma

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      234
      4502
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2924
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2433
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1737
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1409
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1212
    7. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      21
      1193
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      939
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      908
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      874
    Aihe