oon 14 ja noin 166 cm ja 55 kg.
mun paino on kerääntyny reisiin,rintoihin ja peppuun, et te jotka ootte laihtunu kii pienenikö teil samal peppu reidet tai/ja rinnat ko en kestä miten suuri perse mul on ja rinnat ja reidetki on iha jäätävät!!
et jos laihuttasin 10 kg nii pieneniskö mul myös rinnat reidet ja perse??
te jotka ootte laihuttanu
8
169
Vastaukset
- nuoristahuoli
Olet oikein hyvän kokoinen.
Kun tytölle tulee naiselliset muodot, kestää jonkun aikaa tottua niihin.
Laihduttaminen tuhoaa terveytesi ja ulkonäkösi. - Vieläläski
Ite oon 168/47 ja 15 v ja kyl ne pieneni/pienenee ku laihdutan :)
- läski.mursu
oikeestikko ne pienenis😃
paljonkoha ne pienenis jos laihuttasin 10 kg.
reidet paksuimmast kohas 54 cm
kuppikoko noin 65A tai jopa 65B
ja persettä en haluu ees mitata ko se on nii jäätävä mut veikkasin 85 cm
- hyväseon
Haluisitsä tulla kikkiin juttelee kans? :) Nytki jo kuulostaa hyvälle mitat mut vois puhuu tuol paremmin jos haluut :)
- läski.mursu
joo:) mikä sun kik on?
- lkjhgfds
Laihdutettaessa lähtee ensimmäisenä rasva kasvoista ja rinnoista. Eli tiedossa riippurinnat ja kuoppaposket. Takamusrasva on tiukassa. Se on varmuusvarasto raskauden ja imetyksen vuoksi. Eli siinä vaiheessa, kun rasva ei kerry enää lanteille, se alkaa kertyä vatsaongeloon. Eli vaihdevuosi-iässä.
Kaikki laihdutuskuurit syövät enemmän tai vähemmän myös lihaskudosta. Vähentynyt lihasmassa alentaa perusaineenvaihduntaa. Eli jatkossa lihot entistä pienemmistä ruokamääristä. Ehkä jojoilet, mikä on terveydelle haitallista.
Jos haluat muokata kehoasi, niin järkevintä olisi tehdä riittävän rasittavaa lihastreeniä, jolloin perusaineenvaihduntasi lisääntyy. Samalla keho muokkautuu vahvemmaksi. Treeni on järkevämpi ja terveempi vaihtoehto kuin laihdutus. Toki treenikin voi mennä överiksi ja aiheuttaa syömishäiriön.
Jokaisella nuorella tarpeettomasti laihduttavalla on riski syömishäiröön. En suosittele. Syömishäiriö voi pilata terveyden ja jopa koko elämän. Olen sinua vain muutaman kilon kevyempi, vaikka melkein 10 cm lyhempi. En usko, että olisit läski. - rinnakaskakka
no mä oon 12 ja oon 161 cm ja 53 ja mun kuppi koko on 65a tai jopa 65b et oot mua vanhempi ettt... miten saan rinnoista pienemmät??!
- hyväseon
Laihtumalla rinnatkin pienenee ja samaten rintalihaksia treenaamalla :) jos haluut nii tuu kikkiin juttelee, tuolla aiemmissa kommenteissa on linkki mistä saat mun kikin :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768