Ostin juuri samsung uhd smart 4k 55 tuumaaen telkan.. olen yrittännyt jakaa puhelimesta nettiä televisioon,televisio löytää laitteeni mutta yhteys epäonnistuu aina.. osaako joku viisaampi kertoa miten toimia vai pitääkö hommata mokkula tätä varten ??
Television netti
Tunari66
3
250
Vastaukset
- eivaanonnistu
Itse olen yrittänyt saada kuvaa ulos LG55UH605V telkusta toiseen tv:hen, kun näyttö on paskana. Ei löydä ainakaan hdmi:n kautta. Mistä se tulee?
- Anonyymi
Munki telkus on joku hiiri. Tarkiana pitää olla kun se meinaa vlillä pudota orrelta
- RobottiKatsooTelevisiota
1. Tunari66lle: Televisiossa on HDMI ja VGA pistokkeet. Liitä tietokoneeseen. On helpompi ja tietoturvallisempi netissä. 2. Eivaanonistulle: Televisio on pelkkä näyttö. Et saa kuvaa ulos. HDMI-pistoke on DVD soitinta tai digiboksia varten, se on pelkkä tulolitäntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961549
- 741374
- 501287
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041188- 511155
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9955- 36817
- 60761
- 49744
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41715