jossa "sumppi pihisee" ????.
Vastaukset 8
- Kaffeeta_______________
On.
- MediaOnSyöpä
Onneksi tässä leffassa ei oo paskoja kohtauksia!
- kusevat-hiekkaan
Eikun tämä on finninesteiden levittäjien hiekkalaatikko.
- sumpinpihinä
Suhsuhsuhisee, sumppi siellä pihisee!
- Pimpinsuhina
Runoutta parhaimmillaan! Finlandia palkintoo odotellessa!
- qrghh
Lettuja vispaten rallin kuhinaa.
- meniköhänoikein
ja lopuksi silliä kullekkin.
- lerssiotsa
Tuossa männyn juurella tuo pontikkapannu pihisee niin suloisesti. Iltapäivällä pääsee jo maistelemaan.
Viimme kerralla kun sitä juotiin, niin oltiin kaks viikkoa ympäripäissään. Ja muutenkin oli hauskaa. Oltiin käyty riikassa asti. En kyllä muista, mutta valokuvat ja videot todistaa kylläkin.
Kahvi on välillä myös hyvä juoma.
Mutta kyllä ponu on se juomien kuningas.
Lääkäri haukkui juopoksi kun maksa meinas räjähtää. Vaadin uutta tuliterää maksaa, perkele. Eivät suostuneet. Kehoittivat lopettamaan ryyppäämisen.
Menin venäjän embasiin ja kerroin huoleni. Minut lennätettiin heti moskovaan jossa sain uuden maksan.
Nyt taas jaksaa ryypätä useamman vuoden...... kippis.... ja..... hölökynkölökyn.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496