Pitäkää huolta lapsistanne! Mutta miksi poliisi vaikenee??
Keski-uusimaa lehti yrittänyt saada kommenttia poliisilta, mutta poliisi kiistää?
http://www.keski-uusimaa.fi/artikkeli/458724-liikkuuko-tuusulassa-ahdistelija-poliisi-meille-ei-ole-ilmoitettu-tapauksesta
Koulut kuitenkin tiedottaneet oppilaidensa vanhempia katsomaan lastensa perään ja että kahta tyttöä on ahdisteltu ja rikosilmoituskin olisi tehty. Mikä on aikajana?
Miksi poliisi vaikenee?
Pikkutyttöjä ahdisteltu Tuusulassa
4
747
Vastaukset
- laitonpakottaminen
Poliisit itse ahdistelee ihmisiä Tuusulan teillä. Minut pysäytti poliisi Lahelantiellä, ja pakotti minut auton takapenkille, ja sielä uhkailtiin ja vittuiltiin minulle kahdenkin poliisin toimesta. Lähtiessäni autosta poliisit antoivat minulle uhkauskirjeen, jossa peloteltiin ulosottomiehellä joka tulisi meille ja ottaisi meidän omaisuutta haltuunsa. En ole viikkoon saanut unta, vaikka lukot taloon on vaihdettu ja laitettu pesäpallomailat eteiseen vierailua varten. Nyt ollaan tässä pattitilanteessa, miten tästä selvitään, sitä ei tiedä kukaan.
- Lahelanknallihattuinen
Sama kävi minulle tänään. Olin käymässä Burger Kingissä ja taakseni ajoi kaksi poliisiautoa. Toisesta hyppäsi eräs vanhempi konstaapeli ja repi minut autoonsa. Siellä he työnsivät aseen suuhuni ja sanoivat että jos vielä kerrankin käytän mustaa t-paitaa joudun jalkapuuhun torille joulukadun avajaisiin.
- Arto1955
Työtön Harri Jokelasta ahdistelee pikku likkoja, tarjoaa kyytiä koululta ja päiväkodilta kotiin Lepolan alueella. On ollut työttömänä jo useamman vuoden notkuu himassa, kyttää naapurien tekemiset..ja ruokkii pikku tyttöjä kotonaan.
Naapurin osalta todettu mielisairaaksi kytäksi, joka virittelee kameroita naapurien kiusaksi...Joku vanha atk-ammattilainen espoossa ollut töissä, kuka tuota nyt töihin ottaa. Sairas, mikä sairas...varoittakaa lapsianne oikeesti.
Ollut ehdonalaisella lapsi jutuista.. - msgruir
Kiittäkää onneanne ettei teillä ole vielä pahemmin musuja paitsi Jäkessa. Sitten tiedätte paljon ahdistelusta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774