Homot ovat teistejä, ovatko teistit homoja?

Homot ovat pääsääntöisesti teistejä mutta ovatko kaikki teistit homoja?
- Mikä se teisti-luterilaisen persettä kaivaa "toisen homous"
-- eihän sinukaan potkuraivariniiskuttelusi ketään haittais..............

17

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tesiti on kala. Hahahahahahahaaahhhhaaaa.

      • "Mikä se onkaan se henki, joka aina osoittaa olevansa varas ja valehtelija?"

        se on Pyhä Henki


      • 788
        Ter0H kirjoitti:

        "Mikä se onkaan se henki, joka aina osoittaa olevansa varas ja valehtelija?"

        se on Pyhä Henki

        Ne on juuri niitä pahimpia homoja jotka vääristelevät asioita, eivätkä pidä Jumalan sanasta kiinni. Mites se laulu menikään jos annat pikkusormen se vie koko käden. Veikkaan että ateisteistakin on suurin osa homoja tai ainakin sellaisia jotka hyppivät kukasta kukkaan, eli avioliitoille ei anneta mitään arvoa. Ihmisellä ei ole valittavana kuin kaksi tietä, koska se ei voi palvella kahta herraa.


      • 788

        Oma homoystäväni on paras Herrani, enkä kadu tätä ollenkaan toisinkuin... (jatkuu, sensuurin takia)


      • 788

        Palstan .... pallejaan impaava Luterilainen mies tampereelta. Hän pelkaa hömouttaan eikä uskalla olla.edes.omaitsensä


      • 3445
        788 kirjoitti:

        Oma homoystäväni on paras Herrani, enkä kadu tätä ollenkaan toisinkuin... (jatkuu, sensuurin takia)

        säälittävä trolli


      • 3445
        788 kirjoitti:

        Palstan .... pallejaan impaava Luterilainen mies tampereelta. Hän pelkaa hömouttaan eikä uskalla olla.edes.omaitsensä

        trolli


      • 666.666.666
        788 kirjoitti:

        Ne on juuri niitä pahimpia homoja jotka vääristelevät asioita, eivätkä pidä Jumalan sanasta kiinni. Mites se laulu menikään jos annat pikkusormen se vie koko käden. Veikkaan että ateisteistakin on suurin osa homoja tai ainakin sellaisia jotka hyppivät kukasta kukkaan, eli avioliitoille ei anneta mitään arvoa. Ihmisellä ei ole valittavana kuin kaksi tietä, koska se ei voi palvella kahta herraa.

        "Ihmisellä ei ole valittavana kuin kaksi tietä, koska se ei voi palvella kahta herraa."

        Miksi uskovaiset sitten palvovat Jumalaa ja Saatanaa? Ateistit eivät palvo kumpaakaan ja se on paras tie.


      • 788
        666.666.666 kirjoitti:

        "Ihmisellä ei ole valittavana kuin kaksi tietä, koska se ei voi palvella kahta herraa."

        Miksi uskovaiset sitten palvovat Jumalaa ja Saatanaa? Ateistit eivät palvo kumpaakaan ja se on paras tie.

        jumalattoman tie , eikä todellakaan ole paras tie.


    • 3445

      sääli trolli

    • Se, mitä meidän tarvitsee tietää on, että Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi ja sääti avioliiton miehen ja naisen väliseksi liitoksi. Ketään ei ole luotu homoseksuaaliksi.
      Tärkein asia on kuitenkin se, että Jeesus Kristus on sovittanut kaikkien ihmisten synnit ja ottamalla Hänet vastaan omaksi Vapahtajaksi ja Herraksi, voi saada iankaikkisen elämän Jumalan valtakunnassa, missä ei ole mitään pahaa, vääryyttä, sortoa eikä puutetta. Siellä on ainainen ilo ja onnellisuus. Siksi kenenkään ei kannata olla ateisti, vaan uskova kristitty.

      • Mark.luuvitonen

        Ainakaan sinun seurassasi ei kukaan ole onnellinen. "Totuutesi" on sellaista potaskaa.


    • Hei te siveyden sipulit ja puritaanit!
      Keksikää nyt lisää uusia aiheita keskusteluun, ettei aina sitä homot... ja pyörimisenne alvariinsa seksuaalisuuden ympärillä.

      • uskova-urpo

        Niin mutta kun Jumalakin tiirailee kaiket päivät kiikarillaan, miten homot käyttävät peppureikäänsä.


      • uskova-urpo kirjoitti:

        Niin mutta kun Jumalakin tiirailee kaiket päivät kiikarillaan, miten homot käyttävät peppureikäänsä.

        Lähettääkö Hän sitten Twiittejä kannattajilleen että, paheksukaa nyt syvästi homoja- amen.


      • Anonyymi

        Kielletty homous jää kiertämään kehää syntyjään biseksuaaleille.
        😁


    • Anonyymi

      Katolisissa papeissa ainakin homoja...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe