Olen hurskas nainen. Kaikessa toiminnassani pyrin noudattamaan Raamatun tahtoa, jonka Jumala on ihmisille ilmaissut. Joskus joudun uskon takia hankaliin tilanteisiin. Tänään olin aamulla sunnuntaijumalanpalveluksessa, kuten minulla on tapana. Olin juuri ehtoollisella kun Jumala käski minua ulostamaan alushousuihini. En voinut muuta kuin noudattaa Herran tahtoa, vaikka jouduinkin häpeälliseen tilanteeseen.
Noudatan aina Jumalan tahtoa
7
342
Vastaukset
- Huldanriennot
Tuttu tilanne myös naapurin Huldalle.
Hulda, tämä helluntailainen (päällepäin näytti silti ihmiseltä) oli sunnuntaina kirkossa laulaen myös itsekin.
Laulun sanoissa oli "Herra, lohduta paineitani", sanat tuli kuin tilauksesta ja hurskas vanhus otti sanoistaan vaarin ja nosti kirjavan mekkonsa ja päästi sunnuntai- kokkareen... Kun pierussa ei ole makkaroita, sen täytyy olla paska, kertoi vieressä istuva, myös ihmiseltä näyttävä Helluntailainen.
Hulda oli tyytyväinen, koska nuukana tapauksena kotona ei tarvinnut vetää vessaa, vaan kirkossa mekko nostaa. Kirkko on paras paikka paskalle. Suoraan vaikka alttarille ison kirjan päälle. Siinä on pappi ihmeissään, kun pökälettä silmäilee.
- kieltämättä-noloa
Kieltämättä noloa jos apostolin jakeessa on pökäle
- callekiwes
Voiko maan päällä olla näin sivistymättömiä ihmisiä. Kaikkien aikojen pohjanooteeraus tämä aloitus. Hävetkää.
Tällä palstalla on ollut paljon pahempaakin. Kuitenkin nekin kirjoitukset olivat minun laatimiani.
- kauhiaa---
myllis_seppo kirjoitti:
Tällä palstalla on ollut paljon pahempaakin. Kuitenkin nekin kirjoitukset olivat minun laatimiani.
Ne wäärennetyt testamentit onko ne saatu neliraajahalvatuilta
- Anonyymi
Tuota sattuu kirkossa aika usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1196354Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816177Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696050Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482395Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1211420- 121261
- 1871098
- 61907