Saiko Sipilä lahjuksia Terrafamelta?

rd6u6ud

Iltalehden paljastuksen mukaan Terrafamen rahoituksissa Sipilällä on läheisiä suhteita Terrafameen.
Sukulaisten omistuksessa oleva " Fortel Invest Oy" konepaja on Terrafamen suurin aliurakoitsija jossa osakkaina on Sipilän läheisimpiä sukulaisia ja perheenjäseniä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201611242200031913_uu.shtml

6

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PiiriPieniPyörii

Mitäs luulette,paneeko Herra Sipuli Rahahanat kiinni,jos Kaivosyhtiö tilaa työt joltain toiselta kuin Sipulin suurilta Sukulaisilta??Taitaa olla kaivosyhtiöllä vaihtoehdot vähissä,jos meinaavat pitää työpaikkansa,jos Sipuli panee rahasäkin kiinni.

• zsdrgwerg

Ei laita!
        Spilä tulee myöntämään lisää rahaa siihen kaivokseen.
        Uusimmat uutiset onkin tuolla IL:n sivuilla.
        Jossa kerrottiin Sipilän sukulaisten saaneen heti jättitilaukset Terrafamelta.

Aika hyvin!
        Kun tiietään Sipilän olevan suurimpia osakkeen omistajia perheineen siinä "Fortel Invest Oy:ssa"

• Voivittutätätouhua

On toi herra sipuli uskomaton mies,kähmijä suomen raiskaaja

• Kaivelijat

kepu se taas möhli tämänkin asian ja jatkoa seuraa.

• dthhh

Niin!
        Mukavahan se on suosia veronmaksajien rahoilla itteään, ja sukulaisiaan.
        Kun tietävät miten ne voivat hyötyä siitä....

• SipilänKusetus

Patologinen valehtelija ei osaa totta puhuakaan! Valehtelemalla mentiin hallitukseen ja sama homma jatkuu.Tämä ei aio erota, kuten vanhaset,jäätteenmäet ym kepun järjen jättiläiset.On tällä saatanan kempeleen putinilla otsaa ,perustaa vielä työryhmä tutkimaan lisääntyvää eriarvoistumista! Kukako sitä nyt tekee?Sipilä itse, eli perustaa työryhmän tutkimaan ,oman toimiensa seurauksia.Kansa on ilmeisesti sipilälle jonkinlainen koe eläin, jolla tämä mengele nyt leikkii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73