Jos oikeuskansleri tutkii asianne, voimmeko luottaa puolueettomaan päätökseen. Olette pääministerinä vaiennut Bernerin asian koskien Finaviaa . Jos eläisimme jossain muussa maassa , ero tehtävistä olisi ainoa vaihtoehto.
Vastaukset 6
"Jos oikeuskansleri tutkii asianne, voimmeko luottaa puolueettomaan päätökseen. Olette pääministerinä vaiennut Bernerin asian koskien Finaviaa . Jos eläisimme jossain muussa maassa , ero tehtävistä olisi ainoa vaihtoehto."
Sehän tässä koko jutussa on niin hauskaa, kun ei se oikeuskaslerille edes kuuluisi mennä.
Virkamiehen tulisi jäävätä itsensä heti, kun asia edes näyttää jääville(eli vaikka ei olisikaan, mutta silti).
Pelkän selkeän ja perustellun näkemyksen tulisi riittää virkamiehen jääviydelle.
Poliitiikassa kusettaminen on näemmä helpompaa.- vanhollis
Tottakai lestu voitelee oikeuskansleria, se on ihan varma ,ei korppi korpin silmää noki?? Olen ihan varma että oikeuskansleri kaataa tämän asian, kansahan on väärässä mutta sippe ovela kuin kettu??
- Persjalka
Rosvo se on ja Suomen vihatuin mies tuo Pipilä. Syntiä saa tehä niin paljon kuin ehtii, voihan sitä sitten pyytää anteeksi. Eikö se ole lestojen elämänohje. Kaikki synnit anteeksi annettu jne.
- kusekaamuualle
Ei puhu totta ja sen tietävät kaikki. Talvivaarassa on pressan, päämisterin ym.osakkeita kiinni. Siksi sinne pumpataan rahaa valtion kassasta.
- Kanslerioikeus
Ää. En puhu. Ee. Tämä on erittäin vakava syytös. Öö. Miten sitten jatkossa. Ää. Perustuslakiin tulee muutos ettei pääministerillä saa olla sukulaisia. Ee. Tämän olen jo etukäteen selvityttänyt oikeuskanslerilla. Öö.
- ööäää
Kyllä nyt on eroamisen tai erottamisen paikka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112749
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19670Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 70504
- 63491