Elämme virtuaalissa

VirtualMaster

Kolme todistetta

1. muistatko oman syntymäsi kun olet 10 vuotias ? Et muista. Mutta muistat tänään kymmenen vuotta sitten tapahtuneet asiat. The Code teki sinulle muistot.

2. Onko jokin asia tapahtunut mielestäsi aikaisemmin ? On. Sitä selitetään Deja Vu ilmiöllä : aivopuoliskojen ja aivokurjen toiminnalla. Kyse on samasta asiasta kuin ennakoivasta tekstinsyötöstä.. joku on tehnyt sitä jo aikasemmin. Ja se vain Copy Pastea jonkun muun syötteestä jonka The Code teki aikasemmin ollekin muulle.

3. Näet unia mutta et muista niitä aamulla kaikkia. Vanha ohjemasi deletoidaan ja uusi ajetaan sisään.

8

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtoehtoisesti

      Tai sitten lääketieteelliset ja biologiset selitykset pitävät paikkansa.

    • LatteÄiti

      Enkö sitten olekaan asuntovelallinen oikeasti

    • NytHetiAurinkoa

      Hei VirtualMaster
      millaisia ohjelmistopäivityksiä olisi tarjolla ?
      Ja kuinka se ladataan ? Mitä maksaa ? ym.

    • TheCodeMr

      Uudestisyntyminen on ns. buuttaus eli ohjelmasi alkaa pyörimään uudestaan.. siitä on tullut tuhansia vuosia vanha legenda uudelleensyynnystä

      • 90878990

        Synnyt itikkana seuraavaksi ja mitäs sen jälkeen kun itikka on litattu poskessa lyttyyn?

        Eli ihan höpöä ko uudestisyntyminen, yhtähyvin vaikka sitten syntyy bakteerina tai viruksena, ihmisiä on elänyt niin paljon ettei kaikille löydy tilaa tältä tellukselta vai mennäänkö sitten jo muille planeetoille tai eri todellisuuksiin?

        Kyllä se elämä on nyt tässä ja nyt ja kun lähtö tulee niin se oli siinä. takaisin ei enää tulla.


    • Hakeudu hoitoon.

    • controlcenter

      Virtuaalisuus on totta . Emme ole oikeasti olemassa. Poikkeava käytös on vain ohjelmointivirhe.
      Oletko joskus kokenut että aika menee kuin "siivillä" ?
      Tuntuuko että olet käynyt tässä paikassa joskus aikaisemmin ?
      Tunsit jotkut kasvot mutta et saa nimeä mieleesi ?
      Koit jonkun ns. etiäisen ?
      Koet yhtäkkisen ruuan, kahvin tuoksun vaikka ei pitäisi?

      Kohta alkaa uusi ohjelmointikierros. Haluatko kokea jotain erilaista. Ilmoittaudu keskukseen. HETI.

    • MitenSeMenikään

      Mandela-efekti viittaa simuloituun virtuaalitodellisuuteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe