Jack Reacher: Paluu päämajaan

Headacher

Nähtyäni edellisen Tom Cruisen tekemän Jack Reacher leffan odotukset tämän uuden suhteen olivat aika korkealla. Silti tämä uusi leffa tyrmistytti kertakaikkisella surkeudellaan.

Suoraan dvd:lle tasoa mielestäni.

Tässä voi olla spoilereita mukana.

Juonena siis on, että Jack Reacher menee käymään vanhan yksikkönsä päämajassa tapaamassa majuri Susan Turneria. Turner kuitenkin on pidätetty ja Reacher saa tietää väitteestä jonka mukaan hänellä itsellään on lapsi, tyttö nimeltä Samantha.

Ensinnäkin Lee Childin kirjan ideaa oli aika reippaasti muuteltu. Ja huonompaan päin. Esimerkiksi eversti Morgan oli paljon isommassa roolissa kuin kirjassa eikä hän siinäkään mikään hyvä ollut. Lisäksi Morgan kirjassa ottaa heti alussa Reacherin mukaan armeijaan eikä vasta kuten leffassa, kun häntä epäillään rikoksesta.

Asteikolla 4-10 sanoisin, että sellainen kuutosen tapaus,

3

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veteranfan

Kyllä tämä Jack Reacher:Paluu päämajaan leffa oli parempi kuin Tom Cruisen muut leffat viimeisen 10.vuoden aikana.

• Headacher

Jack Reacher - Tappajan jäljillä oli mielestäni paljon parempi kuin tämä uusi. Siinä ei ollut tuon teinitytön tapaista pikkupaskaa roikkumassa Reacherin takinliepeessä alusta loppuun sähläämässä.

Valitettavasti Collateral meni juuri tuon asettamasi kymmenen vuoden aikakehikon ulkopuolelle. Paljon parempi kuin tämä Reacher 2.

Cruise näyttää muuten ensi vuodeksi tekevän Top Gun 2:ta.

• Veteranfan

Mummy elokuva on ensivuoden uusin Tom Cruise leffa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      166
      2747
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1997
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1746
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      45
      1514
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1471
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      79
      1151
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      976
    Aihe