En tiedä onko aivan oikea kategoria, mutta kysymys koskee valkoista nestettä jota tulee pillusta näissä kuvissa? Onko kyseessä ejakulaatio vai mikä? Ei ole ainoa kerta kun olen tällaista nähnyt.
http://www.snusksidan.com/1018_9277fm/lumber.html
Mitä on tämä valkea neste?
5
5353
Vastaukset
- pappa
älä usko kaikkee mitä näet netissä,luultavasti se on piimää jota on kaadettu pimppiin ja nyt muija valuttaa sitä ulos
- Kemisti
Hmm. Saattaapi olla jonkinlaista emulsiota, joka on muodostunut "luonnollisista nesteistä" ja öljypohjaisesta liukasteesta, kun tavaraa on kirnuttu oikein rankasti. Ilmiö on siis saman tapainen kuin salaattikastiketta tai majoneesia valmistettaessa.
- Antti
Vähän te tiedätte piimää kaadettu,imeehän nainen alapäästäkin päin,vetää sisålleen,jos imu on kunnossa.
- Nimetön
Se on kirnupiimää.
- mies
Tässä tositarkka vastaus,kuukauden vanhaa kirnupiimää jossa on vanha silli muhinut.Tästä tulee sen haju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693