Noudatan aina Jumalan tahtoa

uskovainen.nainen

Olen hurskas nainen. Kaikessa toiminnassani pyrin noudattamaan Raamatun tahtoa, jonka Jumala on ihmisille ilmaissut. Joskus joudun uskon takia hankaliin tilanteisiin. Tänään olin aamulla sunnuntaijumalanpalveluksessa, kuten minulla on tapana. Olin juuri ehtoollisella kun Jumala käski minua ulostamaan alushousuihini. En voinut muuta kuin noudattaa Herran tahtoa, vaikka jouduinkin häpeälliseen tilanteeseen.

7

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huldanriennot

Tuttu tilanne myös naapurin Huldalle.
      Hulda, tämä helluntailainen (päällepäin näytti silti ihmiseltä) oli sunnuntaina kirkossa laulaen myös itsekin.
      Laulun sanoissa oli "Herra, lohduta paineitani", sanat tuli kuin tilauksesta ja hurskas vanhus otti sanoistaan vaarin ja nosti kirjavan mekkonsa ja päästi sunnuntai- kokkareen... Kun pierussa ei ole makkaroita, sen täytyy olla paska, kertoi vieressä istuva, myös ihmiseltä näyttävä Helluntailainen.
      Hulda oli tyytyväinen, koska nuukana tapauksena kotona ei tarvinnut vetää vessaa, vaan kirkossa mekko nostaa.

• Kirkko on paras paikka paskalle. Suoraan vaikka alttarille ison kirjan päälle. Siinä on pappi ihmeissään, kun pökälettä silmäilee.

• kieltämättä-noloa

Kieltämättä noloa jos apostolin jakeessa on pökäle

• callekiwes

Voiko maan päällä olla näin sivistymättömiä ihmisiä. Kaikkien aikojen pohjanooteeraus tämä aloitus. Hävetkää.

• Tällä palstalla on ollut paljon pahempaakin. Kuitenkin nekin kirjoitukset olivat minun laatimiani.

• kauhiaa---
        myllis_seppo kirjoitti:

Tällä palstalla on ollut paljon pahempaakin. Kuitenkin nekin kirjoitukset olivat minun laatimiani.

Ne wäärennetyt testamentit onko ne saatu neliraajahalvatuilta

• Anonyymi

Tuota sattuu kirkossa aika usein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3007
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2961
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2367
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1863
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1719
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1674
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1275
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      1247
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79