Sämpylöitä

N-kurkiainen ajautui tilanteeseen, jossa oli sämpylöitä. Sämpylöitä oli paljon. Mutta ne olivat vanhoja. Ja siten niitä uhkasi tuomio roskiin joutumisesta. N-kurkiainen sai luvat ottaa niitä vanhoja sämpylöitä. N-kurkiainen otti kuusi kappaletta sämpylöitä.

14

86

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tredfgscvx

Ei hyvänen aika sentään.....

• ijhuyt

Miten toi paskaaloitus liittyy köyhyyteen???

• mahakas

Missäs olet N-kurkijainen ollut kun ei ole näkynyt pitään aikaan?

• jeeeeeeeeeeeeeeeeee

Keskustelunavaus köyhyys-palstalla: Sain ilmaisia sämpylöitä.

• leipä.tiellä.pitää

Kurkiainen on varmaan ollut nälkäkuurilla (kuten niin moni muukin meistä joutuu olemaan)
      Vanhatkin sämpylät voi uudistaa paistinpannulla rasvassa paistettuna, uunissa lämmitettynä, niistä voi raastaa korppujauhelmaa ruoan päälle, tai kuivattaa krutongeiksi.
      Olisit kurkiainen ottanut enemmän ja pakastanut.

• kurjelhomo

Kurjella on homon eväät no hinttihän toi on ja painaa 200kg siasus mikä älykääpiö.

• kurjenmiekka-

Hei n-kurkiainen. Kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa. Olitko jossain ulkomailla töissä ?

• Ei sit mahtunu mukaan enempi sämpylöitä? Itsekin oon ollut tilanteessa jossa on ollut sämpylöitä. Sämpylöitä voi tosiaan kuivattaa,pakastaa,korppujauhoksikin käy.

• sämpylätloppu

Mistäs se n-kurkiainen sai niitä sämpylöitä?

• herrasämpylä

Haluamme kuulla lisää sämpylöistä?

• Tulpaksiperseeseen

Paskakurki voi työntää kuivatun sämpylän tulpaksi perseeseensä.
      Menee paremmin jos siihen silpaisee ensin voita päälle,
      ei ole pakko kuitenkaan jos haluaa kuivana kakkoseen.

• grahamcorp

Onko menny graahamkorppu persuksiin? Vai mikä riivaa?

• kurkiaura_

Älkääs nyt kiusatko n-kurkiaista. Syököön hän ihan rauhassa sämpylänsä. Kurki kunniaan !

• homotyöntääääääää

Homo voi työntää vanhat sämpylät persreikäänsä aaaaaahhhhh tekee varmaan hyvääääääää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2726
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1174
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      60
      950
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      76
      858
    7. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      805
    8. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      99
      802
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe