https://notlongnow.rareclass.co.uk/countdown.php?id=4f1a7f0dfa9b1e18669995822d11565e
Ajattelin, että aina välillä on mukavaa muistuttaa kellon käydessäkin ajattomasta rakkaudesta. Siksi päätin, että kopioin ja nostan esille tähän palstalle viisaita sanoja rakkaudesta meille kaikille. Täytetään palsta rakkaudella vihan sijaan. Hääpäivä on tarkoitettu meille kaikille. Rakastakaa, sillä
Eivät suuret vedet voi rakkautta sammuttaa, eivät virrat sitä tulvaansa upottaa.
(Raamattu)
Rakkauden kello raksuttaa
58
162
Vastaukset
- puimakone.naksuttaa
Rakkauden kello raksuttaa ja puimakone naksuttaa.
Ihanan runollista 💕
Juu. Ja aika tosiaan lähenee sekunti sekunnilta siihen hetkeen, kun homoparitkin voivat mennä avioliittoon.
Eräs homopari joutui odottamaan aivan liian kauan; toinen kuoli syöpään ennen odotettua hääpäivää.torre12 kirjoitti:
Juu. Ja aika tosiaan lähenee sekunti sekunnilta siihen hetkeen, kun homoparitkin voivat mennä avioliittoon.
Eräs homopari joutui odottamaan aivan liian kauan; toinen kuoli syöpään ennen odotettua hääpäivää.Surullista. Löysin tämän ajatuksen rakkaudesta luettuani tekstisi
Se joka toimii rakkaudesta on oikeassa, vaikka ei saisikaan oikeutta.
(Peter Egge)
- eiiloitsevääryydestä
Eikö oikeata rakkautta mistä Raamattu puhuu löydy jo ennen sitä. Jospa tuo päivä on rakkauden päättymisen päivä.
" Rakkaus on kärsivällinen,
rakkaus on pitkämielinen,
rakkaus on lempeä,
rakkaus ei kersku,
ei käyttäydy sopimattomasti jne..."- Löydä.Rakkautta.lisää
RAKKAUS ON KÄRSIVÄLLINEN
Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.
Herra,
koska rakkaus on kärsivällinen…
auta minua olemaan hidas tuomitsemisessa, mutta nopea kuuntelemisessa.
arka kritisoimisessa, mutta altis rohkaisemisessa,
muistaen järkkymättömän kärsivällisyytesi minun suhteeni.
Koska rakkaus on lempeä…
auta, että sanani olisivat hyväntahtoisia ja tekoni harkittuja. Muistuta minua hymystä ja sanoista ”Ole hyvä” ja ”Kiitos”, sillä näillä pienillä asioilla on suuri merkitys.
Koska rakkaus ei kadehdi, ei kersku...
Auta sydäntäni nöyryydessä, jotta se näkisi hyvän toisissa. Anna minun ymmärtää ja iloita kaikesta, mitä minulla on ja kaikesta mitä olen, niin että teen samoin ympärilleni oleville.
Koska rakkaus ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan...
Auta minua puhumaan korville ja sydämelle suopein sanoin. Muistuta minua todellisesta, suuresta maailmasta joka on täynnä puutteita ja vahinkoja, kun olen käpertymässä omaan pieneen maailmaani.
Koska rakkaus ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa…
Auta minua antamaan anteeksi toisille, niin kuin sinä annat anteeksi minulle. Kun olen sortumassa vihankaunaan, auta minua lempeästi vapautumaan siitä, niin että voin ojentaa sen sijaan rakastavan käden.
Koska rakkaus ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee totuuden voittaessa… Auta minua puolustamaan hyvää ja oikeaa, suojelemaan suojattomia, auttamaan avuttomia. Näytä minulle, miten voisin tajuta tämän eron.
Koska kaiken se kestää, kaikessa uskoo…
Auta minua olemaan suojapaikka lähimmäisilleni. Kun suuri maailma on ankara ja kylmä, olkoon sydämessäni paikka hyväksynnälle ja lämmölle.
Lopulta, koska rakkaus kestää kaiken...
Auta, että sydämeni sykkisi jatkuvasti Sinulle ja toisille ihmisille. Kiitos Sinulle tästä päivästä, jolloin ylistämme rakkautta ja siitä, että näytät meille mitä rakkaus todella merkitsee.
Aamen.
(http://www.ekumenia.fi/sen_toimii/rukous_ja_jumalanpalvelus/rukouksia/rakkaus_on_karsivallinen/) - ArtoTTT
#Eikö oikeata rakkautta mistä Raamattu puhuu#
Niin haureus ja aviorikos eivät ole raamatun mainitsemaa rakkautta. Ja avioliiton Jeesus määritteli miehen ja naisen liitoksi, tämä ei ole siitä mihinkään muuttunut eikä muutu vaikka eduskunta mitä äänestäisi. ArtoTTT kirjoitti:
Niin haureus ja aviorikos eivät ole raamatun mainitsemaa rakkautta. Ja avioliiton Jeesus määritteli miehen ja naisen liitoksi, tämä ei ole siitä mihinkään muuttunut eikä muutu vaikka eduskunta mitä äänestäisi.Avioliitto on Suomessakin ensi vuodesta alkaen myös homoparien liitto. Tähän ei sinun mielipiteesi vaikuta mitään .
Ei vaikuta Koraanit eikä Raamatutkaan. Olkaamme onnellisia, eikä surullisia ja ikäviä.ArtoTTT kirjoitti:
Niin haureus ja aviorikos eivät ole raamatun mainitsemaa rakkautta. Ja avioliiton Jeesus määritteli miehen ja naisen liitoksi, tämä ei ole siitä mihinkään muuttunut eikä muutu vaikka eduskunta mitä äänestäisi." Ja avioliiton Jeesus määritteli miehen ja naisen liitoksi"
Missä ja miten Jeesus tämän määrittelikään?- ArtoTTT
Vaikkapa tässä, siis loi mieheksi ja naiseksi, ei homoiksi ja lesboiksi tai miksikään kolmanneksi sukupuoleksi, siis nämä kaksi mies ja nainen tulevat yhdeksi lihaksi, ei suinkaan mies ja mies tai nainen ja nainen, vaan mies ja nainen.
Mark: 10
6 Mutta maailman alussa Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi. 7 Sen tähden mies jättää isänsä ja äitinsä ja liittyy vaimoonsa, 8 niin että nämä kaksi tulevat yhdeksi lihaksi. He eivät siis enää ole kaksi, he ovat yksi. 9 Ja minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako."
#Avioliitto on Suomessakin ensi vuodesta alkaen myös homoparien liitto. Tähän ei sinun mielipiteesi vaikuta mitään .#
Siis homoliitto ei ole mikään avioliitto ei nyt eikä jatkossakaan, homoparien omaa itsepetosta jossa kaikkien pitäisi vakuutella heille että homoliitto jotenkin vastaisi avioliittoa ei kenenkään pidä lähteä tukemaan millään tavalla, se vain vie näitä ihmisiä entistä pahemmin eksyksiin. - taasjotainyllätävää
ArtoTTT
Kun sinun tapaisia Raamatunlukijoita kuuntelee, miettii että Raamattu olisi saanut jädä kirjoittamatta. Niin paljon pahaa pohjalta on tehty.
Tosi vanhaa marinaa, mutta minkäs teen.
On varmaan luonnekysymys mitä haluaa uskonnossaan pitää elämänohjeena.
Heikolla itsetunnolla varustetut..tiedätte tämän kaikki.
Jotkut eivät suostu alistuman siihen, etteivät ihmiset ole kyvyiltään ja onnellisuuden kokemiseen valmiudeltan yhtä hyviä kuin toiset.. Ihmisissä on tasoeroja.Näin on Luoja luonut. Tämän näkee yhdellä silmäyksellä kun katsoo miten paljon on heterovioeroja. Miten häiriintyneitä ovat heteroiden lapset ja toiset heistä koulukiusaajia. Muutama jopa koulusurmaaja.
Mitä etua ihmislaji saa jos suosimme vain heteroutta? Ei laadussa ainakaan ole hurraamista.
Heteroita on jopa suurrikollisissa?
Biseksuaalit voisivat jatkaa sukua ja heterot voitaisiin laittaa paikoilleen, oppimaan homoilta ihmistapoja. ArtoTTT kirjoitti:
Vaikkapa tässä, siis loi mieheksi ja naiseksi, ei homoiksi ja lesboiksi tai miksikään kolmanneksi sukupuoleksi, siis nämä kaksi mies ja nainen tulevat yhdeksi lihaksi, ei suinkaan mies ja mies tai nainen ja nainen, vaan mies ja nainen.
6 Mutta maailman alussa Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi. 7 Sen tähden mies jättää isänsä ja äitinsä ja liittyy vaimoonsa, 8 niin että nämä kaksi tulevat yhdeksi lihaksi. He eivät siis enää ole kaksi, he ovat yksi. 9 Ja minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako."
#Avioliitto on Suomessakin ensi vuodesta alkaen myös homoparien liitto. Tähän ei sinun mielipiteesi vaikuta mitään .#
Siis homoliitto ei ole mikään avioliitto ei nyt eikä jatkossakaan, homoparien omaa itsepetosta jossa kaikkien pitäisi vakuutella heille että homoliitto jotenkin vastaisi avioliittoa ei kenenkään pidä lähteä tukemaan millään tavalla, se vain vie näitä ihmisiä entistä pahemmin eksyksiin.Mutta ei kai se, että on naisia ja miehiä, naaraita ja uroksia, merkitse avioliittoa?
On surkeaa sinulta epäillä, että esim. minulla olisi "itsepetosta" mennä avioon miehen kanssa. Avioliitto miehen kanssa "vastaa" täysin sitä kun olin avioliitossa aikoinaan naisen kanssa. Samaa se on, vaikka mitä muuta kuvittelet.Löydä.Rakkautta.lisää kirjoitti:
RAKKAUS ON KÄRSIVÄLLINEN
Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.
Herra,
koska rakkaus on kärsivällinen…
auta minua olemaan hidas tuomitsemisessa, mutta nopea kuuntelemisessa.
arka kritisoimisessa, mutta altis rohkaisemisessa,
muistaen järkkymättömän kärsivällisyytesi minun suhteeni.
Koska rakkaus on lempeä…
auta, että sanani olisivat hyväntahtoisia ja tekoni harkittuja. Muistuta minua hymystä ja sanoista ”Ole hyvä” ja ”Kiitos”, sillä näillä pienillä asioilla on suuri merkitys.
Koska rakkaus ei kadehdi, ei kersku...
Auta sydäntäni nöyryydessä, jotta se näkisi hyvän toisissa. Anna minun ymmärtää ja iloita kaikesta, mitä minulla on ja kaikesta mitä olen, niin että teen samoin ympärilleni oleville.
Koska rakkaus ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan...
Auta minua puhumaan korville ja sydämelle suopein sanoin. Muistuta minua todellisesta, suuresta maailmasta joka on täynnä puutteita ja vahinkoja, kun olen käpertymässä omaan pieneen maailmaani.
Koska rakkaus ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa…
Auta minua antamaan anteeksi toisille, niin kuin sinä annat anteeksi minulle. Kun olen sortumassa vihankaunaan, auta minua lempeästi vapautumaan siitä, niin että voin ojentaa sen sijaan rakastavan käden.
Koska rakkaus ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee totuuden voittaessa… Auta minua puolustamaan hyvää ja oikeaa, suojelemaan suojattomia, auttamaan avuttomia. Näytä minulle, miten voisin tajuta tämän eron.
Koska kaiken se kestää, kaikessa uskoo…
Auta minua olemaan suojapaikka lähimmäisilleni. Kun suuri maailma on ankara ja kylmä, olkoon sydämessäni paikka hyväksynnälle ja lämmölle.
Lopulta, koska rakkaus kestää kaiken...
Auta, että sydämeni sykkisi jatkuvasti Sinulle ja toisille ihmisille. Kiitos Sinulle tästä päivästä, jolloin ylistämme rakkautta ja siitä, että näytät meille mitä rakkaus todella merkitsee.
Aamen.
(http://www.ekumenia.fi/sen_toimii/rukous_ja_jumalanpalvelus/rukouksia/rakkaus_on_karsivallinen/)>Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.
Tuo taitaa olla koko raamatun fiksuin kohta. Hienoa tekstiä.ArtoTTT kirjoitti:
Siis homoliitto ei ole mikään avioliitto ei nyt eikä jatkossakaan, homoparien omaa itsepetosta jossa kaikkien pitäisi vakuutella heille että homoliitto jotenkin vastaisi avioliittoa ei kenenkään pidä lähteä tukemaan millään tavalla, se vain vie näitä ihmisiä entistä pahemmin eksyksiin.>Siis homoliitto ei ole mikään avioliitto ei nyt eikä jatkossakaan, homoparien omaa itsepetosta jossa kaikkien pitäisi vakuutella heille että homoliitto jotenkin vastaisi avioliittoa ei kenenkään pidä lähteä tukemaan millään tavalla, se vain vie näitä ihmisiä entistä pahemmin eksyksiin.
Muista lähettää tämä viestisi Suomen kaikkiin maistraatteihin, joiden vihkijät ovat aina niitä jotka ensimmäisinä lausuvat homoparin olevan nyt avioliitossa ja siten käytännössä aloittavat noiden onnettomien lähimäistensä eksyttämisen. Ajattele Artsi, että jos saat nämä virkamiehet puolellesi (ja myös ne jotka tulevat heidän tilalleen jne.), toisten ihmisten liittoja koskevat sielulliset ongelmasi poistuvat saman tien melkein kokonaan!
Tietysti sinun on lähestyttävä myös pappeja, mutta maistraatit ovat tässä ekoina tulilinjalla kun niissä on kyse virkavelvollisuudesta mutta papeilla omasta halusta.RepeRuutikallo kirjoitti:
>Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.
Tuo taitaa olla koko raamatun fiksuin kohta. Hienoa tekstiä.Ja tuon "fiksun tekstin" sai aikaan henkilö, joka ei ollut koskaan aviossa, ja suositteli muillekin naimattomuutta.
torre12 kirjoitti:
Ja tuon "fiksun tekstin" sai aikaan henkilö, joka ei ollut koskaan aviossa, ja suositteli muillekin naimattomuutta.
Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan. :)
- kiiskivastarannalta
torre12 kirjoitti:
Mutta ei kai se, että on naisia ja miehiä, naaraita ja uroksia, merkitse avioliittoa?
On surkeaa sinulta epäillä, että esim. minulla olisi "itsepetosta" mennä avioon miehen kanssa. Avioliitto miehen kanssa "vastaa" täysin sitä kun olin avioliitossa aikoinaan naisen kanssa. Samaa se on, vaikka mitä muuta kuvittelet.Varmaankin vastaa samaa asiaa sinulle, mutta Jumalan silmissä Raamatun mukaan ei ole kyse samasta asiasta.
Varmasti rakastat miesystävääsi kovasti, mutta ainakaan minä en löydä spn-avioliiitolle minkäänlaista perustetta tai puolustusta Raamatusta.
Sen vuoksi toivon, ettei teitä vihittäisi ja että muuttaisitte erillenne. Varmasti se tietää monta itkua ja sydänsurua, mutta kuitenkin, jos ihminen haluaa noudattaa Raamatusta löytyvää Jumalan sanaa, ei Jumala jätä ihmistä yksin taistelemaan, vaan antaa apunsa ja lohdutuksen. Tämän olen itsekin saanut kokea. kiiskivastarannalta kirjoitti:
Varmaankin vastaa samaa asiaa sinulle, mutta Jumalan silmissä Raamatun mukaan ei ole kyse samasta asiasta.
Varmasti rakastat miesystävääsi kovasti, mutta ainakaan minä en löydä spn-avioliiitolle minkäänlaista perustetta tai puolustusta Raamatusta.
Sen vuoksi toivon, ettei teitä vihittäisi ja että muuttaisitte erillenne. Varmasti se tietää monta itkua ja sydänsurua, mutta kuitenkin, jos ihminen haluaa noudattaa Raamatusta löytyvää Jumalan sanaa, ei Jumala jätä ihmistä yksin taistelemaan, vaan antaa apunsa ja lohdutuksen. Tämän olen itsekin saanut kokea.Ei Raamatussa liittoja kielletä, vaan tietynlainen seksi kahden miehen välillä. JOs sitä sanatarkasti lukee...
kiiskivastarannalta kirjoitti:
Varmaankin vastaa samaa asiaa sinulle, mutta Jumalan silmissä Raamatun mukaan ei ole kyse samasta asiasta.
Sen vuoksi toivon, ettei teitä vihittäisi ja että muuttaisitte erillenne. Varmasti se tietää monta itkua ja sydänsurua, mutta kuitenkin, jos ihminen haluaa noudattaa Raamatusta löytyvää Jumalan sanaa, ei Jumala jätä ihmistä yksin taistelemaan, vaan antaa apunsa ja lohdutuksen. Tämän olen itsekin saanut kokea.Jumala ei Raamatun mukaan ole ottanut kantaa avioliittoihin eikä homoihin.
Siksi on hyvä mennä sen mukaan, että kokemukseni mukaan mies miehelle sopii paljon paremmin kuin nainen. Mies on Marsista, nainen Venuksesta. Niin suureksi eroksi on heidät määritelty. Kaksi miestä on Marsista; samaa pataa.
Tuollainenkin on... Ihan hauska.
Tässä hieman lisää kehotusta alkaa hyväksymään enemmän rakkautta maailmaan.
Pienet ystävälliset teot, pienet rakkauden sanat auttavat meitä tekemään maailmasta taivaallisen paikan.
(Julia A. Fletcher Carney)Pyhän.Hengen.puhetta kirjoitti:
Tässä hieman lisää kehotusta alkaa hyväksymään enemmän rakkautta maailmaan.
Pienet ystävälliset teot, pienet rakkauden sanat auttavat meitä tekemään maailmasta taivaallisen paikan.
(Julia A. Fletcher Carney)Noita voisi täällä olla enemmänkin :)
mummomuori kirjoitti:
Noita voisi täällä olla enemmänkin :)
Pilaan oloasi sen verran, että ikävä kyllä on joukko ihmisiä jotka todella ovat lähimmäisilleen ystävällisiä pienillä sanoilla ja teoilla ja tarvittaessa auttavat hätään joutunutta. Suurissa kysymyksissä he kuitenkin kannattavat kovia ja sortavia ratkaisuja, joissa ei näy empatian häivääkään. Heille kasvollinen ja kasvoton lähimmäinen ovat ikään kuin aivan eri asioita.
RepeRuutikallo kirjoitti:
Pilaan oloasi sen verran, että ikävä kyllä on joukko ihmisiä jotka todella ovat lähimmäisilleen ystävällisiä pienillä sanoilla ja teoilla ja tarvittaessa auttavat hätään joutunutta. Suurissa kysymyksissä he kuitenkin kannattavat kovia ja sortavia ratkaisuja, joissa ei näy empatian häivääkään. Heille kasvollinen ja kasvoton lähimmäinen ovat ikään kuin aivan eri asioita.
Totta, mutta pienistä puroista se suurinkin joki alkaa.
- helvettiin.homot
mummomuori kirjoitti:
Totta, mutta pienistä puroista se suurinkin joki alkaa.
Niin, kun antaa pirulle pikkusormen se vie koko käden!
- NaisetSaatananAsialla
Naiset ovat tuoneet saatanan kirkkoon.
Terv. Pyhä HenkiNiimpä. Kahta en vaihda....
Naisia ja/tai homoja kannattaa aina syyttää....
Eipä tarvitse katsella silloin itse peiliin!mummomuori kirjoitti:
Mitä me naiset ei oltaisi tehty...
Niinpä niin. Tuo väite, että "naiset ovat tuoneet saatanan kirkkoon" on aivan älytön. Se on sitä samaa vihapuhetta, joka kohdistuu myös homoihin ja lesboihin tai ihonväriltään erilaisiin. Heitä yritetään vaientaa ja pelotella puhumasta erityisesti uskontoa omassa polittisessa retoriikassaan käyttävissä poliittisissa hegemonioissa. Persu- ja KD -retoriikka on siitä hyvänä esimerkkinä. Mutta, mutta...
Maailma onkin muuttunut. Emme suostu enää vaikenemaan ja olemaan hiljaa. Naisten äänioikeus tarkoittaa myös vapautta ilmaista asioita näkyvästi ja TARVITTAESSA KOVALLA ÄÄNELLÄ ;)- lesbolle_
mummomuori kirjoitti:
Mitä me naiset ei oltaisi tehty...
Oletko nussinut naista?
Pyhän.Hengen.puhetta kirjoitti:
Niinpä niin. Tuo väite, että "naiset ovat tuoneet saatanan kirkkoon" on aivan älytön. Se on sitä samaa vihapuhetta, joka kohdistuu myös homoihin ja lesboihin tai ihonväriltään erilaisiin. Heitä yritetään vaientaa ja pelotella puhumasta erityisesti uskontoa omassa polittisessa retoriikassaan käyttävissä poliittisissa hegemonioissa. Persu- ja KD -retoriikka on siitä hyvänä esimerkkinä. Mutta, mutta...
Maailma onkin muuttunut. Emme suostu enää vaikenemaan ja olemaan hiljaa. Naisten äänioikeus tarkoittaa myös vapautta ilmaista asioita näkyvästi ja TARVITTAESSA KOVALLA ÄÄNELLÄ ;)"Naisten äänioikeus tarkoittaa myös vapautta ilmaista asioita näkyvästi ja TARVITTAESSA KOVALLA ÄÄNELLÄ ;) "
Kyllä - tarvittaessa :)
- sitäodotellessa
Luulin, että rakkauden kello raksuttaa sitä kuinka monta päivää vielä on 1. maaliskuuta 2017. :P
Nyt, kun kello raksuttaa ja yhteistä aikaa on enää vajaat 90 päivää, löytyi tämmöinen kaunis teksti vauva.fi -foorumista:
Yksi saa kuulla:
selätti tautinsa.
Toinen saman
saaneensa.
Siinä he istuvat,
repaleiset varikset
siivet sykkyrässä
sylissään.
Toistensa kyljissä
kuuntelevat kelloa.
Se raksuttaa yhteistä
kallista aikaa
ja pihassa seisovan
taksin taksaa.
-Kannatko vähän,
jatketaan matkaa
Tekstin ajatusta vahvistamaan löytyi vielä kaunis tarina ja kuva. Voi sitä onnea! Ihan liikutuin.
http://www.starobserver.com.au/news/international-news-news/after-seven-decades-together-90-year-old-lesbian-couple-marries-in-iowa/127556En haluaisi olla ilonpilaaja, mutta eipä se rakkaus taida tarvita viranomaisen hyvähsyntää. Mutta toki yhteiskunta virallisesti legimoi homoseksuaalisuuden 1.3. 2917 alkaen ja hyvä niin.
ArtoTTT ja aatetoverinsa järsii kynsiä ja taitaa osa noista fundiksista odottaa jotain ärripurrijumalansa kostoakin, tänne Suomeen.
Mutta olkaa rauhassa, mitään suurta negatiivista ei tule tapahtumaan.
Kysyin sitä itseltään Jumalalta ja vastaus oli täysi hiljaisuus.
ps kun kerran meitä tasa-arvoista avioliittolakia kannattavia sanotaan suvakeiksi (suvakki = suvaitsevainen vajakki), niin noita Aa-aktiiveja voisi vastavuoroisesti kutsua nimellä fujakki eli fundamentalistinen vajakki.- sage8.ei.kirj
Rakkaus on tosiaan sellainen vempele ettei se viranomaisia eikä ketään muutakaan tarvitse. Se tulee ja menee tai pysyy, ihan omilla voimillaan. Siinä ei valat ja mielistelyt merkitse mitään, se vaan on tai sitten ei.
