Kuinka pitäisi rukoilla?

Anneyake

Olipa kerran suomalainen tyttö,joka päätti pitää välivuoden opiskelusta ja lähti suureen maailmaan. Kuinka ollakaan vuodesta kertyi yli 30. Mitä jäi jäljelle? Särkynyt suuria virheitä tehnyt ihminen. Kaiken aineellisen menettänyt.
Olen rukoillut paljon aina. Joskus minulla Oli lapsenuskokin. Se Oli joskus. Tiedän,että Jumala tekee ihmeitä muille muttei minulle. Vaikka kuinka huudan Jeesus auta näe tuskani,yksin en enää ymmärrä eteenpäin,kuiskaukseni lienee kuin tuuli autiomaassa se häviää....
Totuus on olen tienpäässä,ilman Jumalan ihmettä en selviä. Minulla Ei ole tulevaisuutta. Rukoilenko väärin? Vai Miksi Jumala Ei näe avuttomuuttani? Mieletöntä tuskaani. Herra auta minulla on vain tämä yksi loppuelämä, voi auta minua.

12

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auttavakirkko

      Kävit Valloissa ja tuli ero. Palasit Suomeen. Sopivaa miestä ei löytynyt. Asut vuokralla nyt. Töitä ei ole. Auttaako kirkko?

    • Anneyake

      En ollut valloissa,enkä ole palannut. Mutta kirkko ei todellakaan auta. Olen kolkuttanut ovella. Se siitä.
      Minulla on työ. Palkkani joudun antamaan miehelleni. Minulla Ei ole mitään. Kaikki Ei ole niin yksioikoista. En voi lähteä mihinkään,koska Olen varaton. Yhteiskunta Ei auta. Yhteiskunta Vie vähänkin.
      Totesin jo alussa minulle jää vain rukous ja Jumalan ihme. Toivo siitä,että Jumala kuulee minua,sillä nyt on aika tai sekin on jo ohitse.

    • pitkäänuskossa

      Minullakin jäivät opiskelut vähiin, kun heti kirjoitusten jälkeen läksin töihin. Sitten sitä vain jatkoi töissä kun palkkaa tuli riittävästi ja mieskin löytyi ja ostimme vanhan talon. En minä varmaan kaikissa valinnoissa edes kysellyt Jumalan tahtoa ja johdatusta.
      Ihmisen maallinen elämä ei useinkaan ole pelkää menestystä ja ruusutanssia. Yleensä johdatukseen kuuluu myös ohdakkeet ja vaikeudet. Jos olette lukeneet Raamatusta Jobin elämän, niin ei se helppoa hänelläkään ollut, vaikka oli hurskas ja oikeamielinen mies.
      Ei kaikille ole varattu edes puolisoa ja perhettä. Herralla on meille jokaiselle se ainutlaatuinen suunnitelma.
      Vaikka elämä ei mene niin kuin itse tahtoo ja rukoilee, niin ei kannata katkeroitua. Jumala ei koskaan hylkää ja sittenkin se Hänen antama tie meille se parhain. Emme saa kaikkiin kysymyksiin vastausta maan päällä.
      Muistetaan rukouksin.

      • pitkäänuskossa

        TOsin viime vuosi osoitti, että Jumala sallii terrorin ja pelon.
        Uskoni sijaan
        JOS mun autoni olisi odottanut jossain syrjässä, olisin ehkä mieluummin kakannut housuun ja siistinyt itseni paperilla ennen housutonta kotimatkaa, mutta sekin odotti ostoskeskuksen parkkipaikalla. Onneksi ei näkynyt tuttuja.
        tätä mieltä olen Jeesuksesta, ellei Hän lopeta sotia


    • ivgyll

      Jeesuksen nimessä , eli kun rukoilet esim. Isä Jumala Luoja tuon sinulle tämän asiana Jeesuksen nimessä joka sovitti ihmmiskunnan synnin ja Hänen veriuhrinsa pesee minut kaikesta ....

      Kaiken asiasi Jeesuksen nimeen niin kyllä huomaat

    • Hyvä Anneyake.

      Kun luen tarinaasi, tuntuu, ettet oikein jaksa enää edes toivoa. Luota kuitenkin siihen, että Jumala on luvannut luulla meidän vähäisimmätkin huokaukset. Sinun rukouksiasi kuullaan. Aina ei kuitenkaan tapahdu niin, kuin me toivomme ja pyydämme tai apu tuntuu viipyvän. Koita kuitenkin jaksaa vielä yrittää etsiä apua. Löytyisikö joku ihminen, joka voisi auttaa. Jonkun toisen kirkon ovi voisiko avautua. Rukoilen puolestasi. Älä luovuta. Voimia ja siunausta sinulle.

      Laitan tähän myös kirkon avunlähteet täällä Suomessa, näihin voit ottaa yhteyttä myös ulkomailta.
      http://www.kirkonkeskusteluapua.fi/

      Merja-pappi

      • Anneyake

        Älä laita, poista viestisi. Jumalasi ei kun EI auta maailmaa. Sotia ja Aleppo:
        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201611272200032896_ul.shtml

        Voisitko mennä tuonne ja rohkaista ihmisiä Alepossa Jeesus.satuinesi, häpeä!


        Kyllä sitä tällä on helppo voimalla ja siunailla ja olla oikeastaan tekemättä mtään muuta kuin istua netissä päivät pitkät ja puhua pastaa.........................


      • kiitos rohkaisusta, kirkko on turhapaikka minulle täsedes


    • Kannattaa ehdottomasti näiden väkipakolla tuotujen uskomusten jumaliin/jumalaan rukoilemisen sijaan rukoilla vanhalle ja aidosti Suomalaiselle Ukko ylijumalalle. Tulokset selvästi parempia kuin myöhempien tuontiuskomusten kanssa!!

    • Brave.New.World

      Joulupukki auttaa

    • rohkeuttaelämään

      'Palkkani joudun antamaan miehelleni.' Tuo jotenkin särähti lukiessani. Eihän sinun tarvitse elämääsi täällä paljastaa enempää kuin haluat, mutta jotain erikoista on tuossa lauseessa.
      Elämässäsi ei ole rohkeutta tehdä niitä ratkaisuja, joita pitäisi tehdä. Jos et ole tyytyväinen elämääsi, sinun on oltava rohkea ja tehtävä niitä ratkaisuja, jotka tuovat muutoksen. Rukous ei auta, koska Jumala ei tule sinun elämääsi muuttamaan, ellet itse halua sitä muuttaa. Ehkä Jumala on puhunut sinulle monestikin, mutta et ole suostunut kuuntelemaan.

      Mitä haluaisit elämältäsi nyt? Lähde siitä liikkeelle. Kerro sitten miehellesi unelmistasi, löydättekö yhteistä tietä sinun unelmiasi kohti. Mikäli ette löydä, ei ole tarkoitus, että olet miehesi alistettavana, johon tuo lainaamani lauseesi viittaa. Silloin sinä tarvitset rohkeutta ja lähdet toteuttamaan unelmaasi yksin. Orjuuteen et voi jäädä, jos siitä on kysymys.

      Jumala ei muuta miestäsi, ellei hän itse halua muutosta. Jumala ei koske kehenkään väkisin, vaan kysyy aina: 'tahdotko' tai 'mitä tahdot'. Sinun pitää vastata noihin kysymyksiin. Samoin sinun on turha yrittää muuttaa miestäsi, hän ei sinun toiveistasi muutu, ellei hän tahdo, mutta hänellä on oikeus kuulla sinun unelmistasi elämää kohtaan ja sinun toiveistasi. Ellei hän niistä välitä, teillä ei voi olla yhteistä tulevaisuutta. Alistaminen on kauhistus Jumalalle - sinun täytyy tietää tämä.

      Mitä haluat? Siitä on kysymys. Mikäli ratkaisusi on ero, sinä voit mennä kaupungin tai kunnan sosiaalihuollon puoleen ja pyytää heitä järjestämään sinulle asunto ja jopa muuttoapu. Heillä on siihen velvollisuus.

    • danieeli

      Älä hellitä, vaan jatka rukousta. Jumala kyllä kuulee vienoimmatkin huokauksemme.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Luulen että suuri rakkautesi

      On vain tavallista voimakkaampaa kiimaa. 😊
      Ikävä
      136
      1408
    2. Olet aika nokkela nainen

      Terävä katse, aika vaateliaan oloinen, kriittinen ja oman tien kulkija. Suuri haaste ihan näin mielikuvissakin saada sin
      Ikävä
      81
      1253
    3. Älä nainen vaivu

      Epätoivoon. Meillä on kuitenkin yhteys toisiimme olemassa olemassa vaikka irl oliskin hiljaista. Voi hyvin.
      Ikävä
      69
      1221
    4. Analyytikko Marinin bisneksistä:"Verotarkastus voisi olla perusteltu, eläkemaksut vähäisiä"

      https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/f1a3e6d0-224b-40bf-9688-b798d2523cf0?ref=ampparit:2a9c&_gl=1*1ei20bd*_ga*MTQ0OTc0M
      Maailman menoa
      164
      1210
    5. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      98
      1151
    6. Elina Gustafsson avoimena - Paljastaa yllättäen Ansku-rakkaan synttäripäivänä: "Pari kriisiä..."

      Ansku Bergström viettää synttäreitään ja hän on saanut Elinalta hieman erikoista viestiä somessa.... Onnea nyt kuitenkin
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1090
    7. Miksi naiset mummoutuu niin nopeasti?

      Parikymppisenä ollaan niin hoikkia ja pitkätukkaisia. Mutta jo kolmikymppisenä alkaa kilot kertymään, hiukset lyhenee, h
      Ikävä
      82
      1016
    8. Älä mene.....

      Vahingossakaan osoittamaan kiintymystä, enää sille miehelle tai tunteitasi ilmaisemaan. Nolaat itsesi vain.
      Ikävä
      63
      912
    9. Kuvaile emojeilla kaivattuasi

      ja miksei itseäsikin. 💁
      Ikävä
      49
      857
    10. Ei natsaa valitus

      Nurin meni höperö valitus.
      Ähtäri
      37
      826
    Aihe