Kalliiks menee, onneks latviaan on lyhyt matka tai tilata saksasta josta saa 6e koppa.
http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-2000004878877.html
Viro nostaa veroja! Kaljaloota 18e
4
153
Vastaukset
- lukutaitoinen
Voi olla 4 vuoden päästä. Tuskin Suomessakaan hinta halpenee sinä aikana.
- ggug
Onneksi en ole alkoholisti, niin ei tarvitse tuollaisia murehtia.
- Voi_hyvää_päivää
Luulin että vain Suomessa on näin tyhmiä päättäjiä, mutta näyttää Virossa olevan vieläkin tyhmempiä. Eivät sitten ajattele että menettävät miljardien verotulot suomalaisten viinarallista sekä turismista. Myös laivaliikenne vähenee koska 95% suomalaisista käyvät Virossa juurikin halvan alkoholin vuoksi. Nyt ralli loppuu kokonaan koska hinnat ovat Suomen kanssa samaa tasoa.
Nyt jos koskaan Suomen kannattaisi laskea alkoholiveroa niin Viro, Ruotsi ja Norja aloittaisi viinarallin Suomesta ja Suomi saisi miljarditulot.- eiihan
Ei nyt sentään virossa niin typeriä olla, että perustaisivat vastaavan monopolialkon kuten täällä ja vänkäsivät vastaan limuviinojen ja nelosoluen tuloa. Virossa tulee kuitenkin saamaan kaikkia alkoholia vapaasti ruokaupoista vaikka vero nousuee.
Onhan tuo toki siinämielessä typerää, koska Latviasta hakeminen on varsin helppoa, koska ei tarvi reissata edes laivamatkaa. Meri välissä vähän hillistsee rallia. Mikä olisikaan suomen tilanne jos itämereä ei olisi olleenkaan ja maaraja mensi Helsingin ja Taliinan välissä.
Tai sitten kuvitallaan, että myös Venäjä olisi EU maa. Tällöin suomi ei millään voisi verotaa bensaa,tupakkaa ja alkohlia näin paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233