Tunnetuilla vai ei tunnetuilla näyttelijöillä ?

Kyssymys

Pitääkö mielestänne elokuvissa aina olla, edes yksi tunnettu näyttelijä, jotta kelpaa ?

Jos olet sitä mieltä, niin miksi elokuvissa pitää aina olla edes yksi tunnettu näyttelijä ?

Ainakin mun mielestä ei elokuviin mitään tunnettuja näyttelijöitä tarvita ollenkaan, jotta leffa voi olla hyvä, tai edes jotenkin viihdyttävä.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rey5476

      Olen sitä mieltä jos tuntematon näyttelijä tekee loistavan roolityön, elokuva on silloin onnistunut. Joskus myös tunnetut näyttelijät pilaavat elokuvan ja joistakin tunnetuista näyttelijöistä näkee roolityössä ettei elokuva kiinnosta pätkääkään. Tämä näkyi erinomaisesti elokuvassa World War Z jossa Brat Pitt oli niin hukassa ja tuntui ettei herraa kiinnostanut koko roolihahmo pätkääkään. Tämä pilasi elokuvan täysin.

    • Moovie

      Ei välttämättä.
      Indie-leffoja enemmän katsovana olen huomannut, että ko kategoriassa löytyy todella hyviä leffoja, joissa ei ole tunnettuja näyttelijöitä, staroista puhumattakaan ja jotka ovat usein tehty muutenkin pienemmällä budjetilla kuin nämä mainstream-leffat. Ja tosiaan ovat todella hyviä ja onnistuneita pätkiä.

    • Kylmis_

      Tässä on aloittajalle huippu esimerkki siitä, että jokainen näyttelijä voi olla täysin tuntemattomia amatöörejä, mutta itse elokuva silti aivan huippu:

      Cube (1997)
      http://www.imdb.com/title/tt0123755/

    • ohjaajanäyttelijä

      mielestäni on se ja sama onko leffassa tunnettuja näyttelijöitä ollenkaan... tosin jos itse joskus ohjaan ja/tai tuotan isomman elokuvan, haluaisin ainakin aluksi ottaa mukaan vähintään yhden tunnetumman näyttelijän, varmistaakseni elokuvan paremman menestyksen... riippuu tosin juonestakin ym. jos on tylsä juoni, harvemminhan silloin näyttelijöiden "hyvää näyttelemistä" huomioidaan... ottaisin myös mielelläni omaan elokuvaan uusiakin kasvoja :)

      eli lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna... en yleisesti välitä vaikkei elokuvassa olisi kamalan tunnettuja näyttelijöitä. kunhan juoni on hyvä, niin muulla ei periaatteessa ole väliä :D

      • ohjaajanäyttelijä

        tosin jos valaistus, näytteleminen, ohjaus ym. menee "päin mäntyä", niin eihän siitäkään oikein hyvää materiaalia saa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1475
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1040
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      907
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      773
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe