Valitettavasti uskovaiset eivät.....

fkjfkek32

Valitettavasti uskovaiset eivät ole uskontunnustuksensa kaltaisina tarpeeksi järkeviä ymmärtääkseen, että ovat Jumalasta, ihmisyydestä, järjestään ja ymmärtämisestään luopuneita aivopestyjä ääliöitä!
Joten tietoa teille....

Kolminaisuus oppinne on saatanaa palvelevien eksytys oppia sen opetti Jeesus aikanaan ja muutosta siihen ei tule Jumalan Valtakunnasa vaikka saatanaa palvelevilla onkin omat oppinsa.

Näin Jeesus opetti IHMISIÄ...
Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!
Luopumalla Heistä "YHDESTÄ" loupuu "HEISTÄ"

kristitty luopujana...
Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
----järjettömäksi aivopesty kristitty...
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
----ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
----Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

Pilkkaamalla Heistä YHTÄ, pilkaa HEITÄ vaikka väärennetty raamattunne ei sitä kerro...
Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
3:28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."

Kirjoittelette PYHÄSTÄ HENGESTÄ, rikollisuuden herra jumalaa/jumalia palvelevina rikollisuuden aivopestyinä uskovaisina vaikka uskomisen on Jeesus kieltänyt mm näin....
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan;
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

uskotte itsenne helevettiin mutta sitähän sen kun palvelee rikollisuuden herra jumalaa herranaan!

4

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hbgtvrcrc

      Faktaa!

      Jeesus tiesi, miten ihmiskuntaa rikollisuus tulee eksyttämään. Sen vuoksi, Jeesus lähetti omilleen, IHMISILLE; PYHÄN HENGEN TUEKSI, että maailmasta ei totuus katoaisi!

      Lopettakaa uskovaisina Pyhän Hengen pilkkaamiset kun olette herra jumalallenne uskontunnustuksen antaneita uskovaisia vaikka Jeesus kielsi uskomasta...

      • tammi23

        Tämän sivun kirjoittelijat paholainen oppi poikia.


    • 12___13

      "Kolminaisuus oppinne on saatanaa palvelevien eksytys oppia sen opetti Jeesus aikanaan ja muutosta siihen ei tule Jumalan Valtakunnasa vaikka saatanaa palvelevilla onkin omat oppinsa.

      Näin Jeesus opetti IHMISIÄ...
      Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
      10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä.""

      Jeesus ei opettanut kolminaisuusoppia, ei edes maininnut koko sanaa Raamatun mukaan. Mutta Jeesus sanoi myös, että hänen opetuslapset olisivat yhtä Jumalan kanssa:

      Ja minä en enää ole maailmassa, mutta he ovat maailmassa, ja minä tulen sinun tykösi. Pyhä Isä, varjele heidät nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut, että he olisivat yhtä niinkuin mekin.
      Joh. 17:11

      että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
      Joh. 17:21

      Yhtä oleminen tarkoittaa, että Jeesuksella ja hänen opetuslapsilla on sama mieli, eli sama tahto.

    • Anonyymi

      Niitähän kaikki ovat, kun hokevat vanhoja Nikean porttopiispojen laatimia hokemia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7621
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4556
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3201
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      354
      1473
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1429
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe