Miksei tehdä suklaisia Jeeuksia?

työllistävä.vaikutus

Pääsiäisenä on suklaamunia ja jouluisin suklaapukkeja, mutta suklaajeesuksia ei vaan ole. On se kyllä kumma. Tässä on selvä markkinarako, koska tykkääväthän kristityt syödä Jeesuksen lihaa ja latkia Jeesuksen vertakin ehtoollisillaan. Suklaajeesus olisi paljon siistimpää tavaraa nautiskella jouluisin.

30

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työllistävä.vaikutus

      Sori otsikon virhe, koska olen nauttinut hieman kirkollisviiniä eli Jeesuksen verta.

      • hihhulin.joulu

        Lopeta haukkuminen tollo!!! Jeesuskin oli HOMO!!!


    • Miksi ei tehdä ateisteille suklaa apinoita! :D

      • työllistävä.vaikutus

        Kyllä suklaajeesukset ovat paljon myyvempiä. Tekevät kauppansa kuin Raamatut konsanaan :D


      • ateistin.joulu

        Ne koristaa kuusen oksat Darwinin parralla.

        Ja aattoiltana hc-ateisti-perheeseen ei tule joulupukki vaan ukko-Darwin, joka tuo koko perheelle omat pehmoapinat ja isälle myös banaanin. Äidille ei sovi banaania antaa ettei käy kuten viime jouluna, jolloin äiti joutui käymään ensiavussa poistattamassa banaanin karan... no sieltä... siis kurkusta, kun oli käyttänyt sitä liian syvällä. Isin lahjapaketiss on totta kai myös Lajien synnyn uusin painos.


      • hihhulin.joulu
        ateistin.joulu kirjoitti:

        Ne koristaa kuusen oksat Darwinin parralla.

        Ja aattoiltana hc-ateisti-perheeseen ei tule joulupukki vaan ukko-Darwin, joka tuo koko perheelle omat pehmoapinat ja isälle myös banaanin. Äidille ei sovi banaania antaa ettei käy kuten viime jouluna, jolloin äiti joutui käymään ensiavussa poistattamassa banaanin karan... no sieltä... siis kurkusta, kun oli käyttänyt sitä liian syvällä. Isin lahjapaketiss on totta kai myös Lajien synnyn uusin painos.

        Ne koristaa lastensa hävyn omalla parrallaan.
        Joulupukkia ei tarvita, koska isi leikkii pukkia koko perheen kanssa.
        Välillä lauletaan seimi kätkyessään, kun isi hommailee tyttären kanssa.
        Joulupaketit luodaan tyhjästä kuin Herra Isä sentään.
        Koko perhe muistaa joulun ikuisesti :D


      • ylöstävää
        työllistävä.vaikutus kirjoitti:

        Kyllä suklaajeesukset ovat paljon myyvempiä. Tekevät kauppansa kuin Raamatut konsanaan :D

        Helatorstaina voisi laskea ilmaan jeesuksen muotoisia ilmapalloja, tästä voisi tulla uusi perinnetapahtuma.


      • työllistävä.vaikutus
        ylöstävää kirjoitti:

        Helatorstaina voisi laskea ilmaan jeesuksen muotoisia ilmapalloja, tästä voisi tulla uusi perinnetapahtuma.

        Hyvä idea! Kannatan! Vielä jos pallossa olisi Jeesus ristillä. Sellaisesta kaasupallo niin WAU!!!


    • K.Urbis

      Eiköhän noita ole markkinoilla. Joskus näin Saksassa suklaapaaveja Ratzingerin ollessa paavina. Löytyy myös paavi-nalleja, että ei muuta kuin paavi kainaloon ja nukkumaan.

      • työllistävä.vaikutus

        Mutta suklaajeesus hampaissa tulisi niin taivaallinen olo. Niitä pitää saada joulumarkkinoille.


      • työkkäys

        Suklaiset paavinpallit voivat mennä hyvin kaupaksi, ne oikethan ovat .....


      • työllistävä.vaikutus
        työkkäys kirjoitti:

        Suklaiset paavinpallit voivat mennä hyvin kaupaksi, ne oikethan ovat .....

        Hienoa!!! Kannatan!!! Kinder yllätysmunalla ja yllätyspallilla ei niin kovin suurta eroa edes ole.


    • Joulun hitti ateisteille, suklaa kala jolla on jalat! :D

      • Teroa.Homottaa

        Joulun hitti hihhuleille, suklaa TeroHHomo, jota voi panna suuhun! :D


      • Teroa.Homottaa kirjoitti:

        Joulun hitti hihhuleille, suklaa TeroHHomo, jota voi panna suuhun! :D

        Mene sinä ateisti paneen vain apinaa ja tekemään sitä "evoluutioa" :D


      • Teroa.Homottaa
        TeroH kirjoitti:

        Mene sinä ateisti paneen vain apinaa ja tekemään sitä "evoluutioa" :D

        Sinäkin varmaan panisit homona, jos joku antais, mutta eihän hullua hihhulia kukaan huoli :D Osta suklaapukki, homo :D


      • Teroa.Homottaa kirjoitti:

        Sinäkin varmaan panisit homona, jos joku antais, mutta eihän hullua hihhulia kukaan huoli :D Osta suklaapukki, homo :D

        Oot kyllä säälittävä surkimus.., otan osaa....


      • Teroa.Homottaa
        TeroH kirjoitti:

        Oot kyllä säälittävä surkimus.., otan osaa....

        Otit esiin sanan surkimus. Se tuli ilmeisesti ihan sinusta itsestäsi mieleen. Ota osaa kisaan kamppaillessasi itsesi kanssa surkeudestasi :D


    • kehtaatkin

      Sairasta, voisitko aloittaja syödä Jeesuksen? Häh??
      Tuollaisille pitäisi tehdä suklainen pommi, jonka voisit nielaista. Häpeä!!

      • työllistävä.vaikutus

        Mutta joka ehtoollisellahan hihhulit popsivat aivan häpeilemättä poskeensa Jeesuksen veret ja lihat. Pommia heille vaan!!!


    • Aloittaja homolla vain suklaat mielessä..., aina RUSKEA mielessä .. :D :D

      • Teroa.Homottaa

        Pakko olla kun TeroHHomo on täällä tyrkyttämässä paskajuttujaan :D
        TeroHHomo ei voi syödä suklaata, koska hän nuolee perseitä kylläiseksi asti :D


      • Rakastan homoseksiä, se tuo mieleeni luterilaisen kodim


    • 126
      • työllistävä.vaikutus

        Kyllä Waits on oikeassa. Olen itsekin päätynyt samaan johtopäätökseen, että Jumala on perkeleellinen alkoholisti.


    • Voisihan tehdä sellaista Jeesuksen mallista lihahyytelöä muotilla? Voisihan?

      • työllistävä.vaikutus

        Hyvä idea!!! Siinä Jeesus sitten värähtelisi ihanasti, kun hänestä veisteltäisiin siivuja :D


      • työllistävä.vaikutus

        Hyvä! Kiitos tiedosta! Mutta miksi niitä ei ole Sittareissa ja S-Marketeissa tarjolla? Munaa ja pukkia kyllä notkuu hyllyt täynnä, mutta Jeesukset on kätketty jonnekin helvetin rakoon. On tämä kans markkinatalous :(

        Syöty suklaajeesus ei uudelleen synnyttyään muuta väriään pätkääkän.


    • Luojasta on luotu.... TOIMINTANUKKE, 90-lUVUN HENGESSÄ PYHÄSSÄ
      jesus action figure - GOOGLETA

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe