Innostuneet

Hienohomma

Suosittelen kaikille kokeilemaan näitä juttua. Päätimme kerran
vaimon kanssa kokeileen anaalia. Testasimme hyvin öljytyllä ohuella sauvalla
yllättäen tuntui molemmista mukavalta. Nyt olemme juttuun aikalailla koukussa
harrastamme anaalia useasti. Vaimo pitää jutusta ja pidän kun
sauvaa käytetään minuun. Saa laukeamaan minut kaluun koskematta

5

188

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samis561

      TODELLA UPEAA....minä nautin samanlaisesti.....

    • Minuamyös

      Harrastamme myös anaalia tosin ei koskaan ole kokeiltu
      että minua laitetaan ehdottomasti pitää kokeilla. Välineetkin löytyy kotoa

    • Kivakokeilla

      Me kokeiltiin, eikä se muna hanurissa kyllä antanut mulle mitään.😕
      Sen sijaan oli tosi kiihottavaa naida dildolla kaveria ahteriin, se meni siitä ihan villiksi 😊

    • peppupari

      Me kanssa mieheni kanssa tykätään anaaliseksistä, itseäni kiihoittaa suunnattoman paljon kun mieheni laittaa esim. Stay-up sukat tai haaroista avonaiset sukkahousut ja itse samalla virittelen strap-on dildon vyötärölleni. On kiihoittavaa alkaa piehtaroimaan ja runkata ukon munaa ja samalla "lämmitellä" hänen peppuaan sormin. Ukkoni samalla "runkkaa" strap-on dildoa ja hyväilee minua. Sitten ei muutakuin vuorotellen panemme toisiamme peppuun ja lopuksi kunnon pano pilluuni niin että molemmat saamme orkun. Tuo peppuseksi on vaa niin ihanaa, varsinkin kun ukkokin tykkää olla nussittavana, ihana katsoa kuinka hän nauttii tilanteesta :)

    • Hienoa että muutkin löytävät peppuseksin ilot! Meillä on jo pitemmän aikaa anaaliyhdyntä ollut se yleisin tapa, molemmat siitä tykkäämme ja vaimokin saa kalu pepussa todella upean orgasmin kun hieman hieroo sormilla klitorista.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2858
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2140
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      924
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe