Miltä tuntuu imeä toisen miehen kyrpää?

Sperma1984

Olen bi-mies, mutta en ole vielä harrastanut seksiä miehen kanssa. Tekisi kyllä mieli imeä terskaa ja ottaa koko lasti suuhuni ja niellä se. Olen joskus ottanut itseltäni suihin, mutta olisi kiihottavaa ottaa toisen miehen kalu suuhun.

150

760

Vastaukset

• mä oon naisella varattu, mutta se bi tulee välillä ulos. Kerran löytänyt kundin, jonka kanssa käytiin imemässä. Että oli kiihottavaa, en vielä ottanut spermoja suuhun. Sekin kyllä kiihottais

• Kivaa Imee toista...Bi mies vaasasta

• Tampereen suunnalla ketään uteliasta?
    Olen 41v. ukkomies ja haluaisin kokeilla nuoremman kaverin kans miltä tuntuis miesten kesken nautiskelu... Runkut ja inut ainakin...
    Vaikka jo tänä iltana jos vaan kaveri löytyis...

• Olen biukm, on todella mukava välillä imeä kullia ja imettää kulli ja runkkailla yhdessä....

• tulehan käymään niin minä imen ja runkkaan sinua, saat pylly panotkin jos haluat

• Anonyymi kirjoitti:

tulehan käymään niin minä imen ja runkkaan sinua, saat pylly panotkin jos haluat

Mihin tulen?

• Äijä mansesta haluis kans kokea jonkun(nuoren)suu....

• Avaaja kertoo olevansa bi-mies. Kuitenkin tuo käsite on varsin laaja ja sen sisältö riippuu henkilöstä ja voinee muuttuakin elämän aikana.

Osalle se merkitsee pelkkää seksiä, erilaista fyysisitä nautiskelua / kokemusta, ei muuta. Osalle pelkkä ajatus toisen miehen suutelusta on mahdottomuus, mutta jonkin tyyppinen pelkkä seksijuttu ok.

Joku taasen luokittelee itsensä bi-uteliaaksi, ollen kiinnostunut vain satunnaisesti, harvoin jostakin pelkästä seksihommasta edes toivomatta jotakin suht' säännöllistä nautiskelua.

Joillekin toiselle se merkitsee kykyä ja / tai haluakin tunnesuhteeseen myös miehen kanssa kuten naisen kanssa.

Sitten on oma lukunsa varatut miehet, jotka kumppaneiltaan salasa heitä pettävät toisten miesten kanssa ja riskeeraavat tautejakin naiselleen viedä, jossa riski kasvaa entisestään niiden kohdalla, jotka harrastavat seksikaupposen toimintahuoneita ja / tai levikkeitä ymv. Muutoikin ilmeisen suuri osa bi-miehiä on seksuaalisesti riskikäyttäytyviä.

Ha pakottavat pettämisellään naisensa tilanteeseen jota nainen ei itse ole valinnut.

Sitten on eri asia jos mies on taipumuksestaan kertonut ja kumppaninsa nuo riskiseikkailunsa tietoisesti sallii.

• Kyllä toisen siittimen imeminen on ihanaa ja kiihottavaa. Olen niellyt ja ottanut pääälleni. Sama niellä kun syöksyn suuhun saa.

• Minä en siittimiä ime!!! Täytyy olla kulli tai kyrpä! Pippelikin ok ; )

• Poooskeen kirjoitti:

Minä en siittimiä ime!!! Täytyy olla kulli tai kyrpä! Pippelikin ok ; )

En minäkään,sehän olisi homoilua...
      Toisaalta olen haaveillut siitä,että 53v heteroukkomiehenä olisin vanhemman miehen luona kylässä,ja ennen lähtöäni mies vaatisi,tarvittaessa vähän ’pakottaisikin’ purkamaan paineensa käsillä ja suulla...
      Outoako?

• Anonyymi kirjoitti:

En minäkään,sehän olisi homoilua...
      Toisaalta olen haaveillut siitä,että 53v heteroukkomiehenä olisin vanhemman miehen luona kylässä,ja ennen lähtöäni mies vaatisi,tarvittaessa vähän ’pakottaisikin’ purkamaan paineensa käsillä ja suulla...
      Outoako?

Eikö ketään vanhempaa miestä kiinnostaisia koulia kokematonta imurikseen...?

• Anonyymi kirjoitti:

Mulle sopisi hyvin! Olen vanhempi Ukm-bi! Missäpäin olet, mä Lahdessa! Tykkään 69 asennosta niin saadaan molemmat kulli suuhun ja otetaan loppuun saakka, niellään spermat.
      Ei kerrota tätä akoillemme :)
      Kerro nyt ensin missäpäin olet..... odotan!

• Anonyymi kirjoitti:

Minäkin kokematon, mutta tule luokseni niin opetellaan. Olen 64 ja kova halu saada kullia suuhun japeppuun.

• Anonyymi kirjoitti:

Minäkin kokematon, mutta tule luokseni niin opetellaan. Olen 64 ja kova halu saada kullia suuhun japeppuun.

Minä haluaisin kanssa opetella kunnon suihin oton, kelpaisinko oppiin?
      olen ukm. ikäpappa.

• Anonyymi kirjoitti:

olen ukm. ikäpappa.

Missä päin olet

• Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin voisi kokeilla?

• Anonyymi kirjoitti:

olen ukm. ikäpappa.

missä päin olet, tule niinotettais suihin.

• Anonyymi kirjoitti:

olen ukm. ikäpappa.

Asun lapissa,tule niin otamme toisiltamme suihin.

• Anonyymi kirjoitti:

olen ukm. ikäpappa.

Tule käymään niin opetellaan.

• Anonyymi kirjoitti:

olen ukm. ikäpappa.

Tule käymään niin 0petellaan

• Justus-48 kirjoitti:

Missäpäin voisi kokeilla?

Lapissa

• Anonyymi kirjoitti:

olen ukm. ikäpappa.

Tule käymään niin opetellaan

• Anonyymi kirjoitti:

olen ukm. ikäpappa.

Laitappa s-p osoite

• Kiela kirjoitti:

Asun lapissa,tule niin otamme toisiltamme suihin.

Mie kans ja kiinnostais...

• Olis kiva jos joku haluais imee ja ottaa loppunasti. Tampere

• Täällä olis kokematon mutta halukas 41-v., ukkomies, joka haluais...
      Kiva olis myös jos itekin sais antaa suihin... olisko sulla haluja imee mua?
      Minkä ikäinen ja kokoinen jne. oot?
      Missäpäin Tamperetta vaikutat?

• Tinto66 kirjoitti:

This message has been removed by moderator.

Sinua olis varmaan ihana imeä tuntea ihana kuoli suussa ja liikkuu siellä edes takaisin ja pian antaa ihanan lastin suuhuni mutta asun jämsässä

• Tnhyvää kirjoitti:

Sinua olis varmaan ihana imeä tuntea ihana kuoli suussa ja liikkuu siellä edes takaisin ja pian antaa ihanan lastin suuhuni mutta asun jämsässä

Tule käymään niin otetaan toisiltamme suihin.

• Miltä tuntuu imeä toisen miehen kyrpää?Kiihottavalta tietenkin..

• Mä tykkään imeä toiselta.mieheltä ennkä saa tarpeekseni koskaan!! Mikään ei ole kiihottavampaa kuin olla polvillaan toisen miehn edessä ja pitää tukasta tiukasti kiinni ja välillä tunkee väkisin suun ottamaan koko vehjettä ja välillä löysemmin.mutta valta on täysin imettäjällä.

• voin sanoa kun saa kullin suuhun alkaa imeen se on mahtava tunne myös ottavalle imen huolella että kaverikin nauttii ota yht .nuolen mielelläni

• Kyllä tykkään kun nuollaan ja puristellaan palleja kovaa .

• 909 kirjoitti:

Kyllä tykkään kun nuollaan ja puristellaan palleja kovaa .

olisi kivaa saada kullisi suuhun ja nuolla pitkään hivellä pallejasi saisit tehdä minulle muutakin nuollaan toistemme kullit tyhjäksi nautinolla

• 909 kirjoitti:

Kyllä tykkään kun nuollaan ja puristellaan palleja kovaa .

Hei! Kyllä saat nauttia vaikka yksipuoleisesti, nuoluista, imuista ja puristeluista. Minä haluan tuottaa sinulle kaikki nautinnot, sinun ei tarvitse kuin tykätä ja nauttia, minä teen sinulle ihanaa ja nieleskelen spermasi saan siitä oman nautintoni?

• 19cm x paksu turussa!?

• Turkuun voin tulla, ensi vikolla..

• moi olen Sampsa ja tykkään imeä miesten kyrpiä. olen varattu toiselle miehelle vaikka olen kulissa avioliitossa naisen kanssa.

• Loviisa 16,5 x4,5cm bi ukm. Muita lähellä?

• Läheltä loviisaa toinen ukm ottaisi suuhun ja runkkaisi,missä loviisassa voisi tavata?

• Mikä ikäinen olet? Onko joku hyvä paikka?

• Olisko se niemi siellä leirintä alueen päässä hyvä paikka? Olen melkein 60 ja bi ukm myös.Olisi ihanaa olla 69 ja saada suuhun

• biimuri kirjoitti:

Läheltä loviisaa toinen ukm ottaisi suuhun ja runkkaisi,missä loviisassa voisi tavata?

Kirjoita minulle rjneuvonen@gmail.com kouvola

• Tykkään imeä ja se kiihottaa minua. Jos otan syöksyn suuhun niin sama niellä heti. Se ei oikeesti ole herkkua mutta tuossa tilnteessa hyväksyttävää.

• myös cd tyttöilijä .minä taas aina haluan maistella ja makustella suussani mut oikein kitkerä kyllä nieltävä heti

• oliko makiaa?

• Anonyymi kirjoitti:

myös cd tyttöilijä .minä taas aina haluan maistella ja makustella suussani mut oikein kitkerä kyllä nieltävä heti

täällä olis laatu spermaa tarjolla sulle makustella

• Anonyymi kirjoitti:

myös cd tyttöilijä .minä taas aina haluan maistella ja makustella suussani mut oikein kitkerä kyllä nieltävä heti

eilen vapunaattona imin ekakerta kaverin lastit.tykkäsin

• Kullin imeminen on kiihottavaa. Hitaasti kulli suussa kielellä hyväillä terskanpäätä.
    Pikku hiljaa mies alkaa huohottaa ja liikuttaa lantiota työntäen kalua hitaasti edestakaisin.
    Spermat otan syvälle ja nuolen kalun puhtaaksi. Sitten onkin minun vuoroni nauttia.

• Osaa ne rouvatkin! Olen yllättänyt muutama kuukausi sitten vaimoni ja hänen parhaan rouvaystävänsä! Tulin töistä aiemmin ja siellä he olivat makkarissa 69 asennossa ja vinkuivat.
      Riisuin hiljaa ja katselin, kun huomasivat minut niin säikkyivät. Kehoitin jatkamaa,,hiukka runkkailin katsoessani, menin alasti kulli pystyssä sänkyyn hyväillen heitä! Saivat mahtavat orkut!
      Sit vaimo sanoin että Paula tarvis kulliakin, kun sen mies on viikon pois. Annoin toki ja nyt Paula käy meillä ilottelemassa noin kerran viikossa ja olen tietty mukana monin tavoin...Tämä ihanuus jatkukoon..... Haluatko neljänneksi mukaan??

• Anonyymi kirjoitti:

Osaa ne rouvatkin! Olen yllättänyt muutama kuukausi sitten vaimoni ja hänen parhaan rouvaystävänsä! Tulin töistä aiemmin ja siellä he olivat makkarissa 69 asennossa ja vinkuivat.
      Riisuin hiljaa ja katselin, kun huomasivat minut niin säikkyivät. Kehoitin jatkamaa,,hiukka runkkailin katsoessani, menin alasti kulli pystyssä sänkyyn hyväillen heitä! Saivat mahtavat orkut!
      Sit vaimo sanoin että Paula tarvis kulliakin, kun sen mies on viikon pois. Annoin toki ja nyt Paula käy meillä ilottelemassa noin kerran viikossa ja olen tietty mukana monin tavoin...Tämä ihanuus jatkukoon..... Haluatko neljänneksi mukaan??

Voisin tulla mukaan naiset 69 ja miehet 69....... olisi kiimaista

• Oli se ekakertaa jännittävää ja ensin tuntui etten ole bi, mutta se kun kolmen kimpassa kaverin vaimo halusi katsella miesten välistä. Kaverin vaimo houkutteli minut ensin ja kiihotti omalla tyylillään ja pyysi meitä suutelemaan. keskenään vähänajan hän hyväili molempien penistä ja sitten pyysi minua ottamaan miehensä peniksen suihin ja se kun kaveri kiihtyi ja pyysi lisää niin se tuntui ettei tästä voi luopua.

• Kuulostaa mukavalta. Oisko täällä jotain paria/bi-paria kenen miehen munaa saisi imeä ekaa kertaan ja nainen katsoisi? Olen 31v mies.

• Ensimmäisen suikkarini imin kaveriltani jokunen vuosi sitten. Saunottiin juotiin ja polteltiin ja kaverin nainen alkoi kyseleen että ollaanko oltu koskaan miehen kans. No ei oltu mutta se alkoi sitten vänkään että haluais nähdä kun miehet suutelee. No siinä muijalle mieleksi vähän pussailtii ja muijahan siitä innostui että vähän runkkailtais toisia. No vähän siinä toisten mulkkuja hierottiin ja alkoi seisoonkin aika tavalla. Kaverin muija haki dildonkin jo ja sanoi että ei voi olla ilman nyt, mutta haluais katsoo suihinottoo ja että enkö vois vähän imee... No ei kait siinä, otin kaverin saunapuhtaan kalun suuhun ja imeslkelin hetken terskaa ja vähän liikuttelin nahkaa ees taas. Kohtahan se muija sen dildonsa kans jo ulvoi orkun kourissa ja kaverikin laski lastinsa tulemaan. Sain kiitokseksi kaverin muijalta sille iltaa monet suikkarit ja panot kun siirryttiin kolmisin peuhaan lakanoihin.

• Kertokaa kokemuksia thaimaan ladyboy ja shemale sexi leikeistä.

• Ensimmäinen kerta on jännittävä. Mieletöntä puristella ensin pullotusta housujen päältä ja avata housut hitaasti. Ah sitä tunnetta, kun esiin ponnahtaa pitkä ja paksu kyrpä, terska paljaana ja ottaa siitä kiinni ja laittaa huulet ympärille.

• Hyvältä, nuori mies Tampereelta täällä kovana ja seuraa vailla

• Imen vanhempaa 60 -75v miestä. Helsinki/ Espoo/Vantaa ?

• mites 48v?

• mukavamies09 kirjoitti:

mites 48v?

Ok. Mihin osoitteeseen sulle spostia ?

• mukavamies09 kirjoitti:

mites 48v?

63 Vvuosaari

• Anonyymi kirjoitti:

63 Vvuosaari

en saa postia lähtemään.....

• Anonyymi kirjoitti:

63 Vvuosaari

olisin kyllä kiinnostunut

• Milloin sulle käy ja missä

• Anonyymi kirjoitti:

Milloin sulle käy ja missä

laita postia....

• Mä tykkään kanssa imeä kalua, siinä on jotain hemmetin kiihottavaa. Olen semmoinen "fiilis bi", eli hyvin harvakseltaan sitä tulee tehtyä jos sille päälle sattuu, tosin niitä tilaisuuksiakaan ei niin ole. Tykkään myös nuolla pyllyä ja palleja samalla kun imuttelen. Spermat suuhun tietenkin. Paras kokemus näistä hommista oli kuitenkin kun kyljellään imettiin toistemme kaluja ja sormetettiin pyllyjä. Kokeilkaas tätä niin huuto-orgasmi on taattu!

• Hyvältä, sain intissä imeä useammankin miehen kyrpää. Sekä varusmiesten että kantahenkilöstöön kuuluvilta.

• Mä naimisissa, 56-v... tykkään imeä kaluja.. vaimo tietää... hyväksyy

• Missäpäin?

• Mikä olikaan nimimerk.?

• Anonyymi kirjoitti:

This message has been removed by moderator.

Voit laittaa myös mulle käyttis+sivusto

• Hyvältä...

• hyvältä tuntuu imeä ja lopuksi palkitsevaa

• Oulusta kukaan halukas nyt?

• Siinä tuntee itsensä halutuksi kun toinen pyytää minun imevän.

• Mahtaako toinen haluta muuta kuin oman nautinnon sinua hyväksikäyttäen?

• Tuntuu todella hyvältä ja kiihottavalta ja kun lisäksi kaveri samalla imee sinun kullia! Ei seksi siitä paljon parane!

• Sain viikko sitten kullia suuhuni ekaa kertaa ja olen ihan addiktoitunut, kolmea miestä olen imutellut tähän mennessä. Se tunne kun toisen kyrpä kovettuu ja pitenee nopeasti mun käsissä ja suussa. Terskan muoto ja esarin pehmeys. Ja se kun tietää miten toinen nauttii. Kun kaveri saa orkun niin voihkin aina itsekin kun on niin ihanaa ja kiihottavaa.

• Tääl olisi yks joka haluais munaa, mistä päin olet ja minkä ikänen?

• Anonyymi kirjoitti:

Tääl olisi yks joka haluais munaa, mistä päin olet ja minkä ikänen?

Saat laukasta spermat suuhuni😜

• Onhan se mukavaa molemmille,jos haluat voin imeä myös yksipuolisesti.Tampereen kupeesta ukm.

• Mul kävis
      himbura-a-suomi24.fi
      Kirjottele

• Saisit imeä mua, tykkäätkö kun olen sukkikset jalassa? Mies52bi

• Olisi ihanaa imeä ,minulla olisi sukkanauha lantioliivit ja nylonsukat ja rintaliivit.

• Anonyymi kirjoitti:

Saisit imeä mua, tykkäätkö kun olen sukkikset jalassa? Mies52bi

Kiva, olis aivan ihanaa kun saisin sukkanauhojen välistä imuttaa.

• Liiveissäseisoo kirjoitti:

Olisi ihanaa imeä ,minulla olisi sukkanauha lantioliivit ja nylonsukat ja rintaliivit.

Mullakin olis kaikki naisten ihanat vermeet, saisit imeä ja ottaa.

• Olen 58v mies Kuopiosta viikonloput kiertelen kaupungilla.

Siisti terve tykkään pitää hauskaa myös parien kanssa.Myös imuttaa saa.

Miesten keskeiset jutut ok. Imutus ja runkku. Ei panohommia.

Tykkään imuttaa myös...……….. Törmätäänkös torilla.. Olen kiinnostunut....

• Tosi kiimainen sivu.

Tuntuu hyvälle imeä kyrpää ja ottaa se tosi syvälle nieluun. Tykkään kun olen isi-suhteessa vanhemman sedän kanssa. Menen sängylle selälleni pää roikkumaan sängynlaidalta, isi tulee seisaaltaan ja nussii naamaani. Ihanaa saada spermat nieluun, nielen ne vaistomaisesti. Sitten isin kanssa suudellaan spermaisilla kielillä.

Nam :)

• Täällä ois yks 65v isi/vaari Tampereelta joka haluais saada lämmintä nuorta suuta johon sais laueta ;)

• Moi
      laita viestiä tänne suomi.fi-postiin (suora linkki ei toimi). Treelta, 50v, ukm

• 53v man haluisin opetella ottaan suihin 03a

• Täs ois 65v jos en oo liian vanha (Tinto66) manselainen??

• Siisti mies istut soffalla, iso kulli vielä housuissa. Silittelen reisiä, hieron pakkaustasi housujen läpi. Kun alkaa kovettumaan, vedetään housut pois. Suukottelen pallejasi, otan jo kullisi käteeni. Vatkaan rauhassa. Kova terska kiiltää. Pakko jo nuolla vartta. En jaksa enää odottaa, otan jo terskan suuhun. Edestakaisin, mmm... Voitelen kalun ja vatkaus alkaa. Kiihdytys. Kun lopulta laukeat, jatkan kunnes et enää jaksa. Hieron nesteet reisiin ja läimäytän. Suihkussa pesen kalua pitkään. Ennen lopetusta voitelen sen vielä hyvin. Nukut raukeasti.

• Loistavaa juttua! Täällä olis todella kiinnostunut miehistä kokematon kolmekymppinen bi-mies Seinäjoelta. Haluan päästä imemään ja antaa. Opettakaa! Mua saa käyttää hyväksi ja toivon sitä!

• Nähdään illalla itsetyydytys chatissa, laita joku 06 nimimerkki

• Itsetyydytys.org

• En ole ainakaan vielä suostunut. Ei tunnu omalta jutulta.

• Minä 53v Lapista ja pukeudun naisten asuihin. Olisi mukavaa kun joku silittelisi pitsihousujani hellästi ja lopulta ottaisi kovan kalun suuhuni. Pitkää pallien hieromista ja välillä käyttää suussa ja pitkän ajan jälkeen laukean suuhusi. Minä teen sinulle samoin. Kylki tai normi 69 asento on kivaa.

• Laita s-p osoite, min myös Lapista

• Ei tulisi mieleenkään ottaa kyrpää suuhun, mutta panen kyllä mielelläni homomiestä kurkkuun ja nuoletan persettäni, mieluiten naamalla istuen.

• Tykkään pidellä kaverin päästä kiinni ja panna suuhun, kun jätkä on polvillaan edessäni. Ja siitä pääsee hajareisin naaman päällekin hieromaan persettään suuhun.

• Ei miesten vehkeet nyt vaan satu kiinnostamaan. Olen vissiin liian hetero.

• Kiinnostaisko ketään nähdä suihinoton merkeissä joku päivä Seinäjoen kirjaston vessassa? Otan suihin ;)

• Kirjasto kuullostaa hyvältä. Miten sinuun saa yhteyden? En aio mennä sinne tuntikausiksi odottelemaan vaan jotain pitää sopia etukäteen.

• Tiistai tai keskiviikko klo 12 kirjaston vessa?

• On se upeaa ja mahtavaa niellä mällit toiselta, kannattaa kokeilla.

• Oon itse parisuhteessa oleva mies. Reilu vuoden verran nyt ekan kokeilun jälkeen otanu miehiltä suihin. Miehet ja peppu homma ei kiinosta muuten. Vaimo tietää ja se on sille ok. Suosittelen kokeilemaan. Kiihotus ja halut ei tee homoksi vaan tunteet. Jos kiihotut siitä että suussa on sykkivä kova penis niin voit huoeta silti olla hetero.

• Olis mukavaa jos joku ottais suihin

• Laita s-posoite.Otansuihin

• kiimaiselta, lämmin kulli heiluu edessäni kiimalimaa valuen,aukaisen suuni maistan kielellä limaa maistuu suolaiselta ja hikiseltä.kalu tunkeutuu suuhuni miehinen lima valtaa suuni pyörittelen varovasti kielelläni kullia ympäriltä. mies ei malta vaan tarraa päästäni kiinni ja alkaa pumpata kalua edestakaisin suussani. välillä hän tunkee sen syvälle jolloin tulee kakomisefekti ,tahti kiihtyy kyrpä suussani paisuu ja alkaa nytkähdellä suuni täyttyy spermasta ja mies örähtelee kovaäänisesti .en kyennyt nilemään mälliä vaan köhin ja syljeskelen spermoja.kaluni seisoo kovemmin kuin koskaan

• Olen hetero suhteessa olen jo kauan himoinnut päästä maistaa kullia.Monen kaa olen jutellut aina kaatuu paikan puutteeseen.En halua yleisellä paikalla en metsässä.

• Sama mielessä ja samaan on mullakin kaatunut

• Se on varattujen miesten ongelma kun ei voi kotiinkaa pyytää

• hevari kirjoitti:

Se on varattujen miesten ongelma kun ei voi kotiinkaa pyytää

Juurikin näin

• sitä pitää uskaltaa mennä metsään etenkin näin kesällä,siinä on oma vaaran viehtymys

• Tule käymään minun luona asun yksin,ei kukaan tule häiritsemään. otettaisiin toisiltamme suihin ja saat panna peppuunkin jos haluat-

• Anonyymi kirjoitti:

Tule käymään minun luona asun yksin,ei kukaan tule häiritsemään. otettaisiin toisiltamme suihin ja saat panna peppuunkin jos haluat-

Missä päin asut

• Anonyymi kirjoitti:

Tule käymään minun luona asun yksin,ei kukaan tule häiritsemään. otettaisiin toisiltamme suihin ja saat panna peppuunkin jos haluat-

uuh kiihoittavaa kerro lisää ,missä tapaisimme?

• Justus-48 kirjoitti:

Missä päin asut

Pohjoisessa

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko mistä päin

• Justus-48 kirjoitti:

Missä päin asut

riihimäellä tule nauttimaan

• tule käymään, niin otamme toisiltamme suihin.

