palet ovat uskontonsa vuoksi pakolaisia, vai-

oksensiko

Oksensiko Aabrahamin Jumala heidät pois saastuttamasta omaisuus kansaansa?

3Moos. 20:22
Noudattakaa siis kaikkia minun käskyjäni ja kaikkia minun säädöksiä ja pitäkää ne, ettei teitä oksentaisi ulos se maa, johon minä vien teidät asumaan. > Siirry

3Moos. 18:25 Ja maa tuli saastaiseksi, ja minä kostin sille sen pahat teot, niin että maa oksensi ulos asujamensa. > Siirry

3Moos. 18:28 ettei maa teitäkin oksentaisi, jos te sen saastutatte, niinkuin se on oksentanut ulos sen kansan, joka oli ennen teitä. > Siirry

Biblia (1776)
Niin pitäkäät nyt kaikki minun säätyni, ja kaikki minun oikeuteni, ja tehkäät ne, ettei maa teitä oksentaisi, johon minä teidät vien asumaan.

Ruotsi (1917)
Så skolen I nu hålla alla mina stadgar och alla mina rätter och stadgar och göra efter dem, för att landet icke må utspy eder, det land dit jag vill föra eder, så att I fån bo där.

Englanti (KJV 1789)
Ye shall therefore keep all my statutes, and all my judgments, and do them: that the land, whither I bring you to dwell therein, spue you not out.

6

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain-järkeä-tarvittais

3Moos. 18:28 ettei maa teitäkin oksentaisi, jos te sen saastutatte, niin kuin se on oksentanut ulos sen kansan, joka oli ennen teitä.

Palet Jumala houkutteli pois Israelista ja nyt he uikuttavat arabien suunnittelemassa YK:n UNRWA valtiossa!
      Palet ajettiin pois Jordaniasta, samoin Egyptistä, libanonista jonka valtion he tuhosivat, Liibyasta toisinsanoen heidän kanssa ei yksinkertaisesti kukaan ole tullut toimeen. Ruotsin "Malmöön" heidän tulisi pystyttää kokeeksi uusi itsenäinen Gazza-Malmöö, samoin myös Norjaan koska Norjan Yttöjan saarella pidettiin surullisen kuuluisaksi tullutta sosdem-puolueen nuorisojärjestön solidaarisuus juhlaa, Teemana boikotoi ja vihaa Israelia. Mutta Herramme Jeesus otti suojeluksen pois ja yksi ainoa vapaamuurari Breivik sai aikaan paljon "pahaa", joten :

Ps. 127:1
      Matkalaulu; Salomon virsi. Jos Herra ei huonetta rakenna, niin sen rakentajat turhaan vaivaa näkevät. Jos Herra ei kaupunkia varjele, niin turhaan vartija valvoo. > Siirry

Rinnakkaisviitteet
      Ps. 121:3 Hän ei salli sinun jalkasi horjua, sinun varjelijasi ei torku. > Siirry
      1Kor. 3:7 Niin ei siis istuttaja ole mitään, eikä kastelijakaan, vaan Jumala, joka kasvun antaa. > Siirry

Biblia (1776)
      Salomon veisu korkeimmassa Kuorissa. Jos ei Herra huonetta rakenna, niin hukkaan työtä tekevät, jotka sitä rakentavat: jos ei Herra kaupunkia varjele, niin vartiat hukkaan valvovat.

Ruotsi (1917)
      En vallfartssång; av Salomo. Om HERREN icke bygger huset, så arbeta de fåfängt, som bygga därpå. Om HERREN icke bevarar staden, så vakar väktaren fåfängt.

Englanti (KJV 1789)
      {A Song of degrees for Solomon.} Except the LORD build the house, they labour in vain that build it: except the LORD keep the city, the watchman waketh but in vain.

• TutkitaanKirjoituksia

Uskonnon vuoksihan Syyriassakin ihmiset kärsivät, eikä kärsimykset lopu ennenkuin he alkavat lukea Raamatun Sanaa ja vaihtavat kirjansa.

Jes 19:23 Sinä päivänä on oleva valtatie Egyptistä Assuriin, ja Assur yhtyy Egyptiin ja Egypti Assuriin, ja he, Egypti ynnä Assur, palvelevat Herraa.

Tämän vuoksi islam sotii, joten lähi-idässä kuuluu vain työn äänet.

• vääräpalsta

Oksennuksesi olet yksikertaisessa typeryydessäsi kirjoittanut aivan väärälle palstalle.

• Raamatullinen-tiekartta

Jer. 12: Näin sanoo Herra kaikista minun pahoista naapureistani, jotka koskevat siihen perintöosaan, minkä minä olen antanut kansalleni Israelille: "Katso, minä tempaan heidät pois heidän maastansa, ja Juudan heimon minä tempaan pois heidän keskeltä. Mutta senjälkeen kuin minä olen temmannut heidät pois, minä jälleen armahdan heitä ja palautan heidät, itsekunkin perintöosaansa ja itsekunkin maahansa. Ja jos he (hamasit ym) oppivat minun kansani tiet, niin että vannovat minun nimeeni: 'Niin totta kuin Herra elää', niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin (bal allahin) kautta, niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen. Mutta jos he eivät kuule, niin minä tempaan pois ja hukutan sen kansan, sanoo Herra." Katso video niin baal asiakin selviää. http://www.tv7.fi/ vod/player/?program=26901

• neuvottelutta

3Moos. 20:22
      "Noudattakaa siis kaikkia minun käskyjäni ja kaikkia minun säädöksiä ja pitäkää ne, ettei teitä oksentaisi ulos se maa, johon minä vien teidät asumaan. "

Palestiinalaiset varastivat ja menivät ilman Israelin Jumalan lupaa ja anastivat Israelilta Hebrelaisille kuuluvaa maata, siksi olisi syytä antautua Israelin alaisuuteen ilman ehtoja.

• Näin-se-menee

Katsoin toisen tosin isoa aatua pienemmän aatu nasser dokumentin, jossa nasseri nostettiin kansallis sankariksi ja maailman parantajaksi, vaikka hänen tarkoitus oli hukuttaa Israelilaiset Välimeren aaltoihin.
      (Siis suorittaa kansanmurhan toinen osa.)
      Sen vuoksi hän suorastaan käski, että YK-joukot on poistuttava Israelin rajoilta ja YK:ssa ja maailmalla vain taputettiin käsiä ja iloittiin.

Sitten aatu nasser sanoi palestiinalaisille poistukaa Israelista, ettette jäisi arabidivisjoonien jalkoihin ja palet kuunteli seireeniä ja poistuivat Israelista.

Näin palet alkoivat siirtyä paikasta toiseen kunnes arabit vaativat että YK:n on perustettava ihan "mittatilaustyönä" näille uusille pakolaisille toisista pakolaisista erillinen pakolaislaki UNRWA, jossa asuvat kaikki saavat pakolais statuksen määräämättömäksi ajaksi. Nyt YK- maksaa paleille täyden ylläpidon tekemättä mitään. "Gazza on siis seireeni nasserin muistomerkki ajassamme".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      142
      1850
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      280
      977
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      838
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      797
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      729
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      671
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      630
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      55
      626
    Aihe