Puhutteko totta pääministeri

ennustelija

Jos oikeuskansleri tutkii asianne, voimmeko luottaa puolueettomaan päätökseen. Olette pääministerinä vaiennut Bernerin asian koskien Finaviaa . Jos eläisimme jossain muussa maassa , ero tehtävistä olisi ainoa vaihtoehto.

6

<50

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Jos oikeuskansleri tutkii asianne, voimmeko luottaa puolueettomaan päätökseen. Olette pääministerinä vaiennut Bernerin asian koskien Finaviaa . Jos eläisimme jossain muussa maassa , ero tehtävistä olisi ainoa vaihtoehto."

Sehän tässä koko jutussa on niin hauskaa, kun ei se oikeuskaslerille edes kuuluisi mennä.

Virkamiehen tulisi jäävätä itsensä heti, kun asia edes näyttää jääville(eli vaikka ei olisikaan, mutta silti).

Pelkän selkeän ja perustellun näkemyksen tulisi riittää virkamiehen jääviydelle.

Poliitiikassa kusettaminen on näemmä helpompaa.

• vanhollis

Tottakai lestu voitelee oikeuskansleria, se on ihan varma ,ei korppi korpin silmää noki?? Olen ihan varma että oikeuskansleri kaataa tämän asian, kansahan on väärässä mutta sippe ovela kuin kettu??

• Persjalka

Rosvo se on ja Suomen vihatuin mies tuo Pipilä. Syntiä saa tehä niin paljon kuin ehtii, voihan sitä sitten pyytää anteeksi. Eikö se ole lestojen elämänohje. Kaikki synnit anteeksi annettu jne.

• kusekaamuualle

Ei puhu totta ja sen tietävät kaikki. Talvivaarassa on pressan, päämisterin ym.osakkeita kiinni. Siksi sinne pumpataan rahaa valtion kassasta.

• Kanslerioikeus

Ää. En puhu. Ee. Tämä on erittäin vakava syytös. Öö. Miten sitten jatkossa. Ää. Perustuslakiin tulee muutos ettei pääministerillä saa olla sukulaisia. Ee. Tämän olen jo etukäteen selvityttänyt oikeuskanslerilla. Öö.

• ööäää

Kyllä nyt on eroamisen tai erottamisen paikka!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      112
      749
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      685
    3. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      19
      670
    4. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      629
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      557
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      526
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      525
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      50
      519
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      70
      504
    10. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63