• missä olet sä?

• No miten Vaasassa 13.9?

Reissussa siellä iltapäivällä ja yöllä.

Komea kullisi käsittelyä vailla. Kulli. Saa olla kunnon kyrpäkin.

Nimim. Kova onni

• Täytyy kyllä myöntää, että olen aloittajalla ja muille hänen kaltaisilleen kateellinen... Jospa sitä vain pystyisikin ottamaan itseltään suihin, mutta turha on toivo moiseen akrobaattiseen temppuun :(
    t: M45-utelias-Tre

• Joo sama homma. Olishan se upeaa, muttei taivu, ei millään. Kulli suussa on kyllä hieno tunne.
      Tre-50

• Tosi hyvältä kun näkee miten toinen nauttii ja kalu sykkii suussa. Kiihottavinta kun aistii kalun purkutumisen suuhun ja spermmat tulee paineella ytität samalla niellä kaiken

• Loviisast ketään kokeilee?

• Olen käynyt siellä niemessä leirintä alueen jälkeen runkkaamassa liivit päällä.Kerran vanhempi mies tarjosi paksunuppista lyhyttä kaluaan suuhun auton ikkunasta.Samalla runkkasin ja yritin olla laukeamatta ennenkuin suuhun tulee.Mahtava orgasmi kun suu oli täynnä spermaa

• Koska käyt udestaan? Onks sul sähköposti?

• Itse olin utelias ja himokas miehen kanssa panemaan nuorena pojankollina. Sitten kun aikuisiällä kokeilin se ei ollutkaan himoja vastaavaa. Kyrvän ottaminen suuhun tuntui oudolta. Se oli semmoinen pehmeä ihan kuin tuttia olisi imenyt. Ehkä siihen vaikutti se että tein sen tuntemattoman vanhemman miehen kanssa. Jonkun oman kaverin kanssa olisi voinut olla nautinnollisempaa.

Mutta se mihin rakastuin oli munan saaminen peppuun. Voi veljet kun se liikkui sisällä tuli tunne että sen ei halua loppuvan. Onnekseni vaimoni tykkää antaa straponia minulle joten saan nauttia siitä.

Jos joku miettii kokeilemisia se kannattaa tehdä. Seksi on nautintoa tuova asia joten kannattaa kokea sitä kaikin mahdollisin tavoin.

• hei sinä mies kävit kylässä et lauennut tule kylään nuolen sinut kuivaksi suuni on kunnossa et ole niin vanha kyllä se mälli irtoaa tule kylään

• Itä uusimaa toista ukm????

• Ikäsi? Onko s-postia johon laittaa viestiä?

• Tässä olisi 53-v miehekäs ukm Kouvolasta halukkaana imemään huolellisesti loppuun asti.
      mika14@luukku.com

• Mieti nyt: hiljainen metsätie, aurinko paistaa. Auto parkkiin. Nojaat konepeltiä vasten. Vedän housusi alas, kullisi on alushousuissa vielä. Hieron reisiäsi, pari suudelmaa. Hieron kaluasi, pallejasi. Työnnän käteni housuihisi. Vedän alushousut alas. Hyväilen ja vetelen kaluasi, hamuan pallejasi. Vatkaan hiljalleen, puristelen. Nuolen vartta. Palli käy suussa. Kullin pää hehkuu punaisena. Touhutippa valuu. Ahmaisen terskan suuhuni. Lutkutan kullia, vatkaan nopeammin. Voihkit, alat tulla. Kiihdytän, lopulta laukeat rajusti. Jatkan vatkaamista ja puristelua. Vapiset ja huohotat. Kunnes et enää kestä. Lopuksi vielä voitelen kalun öljyllä. Hellä kalusi palaa puolijähmeänä housuihin. Mmm. Valmis.

Kova onni, 06

• Tuli mieleen nuoruusvuodet kun kaverin kanssa touhusimme keskenään. Eipä muut kaverit tienneet miten imimme toisemme kuiviin saunassa mökillä heidän ryypätessä pihalla.

Teimme tätä naisen puutteen vuoksi mutta jälkikäteen miettien oli siinä myös nautintoa miesten välisestä seksistä vaikka samaa ei saa kuin naisten kanssa.

• M53 Lappi Piukat sukkahousut jalassa. Kulli näkyy läpi . Kun joku olisi nyt hieromassa kulliani ja pallejani ja pikkuhiljaa kaivaisi kullini esiin ja ottaisi suuhun...

• M53 Lappi...
      Nojaat käsilläsi piironkia vasten, takkatuli loimuaa pienellä liekillä, hieron hellästi reisiäsi, näen kullisi sukkisten läpi, siirrän käteni ensin palleihisi, sitten puristelen jo kullisi vartta, kutittelen sormillani jähmettyvän kullisi päätä...vedän sukkikset alas, kullisi ponkaisee esiin, sojottaen kohti, pyörittelen pallejasi ja katson kuinka kullisi kohoaa täyteen mittaansa, tartun varteen ja alan vatkata hellästi, suutelen pallejasi, nuolen niitä alapuolelta, terskasi kiiltää kovana, vatkaan jo lujempaa, pian alan upottelemaan terskaa suuhuni, jatkan kunnes hengityksesi kiihtyy, puristan kulliasi tiukemmin, vauhti kiihtyy kunnes laukeat sotkuisesti...jatkan vetelemistä niin että vapiset, tunnet kuinka laukeaisit heti uudelleen, kiusaan terskaasi kunnes pyydät lopettamaan...Suihkussa pesen herkän kalusi ja lopuksi hieron sen vielä kosteusvoiteella...ahh

Kova onni 06

• 4kymppinen mies ois halukas kokeileen ekaa kertaa alle parikymppisen kanssa imutusta

• 4kymppinen, mites jos toinen nelikymppinen hoitelis sun kalun...?

Kova onni 06

• Hei, Olen vuosia ollut kiinnostunut miehen munasta suussani ja pepussani.
    Olin yhdessä vaiheessa pitkään häpeissäni asiasta vaikken ole mitään tehnyt, mutta nykyisin ilomielin katson netistä miehen ja naisen välistä seksistä, jossa fantasioin naisen olevan minä. En oikein pidä homopornosta, koska nainen on kauniimpi, viehättävämpi ja seksikkäämpi.
    Olen työntänyt joitakin esineitä peppuuni leikkien sen olevan dildo ja runkannut samalla, se laukeaminen on ihanaa!
    Fantasioin hyvin paljon sitä, miten eka kerta miehen kanssa olisi hieman ujoa minun puoleltani ja että minua vietäisiin, kun olehan minä sen verran kiltti ihminen etten osaisi kuitenkaan ohjata tilannetta. Minua ns. alistamalla ottaisin munaa suuhuni ja tietenkin peppuuni. 69 olisi ihanaa koska kummatkin tekee samaa asiaan toiselleen tasapuolisesti samaan aikaan!
    En tiedä miten suhtautuisin ensimmäiseen kertaan, koska häpeäisin itseni varmaan maan rakoon tai jospa vaikka löytäisin itsestäni vahvan uuden puolen, ken tietää.
    Pornossa ihmiset ovat niin komeita ja kauniita sekä meininki voi olla niin romanttista ettei olisi toista niin antaahan se mielkuvaa pehmeistä, lämpimistä komeista kyrvistä jatilanteista.
    Voi että kun joskus pääsisin!

• Olis kiva kokeilla yhdessä. Mistä oot?

• Seinäjoella kokematon kolmekymppinen bi-mies haluaisi päästä imemään ja mahdollisesti myös kumppanin joka haluais tehdä samaa mulle. Oon täysin avoin ja huumorintajunen sälli. Jos hommasta ei meinaa tulla mitään niin nauretaan yhdessä koko hommaa :) että jos oot yhtä urpo asian suhteen kun mä niin laita sähköpostia!

Kolmekymppinen@meiliboxi.fi

• sairaita ajatuksi, toivottavasti ensi vaaleissa kristilliset ja persut saavat paljon ääniä, saadaan homostelu loppumaan kun vaihtoehtona on eheytyminen tai niskalaukaus

• Seuraava vaalitulos viedään persut saunan taakse kristillisten seuraksi.Taantumuksellisten aika on ohi.

• Itse olet varmaan eläimiin sekaantuja.Persuille tyypillistä toimintaa.

• Huomenna unisexiin imettään TRE heti kun aukee.

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 136 sääntöjenvastaista viestiä.