kuka ajais ruokahalun henkivallan ulos. olen normaalipainoinen
onko syöminen syntiä
15
351
Vastaukset
Kolossalaiskirje 3:1 Jos te siis olette herätetyt Kristuksen kanssa, niin etsikää sitä, mikä on ylhäällä, jossa Kristus on, istuen Jumalan oikealla puolella. 2 Olkoon mielenne siihen, mikä ylhäällä on, älköön siihen, mikä on maan päällä. 3 Sillä te olette kuolleet, ja teidän elämänne on kätkettynä Kristuksen kanssa Jumalassa; 4 kun Kristus, meidän elämämme, ilmestyy, silloin tekin hänen kanssaan ilmestytte kirkkaudessa. 5 Kuolettakaa siis maalliset jäsenenne: haureus, saastaisuus, kiihko, paha himo ja AHNEUS, joka on epäjumalanpalvelusta, 6 sillä niiden tähden tulee Jumalan viha,
Ruuan ahneus on syntiä, ei syöminen. Ahneuden syyt pitää itsetutkistelulla etsiä ja rukouksin pyytää Jumalalta vapautusta niistä. Ahneus on rakkautta maailmaan ja/tai korvaustoimintoa traumaan tai muuhun henkiseen vammaan, jota yritetään parantaa väärällä tavalla.
Miksi kysyt, kun olet normaalipainoinen?- kiu6
Kun halut ja hinot pitäs kaikki olla ristillä eli eihän ristiinnaulittu pysty mitään haluamaan. tuunhulluks raamatun ku kaikki selitetään vaan itelle sopiviks eikä oteta koko totuutaa valiointi teksit eli korvasyyhy.kun täällä ei mitään muuta kysytä kun että onko se j a se syntiä.tää oli pilkkakysysmys
- HenninSydelmä
Ruokahalun henkivalta herättää mieleen kysymyksiä. Esimerkiksi, onko henkivalloilla oma henkivaltio? Jos on, niin onko siellä henkipresidentti ja henkieduskunta? Nämä ovat aivan perustavanlaatuisia kysymyksiä.
- PaljonOnVäkeä
tammi23 kirjoitti:
Henkivallat ovat maailmassa olevat ovat pimeyden henkivaltoja,toimivat maaiman ihmisissä.
Olisiko jossakin selvänä luettelona kaikki kristinuskoon kuuluvat yliluonnolliset olennot/jumalat. Pääjumaliahan on kolme plus vastapuolen heppu, sitten on enkeleitä ja ties mitä kerubeja, näihin henkivaltoihin kuulunee koko joukko erinäistä väkeä ja vielä lienee vaikka mitä jotka eivät nyt heti muistu mieleen.
On vain yksi jumala, ei ole pääjumalia olemassakaan,muut ovat ihmisen kensintöjä. Enkelit ovat eri asia kuin henkivallat.
- Tarkkaväännös
Room.14:23. Biblia (1776). Mutta joka siitä epäilee ja kuitenkin syö, se on kadotettu; sillä ei hän syönyt uskossa, mutta kaikki mitä ei ole uskosta, se on synti.
- 12___13
"onko syöminen syntiä "
Jos syömisen vuoksi hylkäät Jumalan, siitä on tullut silloin synti.- johKastuja
Mutta veteenpaskominen se vasta synti onkin, vesi on pyhää ainetta , sitähän käytetään kastetoimituksissa.
- tipurtius
Se on sellaista lajia,että se ei lähde kuin rukouksella ja PAASTOLLA.
- Saarnatkaa
Kuvittelepa ateisti kmillaista olisi jos ei olisi syntiä. Ei ahneutta, himoa, petosta, itsekkyyttä, julmuutta ym. mikä ei olisi lähtöisin Jumalasta tai Hänen tahdostaan. Ei voi muuta kuin todeta kunpa ei syntiä olisi.
"onko syöminen syntiä
kuka ajais ruokahalun henkivallan ulos. olen normaalipainoinen"
Kaikki kiva on syntiä.
nussinta
laiskottelu
runkkaaminen
keimailu
ja tietenkin myös syöminen.- sauri
Kyllä kaikki on syntiä paitsi runkkaus.
- Siunausta-kaikille
Apt 15:28-29 Sillä Pyhä Henki
ja me olemme nähneet hyväksi,
ettei teidän päällenne ole pantava enempää kuormaa kuin nämä välttämättömät:
että kartatte epäjumalille uhrattua
ja verta
ja lihaa,
josta ei veri ole laskettu,
ja haureutta.
Jos te näitä vältätte,
niin teidän käy hyvin.
Jääkää hyvästi!"
1 kor 10:25 Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään, kyselemättä mitään omantunnon tähden, sillä: "Herran on maa ja kaikki, mitä siinä on."
Jos joku, joka ei usko, kutsuu teitä ja te tahdotte mennä hänen luokseen, niin syökää kaikkea, mitä eteenne pannaan, kyselemättä mitään omantunnon tähden.
Mutta jos joku sanoo teille: "Tämä on epäjumalille uhrattua", niin jättäkää se syömättä hänen tähtensä, joka sen ilmaisi, ja omantunnon tähden;
en tarkoita sinun omaatuntoa, vaan tuon toisen; sillä miksi minun vapauteni joutuisi toisen omantunnon tuomittavaksi? Jos minä sen kiittäen nautin, miksi minua herjataan siitä, mistä kiitän?
Söittepä siis tai joitte tai teitte mitä hyvänsä, tehkää kaikki Jumalan kunniaksi. - ghgjfhkh
Jatkuva ruoanhimo voi johtua siitä, että syö ravinteetonta, prosessoitua roskaruokaa. Pyri taloudellisten mahdollisuuksiesi rajoissa puhtaaseen myrkyttömään ravinteikkaaseen kokoruokaan. Mitä luomumpi, mitä lähempänä luonnollista muotoaan, sen parempi. Raakamaito olisi tärkeää; ajatelkaapa, pastörointi tappaa maidon hyödylliset mikrobit ja sitten juot kuollutta maitoa ja kuollutta bakteeristoa - yäk! Yritä karsia pois muutkin myrkyt: fluori, sodium laureate, säilöntämyrkyt, meikit, pesuaineet, siivousaineet. Älä syö 'kevyitä' eineksiä tai juomia. Katso, ettei ruoassasi ole maissisiirappia tai aspartaamia tai msg:tä.
Olen kuunnellut melkein kaikki Bryan Denlingerin videot. Tässä hän puhuu ylensyönnistä Raamatun näkökulmasta. Hän itsekin oli ennen syöppö ja söi epäterveellisesti: https://www.youtube.com/watch?v=XLgT9bSJ508
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984