Itse rakastuin jo armeijan käytyäni 16-kesäiseen tyttöön mutta ympäristön ja muidenkin seikkojen takia suhde meni pipariksi mutta vielä vuosikymmenten päästäkin se kourii vaikka rakkautta on saanut muiltakin.
Fujakkien rakkaus tuntuu olevan peloittelun ja valheen rakastamista. sage8.ei.kirj kirjoitti:
Rakkaus on tosiaan sellainen vempele ettei se viranomaisia eikä ketään muutakaan tarvitse. Se tulee ja menee tai pysyy, ihan omilla voimillaan. Siinä ei valat ja mielistelyt merkitse mitään, se vaan on tai sitten ei.
Itse rakastuin jo armeijan käytyäni 16-kesäiseen tyttöön mutta ympäristön ja muidenkin seikkojen takia suhde meni pipariksi mutta vielä vuosikymmenten päästäkin se kourii vaikka rakkautta on saanut muiltakin.
Fujakkien rakkaus tuntuu olevan peloittelun ja valheen rakastamista.Niin ja hyvä olisi erottaa se rakastumisen huuma ja arkisempi rakkaus, joka voi kuulemma kehittyä vastavuoroiseksi välittämiseksi, huolenpidoksi ja muistuttaa lopulta ehdotonta ystävyyttä.
ps joku antiikin filosofi se sanoikin, että arvokkainta mitä voi elämässäsi saada on ystäväqwertyilija kirjoitti:
Niin ja hyvä olisi erottaa se rakastumisen huuma ja arkisempi rakkaus, joka voi kuulemma kehittyä vastavuoroiseksi välittämiseksi, huolenpidoksi ja muistuttaa lopulta ehdotonta ystävyyttä.
ps joku antiikin filosofi se sanoikin, että arvokkainta mitä voi elämässäsi saada on ystäväTotta kirjoitat mutta kaikesta huolimatta tuo joku nuoruuden rakkauden huuma, kun se tulee mieleen, se minua joskus kuitenkin koskettaa. Se voi olla pelkkää nuoruuden kaipuuta, suloista ja samalla kipeää.
qwertyilija kirjoitti:
Niin ja hyvä olisi erottaa se rakastumisen huuma ja arkisempi rakkaus, joka voi kuulemma kehittyä vastavuoroiseksi välittämiseksi, huolenpidoksi ja muistuttaa lopulta ehdotonta ystävyyttä.
ps joku antiikin filosofi se sanoikin, että arvokkainta mitä voi elämässäsi saada on ystävä”Niin ja hyvä olisi erottaa se rakastumisen huuma ja arkisempi rakkaus….”
Ehkä se oikeammin menee siten, että ensin on ihastumisen huuma, sitten rakastumisen huuma – jolloin hormonit ja välittäjäaineet alkaa jylläämään, ja tuovat hyvin vahvoja tunnekokemuksia.
Jos tuon ”myrskyn” jälkeen ollaan yhdessä, tästä alkaa rakastaminen. Siihen ei ole mitään ”rajauksia”, millaista sen tulee olla. Se voi olla aika tyyntä kaveruutta, se voi olla ystävyyttä mutta se voi myös olla syvää rakkautta.
Kokemuksesta vain sanon, ettei hyvää ystävyyttä pitäisi koskaan sotkea seksillä tai vielä vähemmän avioliitolla. Ystävät ovat olleet paljon vahvempi tuki kuin puolisot koskaan.sage8 kirjoitti:
Totta kirjoitat mutta kaikesta huolimatta tuo joku nuoruuden rakkauden huuma, kun se tulee mieleen, se minua joskus kuitenkin koskettaa. Se voi olla pelkkää nuoruuden kaipuuta, suloista ja samalla kipeää.
Rakkaus on kovin huume, mitä tiedän.
mummomuori kirjoitti:
”Niin ja hyvä olisi erottaa se rakastumisen huuma ja arkisempi rakkaus….”
Ehkä se oikeammin menee siten, että ensin on ihastumisen huuma, sitten rakastumisen huuma – jolloin hormonit ja välittäjäaineet alkaa jylläämään, ja tuovat hyvin vahvoja tunnekokemuksia.
Jos tuon ”myrskyn” jälkeen ollaan yhdessä, tästä alkaa rakastaminen. Siihen ei ole mitään ”rajauksia”, millaista sen tulee olla. Se voi olla aika tyyntä kaveruutta, se voi olla ystävyyttä mutta se voi myös olla syvää rakkautta.
Kokemuksesta vain sanon, ettei hyvää ystävyyttä pitäisi koskaan sotkea seksillä tai vielä vähemmän avioliitolla. Ystävät ovat olleet paljon vahvempi tuki kuin puolisot koskaan.Totta.
Älkää hyvät ystävät unohtako aloittaa hääjuhlavalmisteluja joulukiireiltänne.
Tässä eräs ajatus nyt, kun jäljellä on vain 88 päivää:
Hän, jonka sydän iloitsee, viettää ikuista juhlaa.
(Sananlaskut)- hyiolkohonvaan
rakkauden kello raksuttaa aloittajan housujen sisällä päästä nussimahan samaa sukupuolen persettä jonka pappi tulee vielä siunaamahan
Heh. Homot ja lesbot tekevät hyvin monia asioita, ja vain harva homo ja lesbo nussii saman sukupuolen persettä.
Mutta kun lukuun lisää biseksuaaliset ja heterot, niin sillä lailla nussivien määrä kasvaa huomattavasti.
Epäilemättä parasta on viisas rakkaus, mutta parempi hulvatonkin rakkaus kuin kyvyttömyys lainkaan rakastaa.
(William Makepeace Thackeray)
Hihhulitkin kykenee rakastamaan, jos he antavat siihen mahdollisuuden, uskon.Ajatelkaa ystävät - aito avioliitto on 1.3.2017 mahdollista entistä useammalle. Mikä ilon päivä. Ja siihen on jäljellä vain vajaat 87 päivää. Pankaa töpinäksi!
- nähty.on.puheista
Ainakin itseään hihhulit rakastaa!
- Näinseonon
Kahden miehen tai kahden naisen liitto ei ole avioliitto. Eikä koskaan tule olemaankaan. Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi Amen !
Rakkaus ei koskaan häviä.
(Kirje korinttilaisille)
Rakkaus ei häviä vaan se lisääntyy 1.3.2017. Hyvä Suomi! Rakkautta kaikille aviosäädystä riippumatta!Jumala lahja meille kaikille
Lahja on ehkä vaatimaton, mutta muuta annettavaa rakkaudella ei ole.
(Maurilainen sananlasku)
Anna vihaavien hihhuleiden oppia Pyhästä Sanastasi asettamastasi Rakkaudesta!
Siunaa samaa sukupuolta olevien pariskuntien avioliitot 1. maaliskuuta 2017.
Anna eroon päätyvien heteroliittojen oppia heiltä, miten rakkaudesta tulee pysyvää ja rakkauden täyttämää, kuten Sanassasi ole kertonut.
Poista vihankylvö Suomesta ja sulata ihmisten sydämen Sinun Suomaasi Onneen, jonka he saavat osakseen tasa-arvoisen avioliiton myötä.
Amen- Ei.hyvää.päivää
85 päivää!
Rakastakaa, rakastakaa, muulla ei ole merkitystä.
(la Fontaine)Ihailin sitä, miten kauniita kaksi seiskaa rinnakkain voi olla. Nehän ovat kuin samaa sukupuolta oleva hääpari kirkon rappusilla, ylväitä ja raikkaita nuoresta rakkaudesta.
- eiköennensitä
Vasta silloinko se homopari alkaa rakastamaan toisiaan.
Tajuatko elämässä yhtään mitään?
Kerron sinulle vähän elämästä: avioliitto ei johda yleensä rakkauteen, mutta rakkaus johtaa usein avioliittoon.
Seitsemän päivää jouluun on.
Seitsemänkymmentä neitsyiden häihin.
Onnea ja iloa kaikille.Aika rientää ihan siivillä.
On kuitenkin parempi olla naimisissa kuin kuollut.
-Moliére-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433474Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4032757Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182718Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821827- 871457
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541350- 881077
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711066- 80943
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.30868