Viro nostaa veroja! Kaljaloota 18e

999990

4

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukutaitoinen

Voi olla 4 vuoden päästä. Tuskin Suomessakaan hinta halpenee sinä aikana.

• ggug

Onneksi en ole alkoholisti, niin ei tarvitse tuollaisia murehtia.

• Voi_hyvää_päivää

Luulin että vain Suomessa on näin tyhmiä päättäjiä, mutta näyttää Virossa olevan vieläkin tyhmempiä. Eivät sitten ajattele että menettävät miljardien verotulot suomalaisten viinarallista sekä turismista. Myös laivaliikenne vähenee koska 95% suomalaisista käyvät Virossa juurikin halvan alkoholin vuoksi. Nyt ralli loppuu kokonaan koska hinnat ovat Suomen kanssa samaa tasoa.

Nyt jos koskaan Suomen kannattaisi laskea alkoholiveroa niin Viro, Ruotsi ja Norja aloittaisi viinarallin Suomesta ja Suomi saisi miljarditulot.

• eiihan

Ei nyt sentään virossa niin typeriä olla, että perustaisivat vastaavan monopolialkon kuten täällä ja vänkäsivät vastaan limuviinojen ja nelosoluen tuloa. Virossa tulee kuitenkin saamaan kaikkia alkoholia vapaasti ruokaupoista vaikka vero nousuee.

Onhan tuo toki siinämielessä typerää, koska Latviasta hakeminen on varsin helppoa, koska ei tarvi reissata edes laivamatkaa. Meri välissä vähän hillistsee rallia. Mikä olisikaan suomen tilanne jos itämereä ei olisi olleenkaan ja maaraja mensi Helsingin ja Taliinan välissä.

Tai sitten kuvitallaan, että myös Venäjä olisi EU maa. Tällöin suomi ei millään voisi verotaa bensaa,tupakkaa ja alkohlia näin paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3025
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      121
      2049
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1379
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe