Elämme virtuaalissa

VirtualMaster

Kolme todistetta

1. muistatko oman syntymäsi kun olet 10 vuotias ? Et muista. Mutta muistat tänään kymmenen vuotta sitten tapahtuneet asiat. The Code teki sinulle muistot.

2. Onko jokin asia tapahtunut mielestäsi aikaisemmin ? On. Sitä selitetään Deja Vu ilmiöllä : aivopuoliskojen ja aivokurjen toiminnalla. Kyse on samasta asiasta kuin ennakoivasta tekstinsyötöstä.. joku on tehnyt sitä jo aikasemmin. Ja se vain Copy Pastea jonkun muun syötteestä jonka The Code teki aikasemmin ollekin muulle.

3. Näet unia mutta et muista niitä aamulla kaikkia. Vanha ohjemasi deletoidaan ja uusi ajetaan sisään.

8

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtoehtoisesti

      Tai sitten lääketieteelliset ja biologiset selitykset pitävät paikkansa.

    • LatteÄiti

      Enkö sitten olekaan asuntovelallinen oikeasti

    • NytHetiAurinkoa

      Hei VirtualMaster
      millaisia ohjelmistopäivityksiä olisi tarjolla ?
      Ja kuinka se ladataan ? Mitä maksaa ? ym.

    • TheCodeMr

      Uudestisyntyminen on ns. buuttaus eli ohjelmasi alkaa pyörimään uudestaan.. siitä on tullut tuhansia vuosia vanha legenda uudelleensyynnystä

      • 90878990

        Synnyt itikkana seuraavaksi ja mitäs sen jälkeen kun itikka on litattu poskessa lyttyyn?

        Eli ihan höpöä ko uudestisyntyminen, yhtähyvin vaikka sitten syntyy bakteerina tai viruksena, ihmisiä on elänyt niin paljon ettei kaikille löydy tilaa tältä tellukselta vai mennäänkö sitten jo muille planeetoille tai eri todellisuuksiin?

        Kyllä se elämä on nyt tässä ja nyt ja kun lähtö tulee niin se oli siinä. takaisin ei enää tulla.


    • Hakeudu hoitoon.

    • controlcenter

      Virtuaalisuus on totta . Emme ole oikeasti olemassa. Poikkeava käytös on vain ohjelmointivirhe.
      Oletko joskus kokenut että aika menee kuin "siivillä" ?
      Tuntuuko että olet käynyt tässä paikassa joskus aikaisemmin ?
      Tunsit jotkut kasvot mutta et saa nimeä mieleesi ?
      Koit jonkun ns. etiäisen ?
      Koet yhtäkkisen ruuan, kahvin tuoksun vaikka ei pitäisi?

      Kohta alkaa uusi ohjelmointikierros. Haluatko kokea jotain erilaista. Ilmoittaudu keskukseen. HETI.

    • MitenSeMenikään

      Mandela-efekti viittaa simuloituun virtuaalitodellisuuteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1459
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1059
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      749
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. 52
      571
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      567
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe