Miltä tuntuu imeä toisen miehen kyrpää?

Sperma1984

Olen bi-mies, mutta en ole vielä harrastanut seksiä miehen kanssa. Tekisi kyllä mieli imeä terskaa ja ottaa koko lasti suuhuni ja niellä se. Olen joskus ottanut itseltäni suihin, mutta olisi kiihottavaa ottaa toisen miehen kalu suuhun.

357

18699

12Äänestä

    Vastaukset

    • fantasiaa_vain

      mä oon naisella varattu, mutta se bi tulee välillä ulos. Kerran löytänyt kundin, jonka kanssa käytiin imemässä. Että oli kiihottavaa, en vielä ottanut spermoja suuhun. Sekin kyllä kiihottais

      • Anonyymi

        Haluan imea myös kullua, se on kivaa ja ole ottanutlastin suyhun mutta haluasin lisaa


      • Anonyymi

        Annat ko imea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annat ko imea?

        Olen itsekin halunnut imeä ja antaa 20v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Annat ko imea?

        toota kai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annat ko imea?

        Haluan että kaksi miestä tulee ja toinen tunkee kyrvän suuhun,toinen perseeseen ja molemmat laukeavat sisään,spermaa suu täynnä ja perseessä lämmittää kun tulee täysi lasti,haluan kovasti ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan imea myös kullua, se on kivaa ja ole ottanutlastin suyhun mutta haluasin lisaa

        Mä haluan sut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itsekin halunnut imeä ja antaa 20v

        Saat imeä mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annat ko imea?

        Ehdottamasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itsekin halunnut imeä ja antaa 20v

        tuu mun luo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan että kaksi miestä tulee ja toinen tunkee kyrvän suuhun,toinen perseeseen ja molemmat laukeavat sisään,spermaa suu täynnä ja perseessä lämmittää kun tulee täysi lasti,haluan kovasti ...

        minäkin tahdon olla tyttö kun mies nussi minut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan sut

        tuu nussi minut tällä tyttöllä kulli jo kovana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuu nussi minut tällä tyttöllä kulli jo kovana

        mä haluun isonkullisen mihen joka riisu minut alasti ja nussin minut heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottamasti.

        kyllä saat imeä minut sä saat hommata minulle mekkoja ja pöksyjä sukkahousuja kun nussit tämän kiimaisen homotyttön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annat ko imea?

        Ihan varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmasti.

        Minäkin olen "tyttö" ja aina puutteessa, haluaisin saada itselleni vanhemman miehen jolla vielä kalu toimii. Olisin otettu kun olisin vakkarityttö omalle rakkaalle miehelleni, saisit varmasti tarpeeksi seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annat ko imea?

        kyllä anna imeä sun ja saat panna mua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat imeä mua.

        Minä haluan imeä ja nuolla kullin vartta sekä palleja s


      • Anonyymi

        maista ja ime uudelleen kovaksi kyllä tuntuu mukavalta pepussa jaksaa pitkään


    • Imuu

      Kivaa Imee toista...Bi mies vaasasta

      • Anonyymi

        mistä päi vaasaa


      • Anonyymi

        joo mistä päin olet, imen ja imutan


    • HalukasBiTop

      Tampereen suunnalla ketään uteliasta?
      Olen 41v. ukkomies ja haluaisin kokeilla nuoremman kaverin kans miltä tuntuis miesten kesken nautiskelu... Runkut ja inut ainakin...
      Vaikka jo tänä iltana jos vaan kaveri löytyis...

      • Anonyymi

        Olis varmaan mukava saada kulli perään ei vielä koskaan ole ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis varmaan mukava saada kulli perään ei vielä koskaan ole ollut.

        Niimpä... halua olisi kokeilla mutta mistäs sitä sellaisen sopivan kaverin löytäisi joka tämän kokemuksen antaisi ja ehkäpä sopivan vakituiseen astuisi...?
        t: M45-utelias-Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis varmaan mukava saada kulli perään ei vielä koskaan ole ollut.

        Varmaan hyvää. tuu mun luo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan hyvää. tuu mun luo

        Missä asut.


      • olisin kiinostunut ottamaan suihin, saat nussia mua


    • varsinaissuomestabi

      Olen biukm, on todella mukava välillä imeä kullia ja imettää kulli ja runkkailla yhdessä....

      • Anonyymi

        tulehan käymään niin minä imen ja runkkaan sinua, saat pylly panotkin jos haluat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulehan käymään niin minä imen ja runkkaan sinua, saat pylly panotkin jos haluat

        Mihin tulen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulehan käymään niin minä imen ja runkkaan sinua, saat pylly panotkin jos haluat

        Tuntuu hyvältä


      • Anonyymi

        Ihan hyvä.


      • Anonyymi

        Hieno homma


      • Anonyymi

        Tehdään kaikkea yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulehan käymään niin minä imen ja runkkaan sinua, saat pylly panotkin jos haluat

        Jos niin kaikki käy. Mutta multa et saa persettä.


      • Anonyymi

      • No voit tulla mun kotiin Vislantie 3 C 20


      • Anonyymi

        ihan hienoa.


    • 62v

      Äijä mansesta haluis kans kokea jonkun(nuoren)suu....

    • riski_business

      Avaaja kertoo olevansa bi-mies. Kuitenkin tuo käsite on varsin laaja ja sen sisältö riippuu henkilöstä ja voinee muuttuakin elämän aikana.

      Osalle se merkitsee pelkkää seksiä, erilaista fyysisitä nautiskelua / kokemusta, ei muuta. Osalle pelkkä ajatus toisen miehen suutelusta on mahdottomuus, mutta jonkin tyyppinen pelkkä seksijuttu ok.

      Joku taasen luokittelee itsensä bi-uteliaaksi, ollen kiinnostunut vain satunnaisesti, harvoin jostakin pelkästä seksihommasta edes toivomatta jotakin suht' säännöllistä nautiskelua.

      Joillekin toiselle se merkitsee kykyä ja / tai haluakin tunnesuhteeseen myös miehen kanssa kuten naisen kanssa.

      Sitten on oma lukunsa varatut miehet, jotka kumppaneiltaan salasa heitä pettävät toisten miesten kanssa ja riskeeraavat tautejakin naiselleen viedä, jossa riski kasvaa entisestään niiden kohdalla, jotka harrastavat seksikaupposen toimintahuoneita ja / tai levikkeitä ymv. Muutoikin ilmeisen suuri osa bi-miehiä on seksuaalisesti riskikäyttäytyviä.

      Ha pakottavat pettämisellään naisensa tilanteeseen jota nainen ei itse ole valinnut.

      Sitten on eri asia jos mies on taipumuksestaan kertonut ja kumppaninsa nuo riskiseikkailunsa tietoisesti sallii.

    • mekkok

      Kyllä toisen siittimen imeminen on ihanaa ja kiihottavaa. Olen niellyt ja ottanut pääälleni. Sama niellä kun syöksyn suuhun saa.

      • Poooskeen

        Minä en siittimiä ime!!! Täytyy olla kulli tai kyrpä! Pippelikin ok ; )


      • Anonyymi
        Poooskeen kirjoitti:

        Minä en siittimiä ime!!! Täytyy olla kulli tai kyrpä! Pippelikin ok ; )

        En minäkään,sehän olisi homoilua...
        Toisaalta olen haaveillut siitä,että 53v heteroukkomiehenä olisin vanhemman miehen luona kylässä,ja ennen lähtöäni mies vaatisi,tarvittaessa vähän ’pakottaisikin’ purkamaan paineensa käsillä ja suulla...
        Outoako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään,sehän olisi homoilua...
        Toisaalta olen haaveillut siitä,että 53v heteroukkomiehenä olisin vanhemman miehen luona kylässä,ja ennen lähtöäni mies vaatisi,tarvittaessa vähän ’pakottaisikin’ purkamaan paineensa käsillä ja suulla...
        Outoako?

        Eikö ketään vanhempaa miestä kiinnostaisia koulia kokematonta imurikseen...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ketään vanhempaa miestä kiinnostaisia koulia kokematonta imurikseen...?

        Mulle sopisi hyvin! Olen vanhempi Ukm-bi! Missäpäin olet, mä Lahdessa! Tykkään 69 asennosta niin saadaan molemmat kulli suuhun ja otetaan loppuun saakka, niellään spermat.
        Ei kerrota tätä akoillemme :)
        Kerro nyt ensin missäpäin olet..... odotan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ketään vanhempaa miestä kiinnostaisia koulia kokematonta imurikseen...?

        Minäkin kokematon, mutta tule luokseni niin opetellaan. Olen 64 ja kova halu saada kullia suuhun japeppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin kokematon, mutta tule luokseni niin opetellaan. Olen 64 ja kova halu saada kullia suuhun japeppuun.

        Minä haluaisin kanssa opetella kunnon suihin oton, kelpaisinko oppiin?
        olen ukm. ikäpappa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluaisin kanssa opetella kunnon suihin oton, kelpaisinko oppiin?
        olen ukm. ikäpappa.

        Missä päin olet


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin kokematon, mutta tule luokseni niin opetellaan. Olen 64 ja kova halu saada kullia suuhun japeppuun.

        Missäpäin voisi kokeilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluaisin kanssa opetella kunnon suihin oton, kelpaisinko oppiin?
        olen ukm. ikäpappa.

        missä päin olet, tule niinotettais suihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluaisin kanssa opetella kunnon suihin oton, kelpaisinko oppiin?
        olen ukm. ikäpappa.

        Asun lapissa,tule niin otamme toisiltamme suihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluaisin kanssa opetella kunnon suihin oton, kelpaisinko oppiin?
        olen ukm. ikäpappa.

        Tule käymään niin opetellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluaisin kanssa opetella kunnon suihin oton, kelpaisinko oppiin?
        olen ukm. ikäpappa.

        Tule käymään niin 0petellaan


      • Anonyymi
        Justus-48 kirjoitti:

        Missäpäin voisi kokeilla?

        Lapissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluaisin kanssa opetella kunnon suihin oton, kelpaisinko oppiin?
        olen ukm. ikäpappa.

        Tule käymään niin opetellaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluaisin kanssa opetella kunnon suihin oton, kelpaisinko oppiin?
        olen ukm. ikäpappa.

        Laitappa s-p osoite


      • Anonyymi
        Kiela kirjoitti:

        Asun lapissa,tule niin otamme toisiltamme suihin.

        Mie kans ja kiinnostais...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin kokematon, mutta tule luokseni niin opetellaan. Olen 64 ja kova halu saada kullia suuhun japeppuun.

        olen vanhempi mies olisi kivaa nuolla kulliasi peppuakin olisi tarjolla tule riihimäkeen nauttimaan ihanasta sessiosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin kokematon, mutta tule luokseni niin opetellaan. Olen 64 ja kova halu saada kullia suuhun japeppuun.

        Tässä olis 65 ukm Rovaniemeltä. Paikka on ja halulla antaisin ja ottaisin kalua suuhun.


      • Anonyymi
        Kiela kirjoitti:

        Asun lapissa,tule niin otamme toisiltamme suihin.

        65v ukm siisti ja hyväkäytöksinen Roista haluais ja antas kalua suuhun.Asun lähellä Kielaa.
        Martti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään,sehän olisi homoilua...
        Toisaalta olen haaveillut siitä,että 53v heteroukkomiehenä olisin vanhemman miehen luona kylässä,ja ennen lähtöäni mies vaatisi,tarvittaessa vähän ’pakottaisikin’ purkamaan paineensa käsillä ja suulla...
        Outoako?

        Ei se mitään outua ole. Jos tykkäät siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        65v ukm siisti ja hyväkäytöksinen Roista haluais ja antas kalua suuhun.Asun lähellä Kielaa.
        Martti.

        Tulehan käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapissa

        Niin minäkin lapissa


      • Anonyymi

        Just hyvää.


      • Aivan ihanaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tule käymään niin opetellaan.

        hei mies olen kiimassa oleva homotyttö joka tahdoo ison kullia ja koko miehen tule n nussi mun peppua mä olen sun lehmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin kokematon, mutta tule luokseni niin opetellaan. Olen 64 ja kova halu saada kullia suuhun japeppuun.

        tule sinä minun luokseni riksuun soita 0443413783 olen luotettava mies odotan sinua pidetään hauskaa alasti kahden kesken


      • Anonyymi

        Jonna on isänsä huora


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ketään vanhempaa miestä kiinnostaisia koulia kokematonta imurikseen...?

        Ota mut. Saat hyvää kyrpää


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ketään vanhempaa miestä kiinnostaisia koulia kokematonta imurikseen...?

        Ehdottamasti. Kirjoita mulle. [email protected]


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ketään vanhempaa miestä kiinnostaisia koulia kokematonta imurikseen...?

        Mä ainakin. Oon 70vuotias asun Jyväskylässä, tehdään kaikkea mitä haluat. Oon rauhallinen mies. Pusi sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule sinä minun luokseni riksuun soita 0443413783 olen luotettava mies odotan sinua pidetään hauskaa alasti kahden kesken

        Vieläkö etsit? Soittelin sulle vuosi sitten muutaman kerran jos muistat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen vanhempi mies olisi kivaa nuolla kulliasi peppuakin olisi tarjolla tule riihimäkeen nauttimaan ihanasta sessiosta

        saat kyllä imeä ja nuolla tosi pitkään sekä lopuksi minä imen sinut kovaksi ja panet minua kunnes saan oikean orkun? Olen "tyttöpoika" joka kaipaa aikuisen miehen syliin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saat kyllä imeä ja nuolla tosi pitkään sekä lopuksi minä imen sinut kovaksi ja panet minua kunnes saan oikean orkun? Olen "tyttöpoika" joka kaipaa aikuisen miehen syliin..

        hei muru täälä olisi hyväperäinen homotyttö tahdoo kullia tule nussi minut


    • Tillig

      Olis kiva jos joku haluais imee ja ottaa loppunasti. Tampere

      • HalukasUkm

        Täällä olis kokematon mutta halukas 41-v., ukkomies, joka haluais...
        Kiva olis myös jos itekin sais antaa suihin... olisko sulla haluja imee mua?
        Minkä ikäinen ja kokoinen jne. oot?
        Missäpäin Tamperetta vaikutat?


      • Tnhyvää

        Sinua olis varmaan ihana imeä tuntea ihana kuoli suussa ja liikkuu siellä edes takaisin ja pian antaa ihanan lastin suuhuni mutta asun jämsässä


      • Anonyymi
        Tnhyvää kirjoitti:

        Sinua olis varmaan ihana imeä tuntea ihana kuoli suussa ja liikkuu siellä edes takaisin ja pian antaa ihanan lastin suuhuni mutta asun jämsässä

        Tule käymään niin otetaan toisiltamme suihin.


      • Anonyymi
        Tnhyvää kirjoitti:

        Sinua olis varmaan ihana imeä tuntea ihana kuoli suussa ja liikkuu siellä edes takaisin ja pian antaa ihanan lastin suuhuni mutta asun jämsässä

        Eihän tuo kaaukana ole- Asun Jyväskylässä


      • Tnhyvää kirjoitti:

        Sinua olis varmaan ihana imeä tuntea ihana kuoli suussa ja liikkuu siellä edes takaisin ja pian antaa ihanan lastin suuhuni mutta asun jämsässä

        Minäkin asun jämsässä


    • tktkktktktktk

      Miltä tuntuu imeä toisen miehen kyrpää?Kiihottavalta tietenkin..

      • Anonyymi

        intissä sai vaikka minkä kokoista suuhun niellä samana päivänä n.10 lastia oli mukava hellittää kavereitten paineita


    • Imijä

      Mä tykkään imeä toiselta.mieheltä ennkä saa tarpeekseni koskaan!! Mikään ei ole kiihottavampaa kuin olla polvillaan toisen miehn edessä ja pitää tukasta tiukasti kiinni ja välillä tunkee väkisin suun ottamaan koko vehjettä ja välillä löysemmin.mutta valta on täysin imettäjällä.

      • Anonyymi

        tuu ottamaan multa. Ihanaa.


    • kynä

      voin sanoa kun saa kullin suuhun alkaa imeen se on mahtava tunne myös ottavalle imen huolella että kaverikin nauttii ota yht .nuolen mielelläni

      • 909

        Kyllä tykkään kun nuollaan ja puristellaan palleja kovaa .


      • kynä
        909 kirjoitti:

        Kyllä tykkään kun nuollaan ja puristellaan palleja kovaa .

        olisi kivaa saada kullisi suuhun ja nuolla pitkään hivellä pallejasi saisit tehdä minulle muutakin nuollaan toistemme kullit tyhjäksi nautinolla


      • tytsy69
        909 kirjoitti:

        Kyllä tykkään kun nuollaan ja puristellaan palleja kovaa .

        Hei! Kyllä saat nauttia vaikka yksipuoleisesti, nuoluista, imuista ja puristeluista. Minä haluan tuottaa sinulle kaikki nautinnot, sinun ei tarvitse kuin tykätä ja nauttia, minä teen sinulle ihanaa ja nieleskelen spermasi saan siitä oman nautintoni?


      • Anonyymi
        909 kirjoitti:

        Kyllä tykkään kun nuollaan ja puristellaan palleja kovaa .

        Hienoa tavataan, Sat hyvää kyrpää.


      • Anonyymi
        909 kirjoitti:

        Kyllä tykkään kun nuollaan ja puristellaan palleja kovaa .

        Ihan hienosti.


      • kynä kirjoitti:

        olisi kivaa saada kullisi suuhun ja nuolla pitkään hivellä pallejasi saisit tehdä minulle muutakin nuollaan toistemme kullit tyhjäksi nautinolla

        Just noin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa tavataan, Sat hyvää kyrpää.

        hei muru tuu nussi mun peppua mä olen kiimainen homotyttö joka tahdoo isoa kyrppä


      • Anonyymi
        sack23 kirjoitti:

        Just noin.

        Ihan kiva. Laita sp. minulle. Sovitaan sitten kaikesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kiva. Laita sp. minulle. Sovitaan sitten kaikesta.

        Mun sp. on: [email protected]


      • Anonyymi
        909 kirjoitti:

        Kyllä tykkään kun nuollaan ja puristellaan palleja kovaa .

        hei muru tuu nussi tämän kiimaaisen homotyttön mä haluu miehen jolla on iso kulli


      • Anonyymi

        on se mahtava tunne kun kyrpä nousee kovaksi oman suun sisällä tietää tehneensä jotain oikeen


      • Anonyymi
        909 kirjoitti:

        Kyllä tykkään kun nuollaan ja puristellaan palleja kovaa .

        tuohon vielä 2sormea peppuun vau


    • Rauuul

      19cm x paksu turussa!?

      • Turkuun voin tulla, ensi vikolla..


    • Celeron-Sampsa

      moi olen Sampsa ja tykkään imeä miesten kyrpiä. olen varattu toiselle miehelle vaikka olen kulissa avioliitossa naisen kanssa.

    • Ukmbi

      Loviisa 16,5 x4,5cm bi ukm. Muita lähellä?

      • biimuri

        Läheltä loviisaa toinen ukm ottaisi suuhun ja runkkaisi,missä loviisassa voisi tavata?


      • Ukmbi

        Mikä ikäinen olet? Onko joku hyvä paikka?


      • Anonyymi

        Olisko se niemi siellä leirintä alueen päässä hyvä paikka? Olen melkein 60 ja bi ukm myös.Olisi ihanaa olla 69 ja saada suuhun


      • Anonyymi
        Ukmbi kirjoitti:

        Mikä ikäinen olet? Onko joku hyvä paikka?

        68v 3h keittiö


    • Tykkään imeä ja se kiihottaa minua. Jos otan syöksyn suuhun niin sama niellä heti. Se ei oikeesti ole herkkua mutta tuossa tilnteessa hyväksyttävää.

      • Anonyymi

        myös cd tyttöilijä .minä taas aina haluan maistella ja makustella suussani mut oikein kitkerä kyllä nieltävä heti


      • Anonyymi

        oliko makiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        myös cd tyttöilijä .minä taas aina haluan maistella ja makustella suussani mut oikein kitkerä kyllä nieltävä heti

        täällä olis laatu spermaa tarjolla sulle makustella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        myös cd tyttöilijä .minä taas aina haluan maistella ja makustella suussani mut oikein kitkerä kyllä nieltävä heti

        eilen vapunaattona imin ekakerta kaverin lastit.tykkäsin


      • Anonyymi

        Aivan ihanaa


      • Ihan hyvä.


    • Kuopionmeis

      Kullin imeminen on kiihottavaa. Hitaasti kulli suussa kielellä hyväillä terskanpäätä.
      Pikku hiljaa mies alkaa huohottaa ja liikuttaa lantiota työntäen kalua hitaasti edestakaisin.
      Spermat otan syvälle ja nuolen kalun puhtaaksi. Sitten onkin minun vuoroni nauttia.

      • Anonyymi

        Osaa ne rouvatkin! Olen yllättänyt muutama kuukausi sitten vaimoni ja hänen parhaan rouvaystävänsä! Tulin töistä aiemmin ja siellä he olivat makkarissa 69 asennossa ja vinkuivat.
        Riisuin hiljaa ja katselin, kun huomasivat minut niin säikkyivät. Kehoitin jatkamaa,,hiukka runkkailin katsoessani, menin alasti kulli pystyssä sänkyyn hyväillen heitä! Saivat mahtavat orkut!
        Sit vaimo sanoin että Paula tarvis kulliakin, kun sen mies on viikon pois. Annoin toki ja nyt Paula käy meillä ilottelemassa noin kerran viikossa ja olen tietty mukana monin tavoin...Tämä ihanuus jatkukoon..... Haluatko neljänneksi mukaan??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaa ne rouvatkin! Olen yllättänyt muutama kuukausi sitten vaimoni ja hänen parhaan rouvaystävänsä! Tulin töistä aiemmin ja siellä he olivat makkarissa 69 asennossa ja vinkuivat.
        Riisuin hiljaa ja katselin, kun huomasivat minut niin säikkyivät. Kehoitin jatkamaa,,hiukka runkkailin katsoessani, menin alasti kulli pystyssä sänkyyn hyväillen heitä! Saivat mahtavat orkut!
        Sit vaimo sanoin että Paula tarvis kulliakin, kun sen mies on viikon pois. Annoin toki ja nyt Paula käy meillä ilottelemassa noin kerran viikossa ja olen tietty mukana monin tavoin...Tämä ihanuus jatkukoon..... Haluatko neljänneksi mukaan??

        Voisin tulla mukaan naiset 69 ja miehet 69....... olisi kiimaista


      • Anonyymi

        Hienoo tykkään susta.


      • Anonyymi

        Hiton hienosti kirjoitit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoo tykkään susta.

        Niin määkin susta.


      • Aivan hienoo.


      • aivan


      • Anonyymi

        ai miten hienosti kirjoittu. Martti Häyrynen Jyväskylä


    • sekolmas

      Oli se ekakertaa jännittävää ja ensin tuntui etten ole bi, mutta se kun kolmen kimpassa kaverin vaimo halusi katsella miesten välistä. Kaverin vaimo houkutteli minut ensin ja kiihotti omalla tyylillään ja pyysi meitä suutelemaan. keskenään vähänajan hän hyväili molempien penistä ja sitten pyysi minua ottamaan miehensä peniksen suihin ja se kun kaveri kiihtyi ja pyysi lisää niin se tuntui ettei tästä voi luopua.

      • 03pohj

        Kuulostaa mukavalta. Oisko täällä jotain paria/bi-paria kenen miehen munaa saisi imeä ekaa kertaan ja nainen katsoisi? Olen 31v mies.


      • Anonyymi
        03pohj kirjoitti:

        Kuulostaa mukavalta. Oisko täällä jotain paria/bi-paria kenen miehen munaa saisi imeä ekaa kertaan ja nainen katsoisi? Olen 31v mies.

        Ilman muuta. imisit mua ja tyytöystävä katsos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman muuta. imisit mua ja tyytöystävä katsos.

        Näin se vaan menee. oon ollut leski pari kertaa. Elämä on tällaista. Vaikeaa. mutta sitä on vain jatkettava


    • Siksseks

      Ensimmäisen suikkarini imin kaveriltani jokunen vuosi sitten. Saunottiin juotiin ja polteltiin ja kaverin nainen alkoi kyseleen että ollaanko oltu koskaan miehen kans. No ei oltu mutta se alkoi sitten vänkään että haluais nähdä kun miehet suutelee. No siinä muijalle mieleksi vähän pussailtii ja muijahan siitä innostui että vähän runkkailtais toisia. No vähän siinä toisten mulkkuja hierottiin ja alkoi seisoonkin aika tavalla. Kaverin muija haki dildonkin jo ja sanoi että ei voi olla ilman nyt, mutta haluais katsoo suihinottoo ja että enkö vois vähän imee... No ei kait siinä, otin kaverin saunapuhtaan kalun suuhun ja imeslkelin hetken terskaa ja vähän liikuttelin nahkaa ees taas. Kohtahan se muija sen dildonsa kans jo ulvoi orkun kourissa ja kaverikin laski lastinsa tulemaan. Sain kiitokseksi kaverin muijalta sille iltaa monet suikkarit ja panot kun siirryttiin kolmisin peuhaan lakanoihin.

    • Thailad

      Kertokaa kokemuksia thaimaan ladyboy ja shemale sexi leikeistä.

    • Kiimane

      Ensimmäinen kerta on jännittävä. Mieletöntä puristella ensin pullotusta housujen päältä ja avata housut hitaasti. Ah sitä tunnetta, kun esiin ponnahtaa pitkä ja paksu kyrpä, terska paljaana ja ottaa siitä kiinni ja laittaa huulet ympärille.

      • Anonyymi

        ihanaa


    • Toni-.-Karppinen

      Hyvältä, nuori mies Tampereelta täällä kovana ja seuraa vailla

      • Anonyymi

        Niin mäkin Otatko suihin.


      • Anonyymi

        Laita viestiä os [email protected] niin tutustutaan ja saisit seuraa.Minulla paikka missä tavattaisi.On oma saunakin käytettävissä Kirjoittele t Heikki


    • Biukmimee

      Imen vanhempaa 60 -75v miestä. Helsinki/ Espoo/Vantaa ?

      • mukavamies09

        mites 48v?


      • Biukmimee
        mukavamies09 kirjoitti:

        mites 48v?

        Ok. Mihin osoitteeseen sulle spostia ?


      • Anonyymi
        mukavamies09 kirjoitti:

        mites 48v?

        63 Vvuosaari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        63 Vvuosaari

        en saa postia lähtemään.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        63 Vvuosaari

        olisin kyllä kiinnostunut


      • Anonyymi

        Milloin sulle käy ja missä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Milloin sulle käy ja missä

        laita postia....


      • Anonyymi

        Imetään molemmat, samaan aikaan kuumat spermat suuhun. Olen 74v ukm h-ki
        kirjota minulle osoite [email protected] Terv. halukas aina !


      • Anonyymi

        espoosta löytys


    • Jolupukki

      Mä tykkään kanssa imeä kalua, siinä on jotain hemmetin kiihottavaa. Olen semmoinen "fiilis bi", eli hyvin harvakseltaan sitä tulee tehtyä jos sille päälle sattuu, tosin niitä tilaisuuksiakaan ei niin ole. Tykkään myös nuolla pyllyä ja palleja samalla kun imuttelen. Spermat suuhun tietenkin. Paras kokemus näistä hommista oli kuitenkin kun kyljellään imettiin toistemme kaluja ja sormetettiin pyllyjä. Kokeilkaas tätä niin huuto-orgasmi on taattu!

      • Anonyymi

        Tuu mun luo. Saat imee mua mielestä halusta


    • Hyvältä, sain intissä imeä useammankin miehen kyrpää. Sekä varusmiesten että kantahenkilöstöön kuuluvilta.

    • Anonyymi

      Mä naimisissa, 56-v... tykkään imeä kaluja.. vaimo tietää... hyväksyy

      • Missäpäin?


      • Mikä olikaan nimimerk.?


      • Voit laittaa myös mulle käyttis sivusto


    • Hyvältä...

    • Anonyymi

      hyvältä tuntuu imeä ja lopuksi palkitsevaa

    • Anonyymi

      Oulusta kukaan halukas nyt?

      • Anonyymi

        hei muru täälä olisi kiimanen homotyuttö tahtoo isoa kullia tuu nussi minut


      • Anonyymi

        minä minä haluun sinun ja sinun kullin


    • Siinä tuntee itsensä halutuksi kun toinen pyytää minun imevän.

      • Anonyymi

        Mahtaako toinen haluta muuta kuin oman nautinnon sinua hyväksikäyttäen?


    • Anonyymi

      Tuntuu todella hyvältä ja kiihottavalta ja kun lisäksi kaveri samalla imee sinun kullia! Ei seksi siitä paljon parane!

    • Anonyymi

      Sain viikko sitten kullia suuhuni ekaa kertaa ja olen ihan addiktoitunut, kolmea miestä olen imutellut tähän mennessä. Se tunne kun toisen kyrpä kovettuu ja pitenee nopeasti mun käsissä ja suussa. Terskan muoto ja esarin pehmeys. Ja se kun tietää miten toinen nauttii. Kun kaveri saa orkun niin voihkin aina itsekin kun on niin ihanaa ja kiihottavaa.

      • Anonyymi

        Tääl olisi yks joka haluais munaa, mistä päin olet ja minkä ikänen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tääl olisi yks joka haluais munaa, mistä päin olet ja minkä ikänen?

        Saat laukasta spermat suuhuni😜


      • Anonyymi

        Hei kirjoittele minulle sähköpostia os [email protected] niin tutustuaan ja voisimme mekin tehdä seksijuttuja minun luona.Laita viestiä


    • Onhan se mukavaa molemmille,jos haluat voin imeä myös yksipuolisesti.Tampereen kupeesta ukm.

      • Anonyymi

        Mul kävis
        himbura-a-suomi24.fi
        Kirjottele


      • Anonyymi

        Saisit imeä mua, tykkäätkö kun olen sukkikset jalassa? Mies52bi


      • Olisi ihanaa imeä ,minulla olisi sukkanauha lantioliivit ja nylonsukat ja rintaliivit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisit imeä mua, tykkäätkö kun olen sukkikset jalassa? Mies52bi

        Kiva, olis aivan ihanaa kun saisin sukkanauhojen välistä imuttaa.


      • Anonyymi
        Liiveissäseisoo kirjoitti:

        Olisi ihanaa imeä ,minulla olisi sukkanauha lantioliivit ja nylonsukat ja rintaliivit.

        Mullakin olis kaikki naisten ihanat vermeet, saisit imeä ja ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin olis kaikki naisten ihanat vermeet, saisit imeä ja ottaa.

        Minulla on myöskin naisten asut ja kukkamekko päälläni, haluaisin miestä liiveissä


      • Anonyymi
        Liiveissäseisoo kirjoitti:

        Olisi ihanaa imeä ,minulla olisi sukkanauha lantioliivit ja nylonsukat ja rintaliivit.

        toi kuulostaa tosi makeelta
        [email protected]


    • Anonyymi

      Olen 58v mies Kuopiosta viikonloput kiertelen kaupungilla.

      Siisti terve tykkään pitää hauskaa myös parien kanssa.Myös imuttaa saa.

      Miesten keskeiset jutut ok. Imutus ja runkku. Ei panohommia.

      Tykkään imuttaa myös...……….. Törmätäänkös torilla.. Olen kiinnostunut....

    • Anonyymi

      Tosi kiimainen sivu.

      Tuntuu hyvälle imeä kyrpää ja ottaa se tosi syvälle nieluun. Tykkään kun olen isi-suhteessa vanhemman sedän kanssa. Menen sängylle selälleni pää roikkumaan sängynlaidalta, isi tulee seisaaltaan ja nussii naamaani. Ihanaa saada spermat nieluun, nielen ne vaistomaisesti. Sitten isin kanssa suudellaan spermaisilla kielillä.

      Nam :)

      • Anonyymi

        Täällä ois yks 65v isi/vaari Tampereelta joka haluais saada lämmintä nuorta suuta johon sais laueta ;)


      • Moi
        laita viestiä tänne suomi.fi-postiin (suora linkki ei toimi). Treelta, 50v, ukm


    • 53v man haluisin opetella ottaan suihin 03a

      • Anonyymi

        Täs ois 65v jos en oo liian vanha (Tinto66) manselainen??


    • Anonyymi

      Siisti mies istut soffalla, iso kulli vielä housuissa. Silittelen reisiä, hieron pakkaustasi housujen läpi. Kun alkaa kovettumaan, vedetään housut pois. Suukottelen pallejasi, otan jo kullisi käteeni. Vatkaan rauhassa. Kova terska kiiltää. Pakko jo nuolla vartta. En jaksa enää odottaa, otan jo terskan suuhun. Edestakaisin, mmm... Voitelen kalun ja vatkaus alkaa. Kiihdytys. Kun lopulta laukeat, jatkan kunnes et enää jaksa. Hieron nesteet reisiin ja läimäytän. Suihkussa pesen kalua pitkään. Ennen lopetusta voitelen sen vielä hyvin. Nukut raukeasti.

      • Anonyymi

        hei tule nussi minut mä tahdon ison kullia


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Loistavaa juttua! Täällä olis todella kiinnostunut miehistä kokematon kolmekymppinen bi-mies Seinäjoelta. Haluan päästä imemään ja antaa. Opettakaa! Mua saa käyttää hyväksi ja toivon sitä!

      • Anonyymi

        Nähdään illalla itsetyydytys chatissa, laita joku 06 nimimerkki


      • Anonyymi

        Itsetyydytys.org


    • Anonyymi

      En ole ainakaan vielä suostunut. Ei tunnu omalta jutulta.

    • Anonyymi

      Minä 53v Lapista ja pukeudun naisten asuihin. Olisi mukavaa kun joku silittelisi pitsihousujani hellästi ja lopulta ottaisi kovan kalun suuhuni. Pitkää pallien hieromista ja välillä käyttää suussa ja pitkän ajan jälkeen laukean suuhusi. Minä teen sinulle samoin. Kylki tai normi 69 asento on kivaa.

      • Anonyymi

        Laita s-p osoite, min myös Lapista


    • Anonyymi

      Ei tulisi mieleenkään ottaa kyrpää suuhun, mutta panen kyllä mielelläni homomiestä kurkkuun ja nuoletan persettäni, mieluiten naamalla istuen.

      • Anonyymi

        Tykkään pidellä kaverin päästä kiinni ja panna suuhun, kun jätkä on polvillaan edessäni. Ja siitä pääsee hajareisin naaman päällekin hieromaan persettään suuhun.


    • Anonyymi

      Ei miesten vehkeet nyt vaan satu kiinnostamaan. Olen vissiin liian hetero.

    • Anonyymi

      Kiinnostaisko ketään nähdä suihinoton merkeissä joku päivä Seinäjoen kirjaston vessassa? Otan suihin ;)

    • Anonyymi

      Kirjasto kuullostaa hyvältä. Miten sinuun saa yhteyden? En aio mennä sinne tuntikausiksi odottelemaan vaan jotain pitää sopia etukäteen.

      • Anonyymi

        Tiistai tai keskiviikko klo 12 kirjaston vessa?


      • Anonyymi

        imiskö mua ketään Jyväkylässä. miellummin nuori kundi


    • On se upeaa ja mahtavaa niellä mällit toiselta, kannattaa kokeilla.

    • Anonyymi

      Oon itse parisuhteessa oleva mies. Reilu vuoden verran nyt ekan kokeilun jälkeen otanu miehiltä suihin. Miehet ja peppu homma ei kiinosta muuten. Vaimo tietää ja se on sille ok. Suosittelen kokeilemaan. Kiihotus ja halut ei tee homoksi vaan tunteet. Jos kiihotut siitä että suussa on sykkivä kova penis niin voit huoeta silti olla hetero.

    • Olis mukavaa jos joku ottais suihin

      • Anonyymi

        Laita s-posoite.Otansuihin


      • Anonyymi

        Minä kyllä otan oikein mielelläni, pidän siitä kun mies laukeaa suuhuni täyttäen suuni ihanalla spermalla, nielen sen kaiken ja nuoleskelen kullisi puhtaaksi...


      • Anonyymi

    • kiimaiselta, lämmin kulli heiluu edessäni kiimalimaa valuen,aukaisen suuni maistan kielellä limaa maistuu suolaiselta ja hikiseltä.kalu tunkeutuu suuhuni miehinen lima valtaa suuni pyörittelen varovasti kielelläni kullia ympäriltä. mies ei malta vaan tarraa päästäni kiinni ja alkaa pumpata kalua edestakaisin suussani. välillä hän tunkee sen syvälle jolloin tulee kakomisefekti ,tahti kiihtyy kyrpä suussani paisuu ja alkaa nytkähdellä suuni täyttyy spermasta ja mies örähtelee kovaäänisesti .en kyennyt nilemään mälliä vaan köhin ja syljeskelen spermoja.kaluni seisoo kovemmin kuin koskaan

    • Anonyymi

      Olen hetero suhteessa olen jo kauan himoinnut päästä maistaa kullia.Monen kaa olen jutellut aina kaatuu paikan puutteeseen.En halua yleisellä paikalla en metsässä.

      • Sama mielessä ja samaan on mullakin kaatunut


      • Se on varattujen miesten ongelma kun ei voi kotiinkaa pyytää


      • hevari kirjoitti:

        Se on varattujen miesten ongelma kun ei voi kotiinkaa pyytää

        Juurikin näin


      • sitä pitää uskaltaa mennä metsään etenkin näin kesällä,siinä on oma vaaran viehtymys


      • Anonyymi

        Tule käymään minun luona asun yksin,ei kukaan tule häiritsemään. otettaisiin toisiltamme suihin ja saat panna peppuunkin jos haluat-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tule käymään minun luona asun yksin,ei kukaan tule häiritsemään. otettaisiin toisiltamme suihin ja saat panna peppuunkin jos haluat-

        Missä päin asut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tule käymään minun luona asun yksin,ei kukaan tule häiritsemään. otettaisiin toisiltamme suihin ja saat panna peppuunkin jos haluat-

        uuh kiihoittavaa kerro lisää ,missä tapaisimme?


      • Anonyymi
        Justus-48 kirjoitti:

        Missä päin asut

        Pohjoisessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule käymään minun luona asun yksin,ei kukaan tule häiritsemään. otettaisiin toisiltamme suihin ja saat panna peppuunkin jos haluat-

        Oletko mistä päin


      • Anonyymi
        Justus-48 kirjoitti:

        Missä päin asut

        riihimäellä tule nauttimaan


      • Anonyymi
        Justus-48 kirjoitti:

        Missä päin asut

        riihimäellä tule viettämään hauskaa imemisiin


    • Anonyymi

      tule käymään, niin otamme toisiltamme suihin.

    • Anonyymi

      No miten Vaasassa 13.9?

      Reissussa siellä iltapäivällä ja yöllä.

      Komea kullisi käsittelyä vailla. Kulli. Saa olla kunnon kyrpäkin.

      Nimim. Kova onni

    • Anonyymi

      Täytyy kyllä myöntää, että olen aloittajalla ja muille hänen kaltaisilleen kateellinen... Jospa sitä vain pystyisikin ottamaan itseltään suihin, mutta turha on toivo moiseen akrobaattiseen temppuun :(
      t: M45-utelias-Tre

      • Joo sama homma. Olishan se upeaa, muttei taivu, ei millään. Kulli suussa on kyllä hieno tunne.
        Tre-50


    • Anonyymi

      Tosi hyvältä kun näkee miten toinen nauttii ja kalu sykkii suussa. Kiihottavinta kun aistii kalun purkutumisen suuhun ja spermmat tulee paineella ytität samalla niellä kaiken

    • Anonyymi

      Loviisast ketään kokeilee?

      • Anonyymi

        Olen käynyt siellä niemessä leirintä alueen jälkeen runkkaamassa liivit päällä.Kerran vanhempi mies tarjosi paksunuppista lyhyttä kaluaan suuhun auton ikkunasta.Samalla runkkasin ja yritin olla laukeamatta ennenkuin suuhun tulee.Mahtava orgasmi kun suu oli täynnä spermaa


      • Anonyymi

        Koska käyt udestaan? Onks sul sähköposti?


    • Anonyymi

      Itse olin utelias ja himokas miehen kanssa panemaan nuorena pojankollina. Sitten kun aikuisiällä kokeilin se ei ollutkaan himoja vastaavaa. Kyrvän ottaminen suuhun tuntui oudolta. Se oli semmoinen pehmeä ihan kuin tuttia olisi imenyt. Ehkä siihen vaikutti se että tein sen tuntemattoman vanhemman miehen kanssa. Jonkun oman kaverin kanssa olisi voinut olla nautinnollisempaa.

      Mutta se mihin rakastuin oli munan saaminen peppuun. Voi veljet kun se liikkui sisällä tuli tunne että sen ei halua loppuvan. Onnekseni vaimoni tykkää antaa straponia minulle joten saan nauttia siitä.

      Jos joku miettii kokeilemisia se kannattaa tehdä. Seksi on nautintoa tuova asia joten kannattaa kokea sitä kaikin mahdollisin tavoin.

    • Anonyymi

      hei sinä mies kävit kylässä et lauennut tule kylään nuolen sinut kuivaksi suuni on kunnossa et ole niin vanha kyllä se mälli irtoaa tule kylään

      • Anonyymi

        Ai miten ihanaa. Haluan tulla sun luokses. Tuut nauttimaan mun kyrvästä. Tapamsiin.


    • Anonyymi

      Itä uusimaa toista ukm????

      • Anonyymi

        Ikäsi? Onko s-postia johon laittaa viestiä?


    • Anonyymi

      Mieti nyt: hiljainen metsätie, aurinko paistaa. Auto parkkiin. Nojaat konepeltiä vasten. Vedän housusi alas, kullisi on alushousuissa vielä. Hieron reisiäsi, pari suudelmaa. Hieron kaluasi, pallejasi. Työnnän käteni housuihisi. Vedän alushousut alas. Hyväilen ja vetelen kaluasi, hamuan pallejasi. Vatkaan hiljalleen, puristelen. Nuolen vartta. Palli käy suussa. Kullin pää hehkuu punaisena. Touhutippa valuu. Ahmaisen terskan suuhuni. Lutkutan kullia, vatkaan nopeammin. Voihkit, alat tulla. Kiihdytän, lopulta laukeat rajusti. Jatkan vatkaamista ja puristelua. Vapiset ja huohotat. Kunnes et enää kestä. Lopuksi vielä voitelen kalun öljyllä. Hellä kalusi palaa puolijähmeänä housuihin. Mmm. Valmis.

      Kova onni, 06

      • Anonyymi

        Tuli mieleen nuoruusvuodet kun kaverin kanssa touhusimme keskenään. Eipä muut kaverit tienneet miten imimme toisemme kuiviin saunassa mökillä heidän ryypätessä pihalla.

        Teimme tätä naisen puutteen vuoksi mutta jälkikäteen miettien oli siinä myös nautintoa miesten välisestä seksistä vaikka samaa ei saa kuin naisten kanssa.


    • Anonyymi

      M53 Lappi Piukat sukkahousut jalassa. Kulli näkyy läpi . Kun joku olisi nyt hieromassa kulliani ja pallejani ja pikkuhiljaa kaivaisi kullini esiin ja ottaisi suuhun...

      • Anonyymi

        M53 Lappi...
        Nojaat käsilläsi piironkia vasten, takkatuli loimuaa pienellä liekillä, hieron hellästi reisiäsi, näen kullisi sukkisten läpi, siirrän käteni ensin palleihisi, sitten puristelen jo kullisi vartta, kutittelen sormillani jähmettyvän kullisi päätä...vedän sukkikset alas, kullisi ponkaisee esiin, sojottaen kohti, pyörittelen pallejasi ja katson kuinka kullisi kohoaa täyteen mittaansa, tartun varteen ja alan vatkata hellästi, suutelen pallejasi, nuolen niitä alapuolelta, terskasi kiiltää kovana, vatkaan jo lujempaa, pian alan upottelemaan terskaa suuhuni, jatkan kunnes hengityksesi kiihtyy, puristan kulliasi tiukemmin, vauhti kiihtyy kunnes laukeat sotkuisesti...jatkan vetelemistä niin että vapiset, tunnet kuinka laukeaisit heti uudelleen, kiusaan terskaasi kunnes pyydät lopettamaan...Suihkussa pesen herkän kalusi ja lopuksi hieron sen vielä kosteusvoiteella...ahh

        Kova onni 06


    • Anonyymi

      4kymppinen mies ois halukas kokeileen ekaa kertaa alle parikymppisen kanssa imutusta

      • Anonyymi

        4kymppinen, mites jos toinen nelikymppinen hoitelis sun kalun...?

        Kova onni 06


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Lol naiset eivät todellakaan osaa imeä yhtä hyvin kuin miehet.


    • Anonyymi

      Hei, Olen vuosia ollut kiinnostunut miehen munasta suussani ja pepussani.
      Olin yhdessä vaiheessa pitkään häpeissäni asiasta vaikken ole mitään tehnyt, mutta nykyisin ilomielin katson netistä miehen ja naisen välistä seksistä, jossa fantasioin naisen olevan minä. En oikein pidä homopornosta, koska nainen on kauniimpi, viehättävämpi ja seksikkäämpi.
      Olen työntänyt joitakin esineitä peppuuni leikkien sen olevan dildo ja runkannut samalla, se laukeaminen on ihanaa!
      Fantasioin hyvin paljon sitä, miten eka kerta miehen kanssa olisi hieman ujoa minun puoleltani ja että minua vietäisiin, kun olehan minä sen verran kiltti ihminen etten osaisi kuitenkaan ohjata tilannetta. Minua ns. alistamalla ottaisin munaa suuhuni ja tietenkin peppuuni. 69 olisi ihanaa koska kummatkin tekee samaa asiaan toiselleen tasapuolisesti samaan aikaan!
      En tiedä miten suhtautuisin ensimmäiseen kertaan, koska häpeäisin itseni varmaan maan rakoon tai jospa vaikka löytäisin itsestäni vahvan uuden puolen, ken tietää.
      Pornossa ihmiset ovat niin komeita ja kauniita sekä meininki voi olla niin romanttista ettei olisi toista niin antaahan se mielkuvaa pehmeistä, lämpimistä komeista kyrvistä jatilanteista.
      Voi että kun joskus pääsisin!

      • Anonyymi

        Olis kiva kokeilla yhdessä. Mistä oot?


    • Anonyymi

      sairaita ajatuksi, toivottavasti ensi vaaleissa kristilliset ja persut saavat paljon ääniä, saadaan homostelu loppumaan kun vaihtoehtona on eheytyminen tai niskalaukaus

      • Anonyymi

        Seuraava vaalitulos viedään persut saunan taakse kristillisten seuraksi.Taantumuksellisten aika on ohi.


      • Anonyymi

        Itse olet varmaan eläimiin sekaantuja.Persuille tyypillistä toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet varmaan eläimiin sekaantuja.Persuille tyypillistä toimintaa.

        Eläimiin sekaantumisella ei ole mitään väärää kunhan kumpikin osapuoli osallistuu ja kipua ei tule kummallekkaan.


    • Anonyymi

      Huomenna unisexiin imettään TRE heti kun aukee.

    • Anonyymi

      Mukava olisi taaspitkästä aikaa saada puhdasta kullia suuhun. Mieluusti imen loppuun asti. Olen 50 mies Hämeenlinnasta alaston.hml(at)gmail.com

    • Moro. Kiinnostavia kuvauksia. Teen dokumentaarista elokuvaa Pohjoinen intohimo (Arctic Passion) bimiesten seksuaalisista kokemuksista. Fantasiatkin kuuluvat siihen. Alastomassa Suomessa on elokuvasta esittely ja klubikin nimimerkillä( https://alastonsuomi.com/ArcticPassion). Ihan anonyymisti ja täysin luottamuksella voi ja saa osallistua tarinoiden kokoamisvaiheessa. Olen pitkän linjan ammattilainen ja haluan olla luottamuksesi arvoinen. Elokuvan idea on lähtenyt omista elämän kokemuksistani ja tunsin että tällaiselle elokuvalle joka olisi jännittävä ja sensitiivinen olisi tilausta. Kiitos ja kuulemiin.

    • Anonyymi

      Olen reilu 40 v mies ja mulla on ollu kokemuksia nyt miehestä, vaikka en koe niin olevani kauheesti miehistä kiinnostunu. Spermasta ja kyrvästä kylläkin. Olen omaa spermaa niellyt paljon. Runkannu joskus nuorena suuhun ja nyt eturauhasta stimuloimalla valuttanut spermaa suuhuni, on tosi kiihottavaa ja hyvänmakusta sperma. Olen anaalileikkejä harrastellu ja isoa lelua menny sisään. Alkuun halusin toisen miehen ottavan suihin multa, tavattiin erään kanssa ja se imi mua ja nieli mun isot lastit. Se leikitteli mun kyrvällä usein ku tavattiin, mut sitte ajattelin, että olis kiva kun joku fistais mua, kun olon siitä kauan haaveillu. No tää kaveri suostui siihen ja sai ison nyrkkinsä mun sisään viimein. Tunne ei ollu kovin hyvä,mut tulipa kokeiltua, silti sen jälkee mulla tuli valtavat spermalastit ja voimakas orkku, kun runkkasi mut fistauksen jälkeen. Tämän jälkeen uskaltauduin itse imemään ekaa kertaa kyrpää, huomasin tykkääväni siitä, imin ahnaasti ja nuolin, nielin kaverin lastit ja haluisin nykyään sitä tehä kokoajan. Ihanaa oli imeä ja niellä spermaa. Haaveena on, että joku lennättäs isommat lastit mun suuhuni. Tän jälkeen tää kaveri ehotti mulle, että panisin sitä anukseen. Alkuun epäröin, mut pikkuhiljaa halut heräs koittaa sitä. Kerran sit kun tapasimme, tää tyyppi työnsi takapuolensa mun munaan kii ja kutitteli sillä anustaan. No mulla iski himot, aattelin, että jos terskaa vähän koittas aukossa uittaa, niin se tuntui taivaalliselta,kun se uppos muutaman sentin, laukesin lähes heti ja sit työnsin munan pohjaan ja ruiskin loput sinne. Mahtava tunne..tän jälkeen oon nainu monta kertaa perseeseen eri asennoissa ja tää tyyppikin nauttii kauheesti, kun mun elin liikkuu hänen sisällä ja ruiskin isot lastit sisään. Hyvä liukuvoide vaan pitää olla, luistaa niin ihanasti kalu anuksessa. Väliin otan kalun ulos ja upotan avonaiseen aukkoon takasin ja tää kaveri nauttii kauheesti ja itekkin nautin. Itse haluisin vielä kokea,kun mua naidaan anukseen. Haluisin kokea mahollisimman pitkän ja paksun kyrvän sisälläni. Ja mahollisimman isot lastit saada suuhuni ja aukkooni. Mun aukkoon sopii vaikka 7cm paksu, ei tee tiukkaakaan.

      • Anonyymi

        Minuakin voisi joku nuori mies tulla naimaan peppureikään ja seksiä ja saunomisesta nauttimaan maaseudulle 40v miehen kanssa Laita sähköpostia os [email protected] niin tutustaan ja tehdään kaikenlaista kivaa


    • Anonyymi

      26 vuotias mies Vantaalta haluisi kokeilla miltä se imeminen tuntuu. Laita viestiä hahaa(at)luukku.com

    • Anonyymi

      Itse tykkään imeä naapurin koiran kullia ,me olemme rakastuneet tulisesti !

      • Anonyymi

        UwU


    • Anonyymi

      olen 65v mies-bi.
      Kerrostalo jossa asun asuu myös 68v samanhenkinen yksiasuva mies.


      Olemme imutelleet noin 8v säännöllisesti.


      Hän on taitava käsittelemään kaluani, yleisimmin olemme 69.ssä.


      Laukeamme samoihin aikoihin, pari kolmekin kertaa viikko on ok

      • Anonyymi

        Pääsisipä sitä kahden kokeneen ja karskin miehen väliin, saisi molempiin päihin yhtä aikaa ;)


    • Anonyymi

      Löytyykö PKS ketään ketä haluis antaa noviisille munan imettäväksi jos kiinnostaa ni laita tähän viestiin vastaus s-posti tmv. Niin laitan viestiä niin tulen ja imen ja katotaan mitä siitä tulee. Kunhan tulee...

      • Anonyymi

        Joko olet löytänyt imettävän.Olen Helsingistä kokematon vanhempi mies.


    • Anonyymi

      Vanhempi mies Helsingistä haluais imettää kulliaan.Olen täysin kokematon muta halukas kokeilee.Toivottavasti pystyn joskus ottaa kalun suuhuni,

      • Anonyymi

        Olen myös hesasta ja mielelläni imisin ja imuttaisin. Kik Sakurasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös hesasta ja mielelläni imisin ja imuttaisin. Kik Sakurasi.

        Oisko sulla sähköpostia


    • Anonyymi

      64V mies haluais kokeilla miesten välistä seksii.Ensi alkuun antamalla suihin,

    • Hyvältä, johtuuko se imemisestä vai toiselle tuotetusta mielihyvästä, en tiedä. Olen nuori mutta kokenut. Toisinaan olen saanut aika töykeää käsittelyä. Mutta kaikista olen nauttinut.

      • Anonyymi

        Laita viestiä sähköpostilla os [email protected] niin tutustutaan ja saisit lisää seksiä


    • Anonyymi

      Kuopiossa innokkaita? 48 Bi ukm. Vähän kokenut ja hyvin innokas. 69 parasta.

    • Anonyymi

      Tuntuu upealta imeä toisen miehen kyrpää.
      Vuosia sitten mies-kaverini pani munansa suuhuni ja sen jälkeen olen imenyt kyrpää säännöllisesti. Kaverini on alistanut minut vaki-imijäksi.
      Hän kertoi miesten välinen seksi -suhteestamme kahdelle mies-kaverilleen, jotka myös alkoivat imettää munaansa minulla.
      Miehet käyttävät minua lutkana.
      olen pano-reikä-raimo

    • Hei sperma 1984 se kivaa nauttia kun saa imeä ja sitten ottaa lastin suuhun

    • Anonyymi

      Täälläkin yksi kalun imemisen ystävä! Kenties kiihottavinta toimintaa koskaan. Kalu kuin kalu, mulle sillä ei ole väliä onko kaveri nuori tai vanha, timmi tai tukevampi. Tärkeintä on että sekä kroppa ja pääkoppa ovat terveitä ja mieli kiimainen ja irstas. Aijai, kun saa viey sormen pari työstämään pyllynreikää niin kalun ahmimista säestää kiimainen yninä samalla kun lypsää perseellään siinä soutavia sormia!

      Olen vielä sen verran alistuvaa sorttia, että lisäkiihoketta saan siitä kun pyllistän sängyllä ja nahkaremmi nuoleskelee paljaan perseeni punaiseksi ja kuumottavaksi. Sen jälkeen on ihana ottaa kalu kiltisti suuhun ja imeä se kuiviin

    • Tampereen suunnalta imijä tai imettävää?

    • Anonyymi

      Toisen miehen kyrpän imeminen tuntuu mahtavalta.
      Miehet nauttii kun tyhjentää sperma-lastin suuhuni nieltäväkseni.
      Usein miehet kohtelee minua nöyryyttävästi ja halveksivasti sekä nimittelee minua panopuuksi ja lutkaksi. kuten olenkin.
      Imen munaa usein ja minulla on nöyryytetty ja alistettu olo. kuten kuuluu.

    • Anonyymi

      Aivan mahtavalta kun avaan toiselta spepalusta ja kulli jäykistyy valmiiksi. Monasti kulli nytkähtelee kiimasta ennen kuin upotan sen suuhuni. Parasta kun kaveri huokailee ja tarjoaa kulliaan kunnolla suuhuni.

    • Anonyymi

      Moron, mieheltä en ole koskaan ottanut suihin mutta muutamalta ladyboylta kylläkin ja onhan se ihanaa ja seksikästä puuhaa. Jännä juttu ettei mies kiihota mutta ladyboy ( sukupuoleltaan siis mies ) kylläkin ja paljon =) Namia maistella pikkukullia ja sen jälkeen tietysti panen...pikkukullilla minuakin pantu.

    • Anonyymi

      Olisin 20 vuotias miehen alku ja halukas bottomiksi ja imemään vanhempaa miestä

      • Anonyymi

        Antaisin imeä ja naisin anusta. Ota yhteys kik Sakurasi.


      • Anonyymi

        Täällä Kiinnostunut 42v mies, nainen haluis tulla mukaan leikkeihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä Kiinnostunut 42v mies, nainen haluis tulla mukaan leikkeihin.

        Moikka.

        Täällä. Olis ukm viiskymppinen....... Jos tekis mieli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka.

        Täällä. Olis ukm viiskymppinen....... Jos tekis mieli

        Ei tee mieli, oot liian kypsä ja varmasti imetät kulliasi miehillä minkä kerkeet


      • Anonyymi

        Olen vanhempi mies. Kirjoittele sähköpostia os [email protected] niin tutustutaan ja saisit seksiä minun kanssa.Saisit imutella minua


      • Anonyymi

        Hei tässä olisi vanhempi kaveri joka voisi olla bottomina ja tehdä seksijuttuja kanssasi Laita viestiä sähköpostilla os [email protected] niin tutustutaan


    • Suihin ottaminen on ihan parasta!!!

      • Anonyymi

        Nuolla ja imeä miestä kunnolla ja pitkään , kyllä olen ehdottomasti bottom


    • Anonyymi

      olisi ihnaa kun saiai kyrvän suunihoitoon lasket lastin suuhuni mies odottaa sinua

    • Anonyymi

      Todella mukavaa on imeä munaa. Oon 36v bi-mies ja tykkään imeä loppuun asti

    • Anonyymi

      Oon kokematon ukm pks, ois kiva löytää toinen kokematon ukm, jonka luona vois käydä touhuumassa.

      • Anonyymi

        Täällä toinen kokematon hesast


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä toinen kokematon hesast

        ikäsi, onks sähköpostia tms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ikäsi, onks sähköpostia tms

        Viiskymppinen....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viiskymppinen....

        Ja mailiboxin kautta petonin nikillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viiskymppinen....

        Ok, niin onko sulla jotain yhteystietoja antaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, niin onko sulla jotain yhteystietoja antaa?

        Tuossa ylempänä meiliboxin kautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ikäsi, onks sähköpostia tms

        Laita sähköpostia os [email protected] niin tutustutaan ja voidaan tavatakin seksin merkeissä


    • Anonyymi

      Mitäs puuhaa siellä menossa

    • Anonyymi

      Saat multa

    • Anonyymi

      Toisen miehen kyrpän imeminen tuntuu hienolta.
      Upea tunne kun mies panee munansa suuhuni imettäväkseni.
      Kyrpän imeminen tuntuu nöyryyttävältä ja alistavalta, mutta
      minulla on tarve imeä munaa.
      Mitä enemmän saan munaa ja spermaa suuhuni – sitä parempi.

      • Anonyymi

        Imettänyt kymmeniä kertoja kyrpääni miehillä seisokki valmiina kun tavannut sovitustii toisen miehen. Viimeksi levähdys alueella autossa kaveri imeskeli tunnin laukesin kahdesti hänen suuhun, hino näky ja tunne kun kaveri nieli joka pisaran


    • Anonyymi

      Yllä olevan Imettäjän kaltaisille miehille me imijät ollaan tarkoitettu.
      imijänä tehtäväni on tuottaa nautintoa Imettäjälle.
      Hieno tunne kun saan imeä munaa ja Imettäjä tyhjentää spermansa
      suuhuni nieltäväkseni.
      Parempi vielä jos kelpaan imemään kyrpää uudelleen.

    • Anonyymi

      imijänä tiedän tunteen kun tunnin Imettäjän munaa imettyäni
      saan käskyn poistua.
      Imettäjän munan ja sperman maku suussani lähden nöyryytettynä ja alistettuna.
      Parasta on kun saan mahdollisimman pian taas imeä munaa ja niellä spermaa.
      alempiarvoisen imijän tehtävä on palvella Ylempiarvoista Imettäjää.

    • Anonyymi

      Olisi ihana taas ottaa puhdasta kullia suuhun, olen 50 mies Hämeenlinnasta alaston.hml(at)gmail.com

    • Anonyymi

      Kerran kävi niin että olin jo runkannut miehen kalun kovaksi,suonet pullistelivat varressa ja terska kovana,sinipunaisena ja imaisin sen suuhuni.
      Nyt mies huomasi yläviistosta että tissini eivät olekaan oikeat
      Hän kysyi olenko oikeasti nainen ja sanoin että en ole mutta imen sun kyrpää kuitenkin.Samantein imaisin sen taas suuhuni ja jatkoin kunnes suuhuni pulppusi spermaa kunnon lasti.
      Kyllä se hyvää hänelle teki ja suu spermaisena runkkasin itseni orgasmiin kun hän häipyi

    • Anonyymi

      Voihan vitalis voiko enää typerämpää kysymystä olla siitä vaan kokeilemaan niin tiedät miltä tuntuu idiootti

      • Anonyymi

        Myötistä veetille


    • Anonyymi

      Merkillepantavaa toistamiseen näissä eri ketjuissa on se, että kommentoidaan ja haetaan kuin tauteja ei edes olisi olemassa ja törkeintä se miten moni harrastelee omalta naiseltaan samlaa :/

      • Anonyymi

        Tauteja ei ole kun pidetään suut ja kullit puhtaana ennen ja jälkeen. Seksi naisen kanssa on ikävystyttävää ja ahdistavaa suorittamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tauteja ei ole kun pidetään suut ja kullit puhtaana ennen ja jälkeen. Seksi naisen kanssa on ikävystyttävää ja ahdistavaa suorittamista.

        Miehet keskenään osaa aidosti nauttia toisistaan..


      • Anonyymi

        Monille on käynyt niin että nainen on kuivahtanut vaihdevuosien myötä eikä seksi kiinnosta.
        Siksi toinen ukko,karvaisen vatsan alta kunnon jytky suuhun ja sieltä uumenista lähtee spermaa liikkeelle niin että suuhun ei tulva mahdu.Onhan se alkuvoimaisen kiihottavaa ja tietää miltä toisesta tuntuu.Samalla siinä runkkailee omaa kaluaan ja orkku siinä tulee,suu täynnä spermaa


    • Anonyymi

      Porvoossa olisi tarjolla 50 vuotias mies.Annetaan miehen oppiin kokeilemaan miesten välisiä juttuja.Bi henkinen terve mies.kik on rope68

    • Anonyymi

      On kyllä kiva välillä imeä puhdasta kullia ja lopuksi ottaa kaikki suuhun. Olen 50 mies Hämeenlinnasta alaston.hml (at) gmail.com

    • Anonyymi

      Miettiny, että jos tarjois pelin miehen imutteluun. En koskaan oo kokenut, mutta kyllä kiinnostais.

    • Anonyymi

      Anna ihmeessä munasi imettäväksi.
      Meitä halukkaita imijöitä kyllä löytyy.

    • Anonyymi

      Kullin imeminen on mahtavaa. Sitten se on täydellistä, kun miehellä on todella iso kyrpä ja kivekset ja se, että on oikein runsasspermainen kun laukeaa suuhun. Ihanaa!

      • Anonyymi

        Niin isoa hitaasti hyvillä huulilla ja välillä ottaa terska suuhun...olisi se Kiinasta..kauanko sellaista vois imee ennenkuin lukee


    • Anonyymi

      Iso kalu ja sen hyväily olis kiihottava jos löytyis yli 20cm

      • Anonyymi

        Olisko isoa turussa


    • Anonyymi

      60v mies tampereelta antaisi kyllä kullin suuhun halukkaalle.Haluja olisi kokeilla myös miltä tuntuisi saaada takapäin kullia sisään samalla kun runkkaat kyrpääni,saisit laskea lastin sisääni.

      • Voisin imeä sun kulliasi!


    • Anonyymi

      Haluisko joku vanhempi Tampereeltä nussia ja tulla suuhun 25v jätkää?

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moro mua kiinostais kokeilla olen kokematon [email protected]

        Hei alex Kiorjoita minulle sähköpostia niin voisimme tutustua ja saisit seksikokemuksia mun osoite on [email protected] Kirjoittele t Heikki


    • Anonyymi

      Se on paras asia maailmassa. Haluaisin imeä kulleja työkseni.

      • Anonyymi

        Hyvinkäällä olen 60v Ukm. Huom. Herätkää nyt kaikki miehet jotka halutte imettää tai imeä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinkäällä olen 60v Ukm. Huom. Herätkää nyt kaikki miehet jotka halutte imettää tai imeä!

        Voitaisko tavata? Imen annan myös imeä jos terve olet.


    • Anonyymi

      Imeminen on parasta jos samaan aikaan itse saa takaapäin isoa kalua sisään.

    • Anonyymi

      Multa saisit imeä.Kaveri aikoinaan imi mun munaa,ja tuntu todella hyvältä.Moni nainenkaan ole osannut niin hyvin imeä munaa.

    • Anonyymi

      Oli harjoitellut paljon, harjoitus tekee mestarin

    • Anonyymi
    • nimimerkkikin jo kertoo, mutta sanonpahan vaan munan puute on kova ja spermat suuhun vielä kovempi puute, olen 25v haluan ottaa suihin ja miks ei myös perseeseen itseäni vanhempaa kyrpää. Asun Tampereella imen niin kauan kun tuun suuhuni

    • tuut*

    • Anonyymi

      Täällä kans etsinnässä eka kyrpä mitä päästä imemään. Haluun ison kullin, pulleen terskan jota lutkuttaa kunnolla. Niin kauan miettinyt asiaa ja enää en voi himoille mitään. Turha kieltää sitä mitä mieli tekee. Ajatus tuntuu niin tuhmalta, miehen erektiossa oleva penis omassa suussa, ja mä polvillaan edessä imemässä parhaani mukaan että saan sen laukeamaan ja pääsen nielemään spermaa. En tällä hetkellä osaa ajatella mitään pervompaa asiaa kun imeskellä tuntematonta miestä ja niellä spermaa. En siis ennen ole kokeillu mutta kovasti tekis mieli.

      • Anonyymi

        Olen täysin samassa tilanteessa. Tekstisi on kuin omasta kynästäni. En vaan voi tarjota sulle sitä isoa. Etsintä siis jatkukoon. M43


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Puhdasta ja kookasta olis mukava imeä. Olen 50 mies Hämeenlinnasta. alaston.hml(at)gmail.com

    • Anonyymi

      Olen ji jonkin aikaa hakenut tilaisuutta toteuttaaa unelmaani saada runkata toisen kalun kovaksi,samalla tuntien käden oalla kalullani imeä kaverin kalua ja antaa omaa imettäväksi. 69ssä siistin kaverin kanssa olisi todella kiimaista imeä ja pyllyä nuollen, saaden suuntäydeltä spermaa,laueten kaverin suuhun.
      Enkä vierasta ajatusta jos saisin olla pantavana,saada kovaa kalua liukkarilla rasvattuun perseeseen,nauttia kalun tuomasta kiiheästä tunteesta ja olla pantavana,saaden lopuksi suoleen lastin lämmintä spermaa.
      Molemminpuolinen runkkailu,kullin imu j a panot olisi hieno kokea.
      Mielelläni pukeudun seksikkäisiin asuihin,joita kaapista löytyy aika paljon,omia,sekä puolisoni mulle ostamia.
      Kyllä,hän tietää ja kannustaa kokeilemaan.
      M58
      P.S jos herättää kuumotusta kalussa,laita s-posti osoitetta.

    • Anonyymi

      Saanko ketään imeä ja nuolla kullin vartta sekä palleja

    • Saako ketään imeä ja nuolla kullin vartta sekä palleja

      • Anonyymi

        Antaisin mielelläni oon ukm. Missä olet


    • Anonyymi

      oon mies mut selkä niin kankee ettei ottaa itteltä suihin kavereita oon kyllä imenyt tykkäävät kun otan palleja myöten sperma on hyvää

    • Anonyymi

      Mua sais kyllä imeä ja mäkin haluisin imeä

      • Anonyymi

        Niin sais muakin,samalla saisin itekkin.
        Misssä?


    • Anonyymi

      Joks stondaa ja valuttaa kirkasta

    • Anonyymi

      no kerro

    • Anonyymi

      Olen ottanut muutaman kerran ja lastit suuhun ja oli makea kokemus ja onhan sperma vielä kaiken lisäksi ravitsevaa.

    • Anonyymi

      Olisiko Oulun seudulla miestä jolta voisin ottaa suuhun ja niellä spermat. Minulla ei ole aikaisempaa kokemusta mutta kovat halut olisi kokeilla miltä toisen miehen jäykkä siitin tuntuu suussa ja miltä tuntuisi saada lämmin siemensyöksy suuhun

    • Anonyymi

      hei, minä haluaisin samaa,olen itsekkin kokematon,mutta kokeilla todellakin haluaisin.auto on ,paikka [email protected]

      • Anonyymi

        Olen kyllä kuvitellut, että minä olisin se alistuva, suuhun ottava osapuoli, mutta sinä ilmeisesti haluaisit myöskin imeä ja ottaa spermat suuhun? Nyt kun ajattelee niin... miksikäs ei. Oletko Oulun seudulta? Miten homma hoidettais mahdollisimman anonyymisti... ainakin aluksi?


    • Anonyymi

      Löytyykö pääkaupunkiseudulta 60v tai vanhempi mies, jota sais vakituisesti imeä ? Olen 50v mies ja yhdelle miehelle tarjoudun vakituiseksi. Kik: umkbihki

      • Anonyymi

        Korjaus. 50v ukm tarjoutuu vakituiseksi imijäksi 60v tai vanhemmalle miehelle. Kik: ukmbihki


    • Anonyymi

      Nuorempana silloisen ystävän kanssa imettiin toistemme kulleja varmaan 10 vuoden ajan. Välillä sain kultasuihkun ja nuolla perseenreikääkin.
      Kukaan ei ihmetellyt koskaan miksi mentiin yhdessä saunaan kun oltiin vaan hyviä ystäviä.
      Jokusen kerran oli pakko purkaa paineita ennen baariin lähtöä bileissä.
      Itse en hirveästi välitä siitä että joku imee munaani mutta kun itse saaimeä sitä kovaa kyrpää ja mällit suuhun jatuntee sen sykkivän kullin suussa ni on parasta.
      Ehkä vielä joskus saan imeä kunnolla.

      • Anonyymi

        Sama juttu. Vanhempana on nämä harrastukset valitettavasti jääneet vähemmälle. Meilläkin nuo harrastukset kestivät kymmenen vuotta ja kukaan meidän kavereista ei tiennyt että me runkkasimme, imuttelimme ja naimme toisiamme. Molemmat olemme heteroita, mutta siihen aikaan touhut oli ihan silkkaa homoilua. Se oli jo vähän semmoista esittämistakin.

        Netistä etsittiin ensin lesboilukuvia ja muuta vastaavaa pornoa jolle runkattiin, mutta kun sain tietää että kaveri oli ladannut netistä jotain homoilu pätkiäkin, niitäkin katseltiin ja runkattiin. Minä olin sellainen että olin valmis kokeilemaan tuota kaikkea, mutta mitään tuollaista en netistä ladannut. Sen sijaan kaveri oli hieman varautuneempi kokeilemaan, vaikka netistä homoilupätkiä latasikin ja niille runkkasi.

        Kaikki alkoi yhteisrunkuilla ja imutteluilla lenkillä kun sanoin miettineeni että voisin ottaa suihin mieheltä. Sanoin sen vähän kuin vitsillä, mutta myös puolittain vakavissanikin. Alkuun vain puhuttiin siitä, mutta illalla sanoin että olen ihan tosissani ja että olisin valmis kokeilemaan. Ensimmäisen kerran runkattiin ulkona ja vähän maistelin, mutta siinä ei voinut kauaa touhuta.

        Muutaman päivän jälkeen runkkasimme kaverin autossa metsätien varressa koska me molemmat asuttiin vielä kotona. Tuo oli ensimmäinen kerta kun kaveri laukesi suuhun. Sitten kun muutin kotoa pois noin vuoden jälkeen, kaverin kanssa vietettiin LANeilla ensin iltaa ja siitä jatkettiin vaihtamaan ja katsomaan pornoa jota olimme ladanneet netistä. Silloin kokeiltiin ensimmäisen kerran anaaliseksiä, mutta se ei toiminut.

        Me pyrittiin tietenkin pitämään tuo kaikki salassa, mutta ei meiltä uskallusta puuttunut. Muutamankin kerran esimerkiksi juuri ennen baari iltaa me kävimme vielä saunassa kun kaverit olivat saaneet tarpeeksi löylyjä. Siellä tuli otettua mukavassa nousuhumalassa muutaman kerran spermat kaverilta suuhun ja kaveri myös imi minulta spermat.

        Naimistakin kokeiltiin siellä pari kertaa kun ensimmäisen onnistumisen jälkeen tunsin että kaveri tuntuu todella hyvältä sisällä ja osuu aivan täydellisesti niin että olin melkein ensimmäisestä työnnöstä lähtien saamassa orkkua. Muut kaverit joi kaljaa olohuoneessa ja takapihan terassilla kun kaverini nussi minua perseeseen suihkuhuoneessa ja lopulta koskemattakin spermani lensivät lattialle. Tietenkään kaveri ei voinut laueta minun sisälle koska se olisi jo valunut ulos housuihin, joten hän veti käteen orkkuni jälkeen. Sitten taas kavereiden kanssa kaljaa juomaan, täysheteroina. Voi hitto jos he olisivat tienneet.

        Ensimmäinen onnistunut yhdyntä oli tapahtunut omassa asunnossani kun baari illan jälkeen kaveri jäi yöksi. Se meni samalla tavalla kuin muutkin illat, eli ensin runkattiin ja imettiin ja katsoimme pornoa, mutta lopulta parisängyssäni pyysin että kaverini tulisi sisääni. Vetäisin liukkarit perseeseeni ja kaverin kullin päälle ja istuin ensiksi syliin että totuin. Se tuntui aivan tajuttoman hyvältä! Siitä vaihdettiin että olin ensin kontallani, mutta kun se alkoi tuntumaan niin hemmetin hyvälle että meinasin lentää lakanoille, menin makaamaan selälleni ja kaveri nai hitaasti ja rauhallisesti kunnes hän sanoi että joutuu pidättelemään. Olin ihan orkun partaalla itsekin ja ajattelin että runkkaisin hänen jälkeen spermat ulos ja sanoin että hän voi lentää sisälleni. Hän kumartui ja suuteli minua ja kiihdytti ja samalla tunsin että oma orkku tulee. Sen jälkeen olo oli hyvä, mutta myös sellainen what the actual fuck. Minulla oli spermat sekä vatsalla että perseessä ja jouduimme tietysti ennen nukkumaan menoa pestä paikat. Silloin ei tuntunut yhtään homolta, mutta taas seuraavana päivänä kun asiaa ajatteli, oli kulli pystyssä ja himokas hommiin.

        Tuota ajanjaksoa kesti kymmenen vuotta mutta minä en ollut koskaan kiinnostunut muista miehistä sillä tavoin kuin tuosta seksistä hänen kanssaan. Ja nimenomaan niin että seksistä olin kiinnostunut, en hänestä homokumppanina. Hän oli kuitenkin hellempi ja kyllä minä nautin suutelemisesta, tai halailuista seksin jälkeen.

        Kultasuihkuja emme harrastaneet, mutta jokusen kerran tuli orkun jälkeen laitettua ns. suihkut ristiin kun jossain syrjässä hyppäsimme autosta kuselle.

        Kuten yleensä, homma alkoi hiipua kun tuli ensimmäiset vakavat tyttöystävät ja tietysti työt ja muut vastuut, niin ettei jaksanut joka ilta tai viikonloppu rällätä. Aikuistuminen ja sitä rataa. Mutta hauskaa oli!


    • MindfullXx

      Mä oon heterona itseeni aina pitänyt mut nyt alkanu kiinnostaa ajatus toisen jätkän kaa hommailust.Alan heti kiihottuuun ku mietin että ottaisin suihin joltai ja toinen laukeis mun suuhun/naamalle

      • Anonyymi

        Kyl mä laukeisin sun suuhun tai kasvoille.
        53v ukkomies Turun läheltä


      • Hienoa, et olet avoimin mielin. Kokeilusta ei ole mitään haittaa. Hyvä suihinotto ei katso sukupuolta. Saatat tykätä ihan aidostikin, kuten minäkin. Maistuu niin pillu kuin miehen kullikin.


    • Anonyymi

      Mahtava tunne kun nussitaan suuhun

      • Anonyymi

        Se on mahtava tunne


    • Anonyymi

      Itsellä kans vielä kokematta ja ois kiva kokeilla ehkä vakituisemminkin ja molemmin puolin. Tai vaikka bi-henkisen parin kanssa. Löytyisköhän Rovaniemen lähistöltä moista?

    • Anonyymi

      Olen kauan haaveillut miltä tuntuisi mutta nyt kun erosin pitkästä suhteesta aloin toteuttamaan haaveitani. löysin sellaisen sivun kun persikka net jossa chatissa etsitään seuraa erilaisiin haluihin. Heti tärppäsi ja ensimmäisen kerran kävin ottamassa suuhun viikko takaperin eräällä leirintäalueella asuntovaunussa ja seuraavakokemus oli jo perjantaina jolloin kävin aamulla ottamassa suuhun inva wc:ssä työmatkalla olleelta mieheltä. Molemmilta otin spermat suuhuni ja nielin kaiken

    • Anonyymi

      olen kaverini kyrpää imeskellyt mukavan lämmin sitten kovenee ja ruiskii jatkan otan syvälle tunnen kielellä milloin tulee

      • Anonyymi

        Sen tuntee milloin kyrpä laukee, alkaa sykkii suussa.


    • Anonyymi

      Onhan se kiihottavaa! Eka kokemus oli nuorena varmaan parikymmentä vuotta sitten. Kaverin kanssa huomattiin että meillä oli samankaltaisia taipumuksia, nimittäin molemmat tykättiin piiskaleikeistä. Sain häneltä nahkaremmiä paljaalle pyllylle aina silloin tällöin, ja homma jäi siihen. Kerran baarissa ollessamme hän kysyi minulta ottaisinko häneltä suihin. Suostuin samoin tein ja suuntasimme hänen kämpilleen. Riisuimme alasti ja hän istui sohvalle komentaen minut kontalleen eteensä ja imemään kaluaan. Minähän tein työtä käskettyä. Nuolin ja imin kullia kuin viimeistä päivää omani tykyttäessä kivikovana. Sain spermalastit suuhuni ja nielin kaiken.

      Seksileikkimme jatkuivat pyllyn piiskaamisella ja kalun imemisellä aikansa, kunnes lopulta hänen kalunsa löysi tiensä pyllynreikääni ja sain lastit sinnekin. Otimme myös toisiltamme suihin 69 asennossa. Tämä homma hyytyi ajan saatossa. Sen jälkeen olen joitakin kertoja olen ottanut muilta miehiltä suihin ja pari kertaa olen saanut kalua peppuuni.

      Myös minulta on otettu miesten toimesta suihin. Erityisen hyvin mieleen on jäänyt tapaus opiskeluajoilta. Istuin arki-iltana opiskelukaupunkini paikallisessa baarissa ja aloin juttusille erään hieman itseäni vanhemman kaverin kanssa. Muutaman oluen tarjottuaan hän kertoi minulle että haluaisi nuolla pyllynreikääni ja ottaa minulta suihin. Ajatus oli sen verran kiihottava että suostuin. Poistuimme syksyiseen alkuyöhön ja suunnistimme hiljaiselle ja suojaiselle puistoalueelle jossa siihen aikaan ei liikkuisi muita. Laskin housuni, asetuin kontalleni ja nostin perseeni pystyyn. Kaveri alkoi nuolla pyllynreikääni ja veteli samalla kaluani edestakaisin. Lopulta käännyin selälleni ja hän ahmaisi kullini suuhunsa. Ja hyvin tämä herra imikin runkaten samalla omaa kaluaan. Ei siinä kovin kauaa kestänyt kun laukesin hänen suuhunsa ja kaveri roiski omat spermansa pitkin tannerta. Erosimme omille teillemme.

      Hemmetti, sen verran rupesi kiihottamaan että taidan työntää pyllyyni jotain.

    • Mikään ei ole kyllä niin miellyttävää kuin ottaa toiselta mieheltä suihin. Rauhallisesti ja hitaasti. Nauttien ja nautintoa antaen. Ja suihinototta ei käytetä kättä.

      • Anonyymi

        Todellakin ei kättä. Vaan kielellä leikkien terskalla. Rauhallisesti imemällä pitkään palleja samalla puristellen.


    • Anonyymi

      Jkl. Ymp ulko runkku paikkoja

    Ketjusta on poistettu 393 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3880
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      596
      3644
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3632
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2291
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      56
      2255
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      322
      1972
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1947
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1776
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1443
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1362
    Aihe